Skocz do zawartości

gotuje płyn w bloku M50B25 nv


suchy1990

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

rano próbowałem odpowietrzyć i był tylko mały obieg czyli na parownik i nagrzewnice wężę gorące,a teraz jak ostygła kolejne podejscie do odpowietrzenia i wężę wszystkie zimne prócz węża z termostatu do góry chłodnicy i oczywiście gotujący sie płyn.Nigdy nie miałem takiego auta upierdliwego pół zdrowia mi zabierze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On raczej jest po to by na postoju było dalej ciepło kiedy mamy ciepły silnik. Pompuje płyn na nagrzewnicę. Chyba że w e34 jest inaczej niż w e39. Pompa wody jest na tyle silna że nie jest potrzebny dodatkowy obieg.

 

Jak nie masz termostatu to musisz mieć obieg na chłodnicę. Bo pompe wody wyeliminowałeś. Bo jeśli układ jest odpowietrzony, pompa sprawna, termostat działa to nie powinien się gotować. Ale typowych objawów dla uszczelki nie masz tylko źle odpowietrzonego układu. jesteś pewien na 100% że pompa jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę wymienić pompę bo to że łopatki nie są zerwane to nie znaczy że pompa działa poprawnie. Tam chyba był problem że mogła się kręcić a łopatki od czasu do czasu stawały na osi i nie pracowały. Skrajne uszkodzenie jest takie że oś się kręci a łopatki w ogóle nie pracują.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukręconą pompą wody, złym odpowietrzeniem lub niesprawnym termostatem. Jak byś miał uwaloną uszczelkę to przecież płyn gorący szedł by na chłodnicę.

 

Strumień przelewowy masz co jakiś czas lub ciągły? Ten który jest w zbiorniczku wyrównawczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś pokręciłeś przy swapie, i weże gdzieś są źle wpięte... Jest jeszcze opcja nieszczelnej nagrzewnicy i tamtędy mógłby się zapowietrzać, ale nie aż tak mocno raczej...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się jeszcze, że nie dawno ktoś miał problem z brakiem obiegu i okazało się, że uszczeli z zaworów nagrzewnicy zatkały jakiś kanał chyba przy termostacie albo pompie. Chyba w dziale e36 to widziałem.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.