Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam czy mógł by mnie ktoś naprowadzić bo mam taki problem

 

oświecił się błąd BRAKE PADS zadnich klocków autko na podnośniku wymieniłem tylnie klocki i czujniki przy okazji i przednie i dalej to samo nie da się tego usunąć w liczniku próbowałem i usunąłem klocki poprzez reset i teraz jest tylko --------- dla przodu i tyłu a błąd dalej wisi w jaki sposób można to usunąć inpą ?? byłbym wdzięczy za naprowadzenie :) lub ewentualną pomoc

 

błąd na wyświetlaczu

http://hard.linuxpl.info/bmw/bb.jpg

Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
widziałem już ten temat niestety w mojej inpie nie ma czegoś takiego jak "Activate i kolejno klawiszami od F2 do F4 kasuje się poszczególne inspekcje. Dodatkowo F1 kasuje dzienne wskazania komputera, tzn. licznik kilometrów, średnią prędkość itd. łącznie z zegarkiem o ile pamiętam :)" co jedynie jest kasowanie wszystkich wskazań komputera... ma ktoś inny pomysł ? już sprawdzałem 2 raz czy wszystko jest ok podłączone ale jest wszystko ok jak powinno
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
sfinks311 jak byś jeszcze mógł mi napisać jaka inpa by była najlepsza lub z jakiej ty korzystasz i myślę ze już z resztą sobie poradzę ;) był bym bardzo wdzięczny :)
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
ok wiec zlokalizuje zainstaluje spróbuje i dam znać czy poszło :D:D
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano

tuiko, a jakiej INPA Ty używasz? 5.0.1 ?

 

Zacytuję metodę z podanej strony, na wypadek jakby gdzieś się zgubiła:

 

Jeżeli ktoś potrzebowałby wiedzieć jak skasować inspekcje serwisowe przy pomocy programów INPA oraz DIS, to podaję jak to zrobic.

 

INPA:

Trzeba wybrać swój model, potem Body >> Instrument Cluster >> Activate i kolejno klawiszami od F2 do F4 kasuje się poszczególne inspekcje. Dodatkowo F1 kasuje dzienne wskazania komputera, tzn. licznik kilometrów, średnią prędkość itd. łącznie z zegarkiem o ile pamiętam :)

 

DIS:

Function selection >> Service functions >> Body >> Instrument cluster >> Reset service interval indicator >> with tester >> Test plan i -> (zielona strzałeczka)

 

ps. dla tych co mają problem z instalacją programu diagnostycznego proponuję lekturę instrukcji - Jak zainstalować program diagnostyczny INPA

 

Według mnie to nie skasuje ci błędu z "-----" ale chętnie poczekam na wyniki.

Opublikowano
tuiko, a jakiej INPA Ty używasz? 5.0.1 ?
ta dokładnie :P ale już mam EA90x :) i pytanko powiedz mi a ta EA 90X występuje w wersji EN czy tylko po germańsku :D ??

 

a co do klocków to nie dało się tego usunąć w IMPIE za chiny odłączyłem czujnik podłączyłem ponownie i dalej nic.. już myślałem że coś było w samochodzie grzebane gdyż nie wiadomo czemu mam czujnik tylko na jednym kole od strony pasażera :shock: :| a z drugiej nie ma wytargałem tylną kanapę i boczki oraz osłony w celu szukania przewodu czy gdzieś kiedyś ktoś czegoś nie wyrwał ale o dziwo nic nie znalazłem a kable były w fabrycznej izolacji wiec chyba tylko jest czujnik na jednym kole :) a powodem dlaczego nie dało się tego usunąć był walnięty czujnik w końcu wymontowałem go i zajechałem do znajomego co ma sklep z częściami i co mi to załatwiał wymienił na nowy założyłem odpaliłem inpe podle instrukcji jak wyżej wyzerowałem przebieg i teraz ładnie na wyświetlaczu jest 50 000 do następnej inspekcji klocków oraz błąd zniknął :) chodź do dzisiaj mnie ciekawi to że czujnik jest tylko na jednym kole heheh :D

Bayerische Motoren Werke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.