Skocz do zawartości

gotuje płyn w bloku M50B25 nv


suchy1990

Rekomendowane odpowiedzi

auto postawiłem na wzniesieniu odpowietrzałem tak jak pisałem wcześniej,poszedł gorący płyn na parownik i nagrzewnice potem chłodnica zaczęła sie nagrzewać ale do pewnego momentu na dole jak wąż wychodzi z chłodnicy do termostatu to chłodnica jest zimna a reszta powierzchni jej jest gorąca.Ale jak uciskam ten wąż z chłodnicy co idzie do termostatu to w odpowietrzniku na chłodnicy syczy powietrze,chociaż 40min go uciskałem żeby wszystko wypchnąć ale nic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Może masz nagrzewnice nie drożną.Cały czas leci gorące powietrze?Jak pisałem ściągasz węże od nagrzewnicy zakładasz trójnik i widzisz co się dzieje.Chłodnica czysta?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dmuchałem w węże od nagrzewnicy to płyn sikał,a chłodnica też drożna,dla pewności od brata przekładałem.Powiedz mi kolego czy ta pompka wymuszająca pomoże bo u brata jest w 2.8 i odpowietrzaliśmy jego to zajęło nam to 10min???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki jak czytam takie teksty ze "dmuchałem ustami a jak brakło mi tchu to..." To śmiać mi sie chce... :duh: i sobie mysle ze nie powinniscie mieć BMW tylko poloneza :mrgreen: Postawcie auto do pionu i samo sie odpowietrzy :shock: tylko przodem do góry!! Dajcie spokój, przeciez to naprawde nie jest filozofia, wystarczy troche cierpliwosci i bedzie zrobione lepiej niz u mechanika :mad2: M50B25 odpowietrza sie w zasadzie sam, nie trzeba mu tylko w tym przeszkadzac za dużo :cool2:

Jest to śmieszne, ale skuteczne wtedy gdy auto jest oporne i nie chce się odpowietrzyć. Czy to różnica czy to BMW czy polonez? Układ chłodzący to układ chłodzący a mówienie, że w zasadzie sam się odpowietrza nie jest mądre bo tak nie jest. Odpowietrza się na zimnym silniku to nie wiem jak on się sam odpowietrzy :cool2: tylko później się go uruchamia. A uciskanie węży jest bardzo monotonne

 

Nie masz gdzieś wycieku? Może odpowietrzysz ją ona stygnie i zaciąga powietrze z powrotem do układu. Masz LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie odpowietrzenie wygląda nastepująco

-zalewam płyn

-silnik pracuje jakieś 10 min,w tym czasie odkręcam odpowietrznik przy chłodnicy uciskam węże by wywalić powietrze

-dolewam płynu

i w drogę.Jak ostygnie uzupełniam i po sprawie.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bo ma zaworek na samej górze,powietrze ucieka do chłodnicy podczas napełniania układu.Zwykły termostat zanim się uchyli potrzebuje czasu i temperatury.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.