Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mój akumulator powoli dojrzewa do wymiany.. i tu rodzi się problem.. wg tabliczki na aku mam zamontowany akumulator FA Douglas 80Ah 640A

a w internecie sprawdzałem i do bmw z4 zarówno bosch, jak i varta, exide (to chyba to samo co centra) proponują aku 77Ah ale o znacznie wyższym prądzie rozruchowym

Z bateryjek które znalazłem 80Ah w rozsądnej cenie proponuje ZAP silver, lub oryginał BMW, który kosztuje 2x tyle co reszta..

 

Czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z wymianą aku na taki o ciut niższej pojemności?

Wydaje mi się że te 3Ah nic nie zmienią, ale może jednak?

Zawsze zmieniałem akumulatory na takie o wyższych lub tych samych pojemnościach, a nie takie o niższych..

Opublikowano
A nie lepiej już kupić 80ah 740h ???? Ja bym tak zrobił a nie kupował słabszy :mrgreen: :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Ja kupilem do e89 wlasnie 80ah boscha. rozmiar jest chyba ten sam co e85. W wawie na zoliborzu gosciu daje super rabaty. w aso oryginal 1200 za agm. ja dalem 50% tej kwoty
Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Ja kupilem do e89 wlasnie 80ah boscha.

to ile Twoja e89 ma lat? że już musiałeś aku zmieniać? :duh:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

4 latka. ale Pani od ktorej kupilem nie jezdzila od wrzesnia do kwietnia. W takich warunkach nawet agm skapituluje. :mad2:

W e85 jezdzonym caly rok bateria po 7 latach sprawna. jeden raz zasiarczysz i po aku :nienie:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

A powiedzcie mi czy oem akumulator bmw jest dokładnie taki jak ten montowany fabrycznie?

bo wg internetu to jest akumulator oem BMW napełn. <- o co chodzi?

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8376451-akumulator-original-bmw-napeln/i49303/kL/sN/r2006/m02

 

bo szczerze mówiąc wolę kupić oem wapniowy za 6 stówek niż nie oem za 4 stówy..

Opublikowano
Chcesz jezdzic swoja zetka do 14 lat jak pierwsza bateria wytrzymala 7 :D
Beste Maschine der Welt
  • 3 miesiące temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

dzięki,właściwie to nie zmieniam,kiedyś był 64Ah,skończył się i założyłem 80Ah-bo akurat taki miałem(teoretycznie sprawny),ale chcę go wywalić bo jest wiecznie niedoładowany i założyć nowy 66Ah.

bardziej chodziło mi o to czy w E85/86 jest w ogóle możliwość kodowania/adaptacji akumulatora?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.