Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tak jak w temacie, wymieniłem tracze i klocki z przodu na tracze Rotingera i klocki ate ceramic. Po zamontowaniu było sprawdzone bicie tarcz lewa 0,02, natomiast prawa 0,04. Gdy hamuję z większych prędkości np 160 to słyszę takie głośniejsze buczenie, co to może być? na starych tarczach miałem to samo.

Opublikowano
A jak z oponami? Testowane na zimówkach przy wiosennej temperaturze?

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Skoro w hamulcach wszystko ok to proponował bym sprawdzić czy na letnich występuje ten sam problem.

Stara mieszanka gumy na zimę może powodować tanie różne dźwięki przy większych prędkościach i hamowaniu, bądź też źle wyważone koło.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
A czy powodem tego buczenia przy gwałtownym hamowaniu może być wał lub dyfer. Buczenie dochodzi z przodu prawego koła i zauważyłem że prawa tarcza trochę bardziej się grzeje niż lewa.
Opublikowano
podobno wszystko było sprawdzone, tłoczek ładnie pracuje, a czy jest zardzewiały tego nie wiem. Kiedyś mi się zablokował było wszystko czyszczone. Tylko kolega postraszył mnie że to może być dyfer? I nie wiem co to może być, tylko na starych tarczach i klockach miałem to samo.
Opublikowano

Ja bym hamulce zostawił na boku a zajął się pierw przełożeniem felg wyważonych z letnimi oponami, jeżeli to nie pomoże trzeba zejść głębiej. Może łożysko w kole. Nikt na forum nie jest w stanie Ci tego stwierdzić, przez co próbuj metodą wykluczania/zamiany.

Przejedź dłuższą trasie i zobacz czy grzeje Ci się całe koło. Powodem może być też niedrożny przewód hamulcowy elastyczny- miałem taki przypadek w VW.

 

Z góry dyfer odłóż na bok i kolegę od BMW trzymaj z daleka :mrgreen: :duh:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
Z tym dyfrem to faktycznie... :duh: :duh: :duh: bynajmniej nie w twojej sytuacji.Kombinuj tak jak wyżej kolega napisał bo to coś z kołami jest ew. łożysko :D
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.