Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam mam do wymiany sworzeń jednak chcę kupic cały nowy wahacz oczywiscie w dobrej cenie dobrej jakosci przede wszystkim chodzi mi o bezpieczeństwo , macie jakies swoje opinie jeśli tak to chętnie poczytam ja znalazłem takie cos prosze o opinie co do tych wahaczy

 

 

SRL

http://allegro.pl/wahacz-bmw-seria-3-e46-nowy-prawy-srl-polska-i3067927237.html

 

MASTER SPORT

http://allegro.pl/wahacz-wahacze-bmw-seria-3-e46-nowy-prawy-ms-sport-i3034249586.html

 

DACHSTEIN

http://allegro.pl/wahacz-prawy-bmw-3-e46-z4-germany-i3040560632.html

 

RUVILLE

http://allegro.pl/wahacz-przod-prawy-lewy-bmw-3-e46-ruville-lodz-hit-i3080204338.html

 

MEYLE HD

http://allegro.pl/bmw-e46-wahacz-przod-meyle-hd-prawy-wzmocniony-i3032799413.html

 

 

a może cos innego :?: :?: , ciekawi mnie firma MASTER SPORT bo niby pisze ze to niemieckie cześci ale śmierdzi mi to ryżem :wink: mam zamiar odrazu kupic także tuleje do nowego wahacza

Edytowane przez sinio
Opublikowano
akurat nie da sie wymienic sworzni bo mam oryginalny wahacz i dlatego musze kupic cały wahacz nie wiem czemu ale mechanik mówił ze przy tym wahaczu nie wymieni sworznia a te tańsze odpowiedniki co o nich myślicie
Opublikowano
akurat nie da sie wymienic sworzni bo mam oryginalny wahacz i dlatego musze kupic cały wahacz nie wiem czemu ale mechanik mówił ze przy tym wahaczu nie wymieni sworznia a te tańsze odpowiedniki co o nich myślicie

 

Zmień mechanika :D

Opublikowano
akurat nie da sie wymienic sworzni bo mam oryginalny wahacz i dlatego musze kupic cały wahacz nie wiem czemu ale mechanik mówił ze przy tym wahaczu nie wymieni sworznia a te tańsze odpowiedniki co o nich myślicie

 

Zmień mechanika :D

 

 

Nie zgodze sie z Toba i strasznie mnie irytuje takie podejscie.

 

Mechanik stwierdzil to, co zaprojektowal producent- czyli sworzen z zalozenia jest niewymienny. A to, ze rynek wymyslil na swoje potrzeby sposob na wymiane i sam sworzen to juz inna sprawa. Wiec mechanik moze byc calkiem dobrym fachownem w swojej dziedzinie- nie koniecznie czarodziejem.

 

Oczywiscie mozesz wymienic tylko sworznie zewnetrzne. Wymaga do malej ingerencji w wahacz lecz nie jest skomplikowane.

Opublikowano
Popatrz na allegro można kupić sworzeń krótki i długi potrzebna tylko presa do wymiany i wahacz noje.
Opublikowano
dokladnie tak jak wyzej sworzen nie jest wymienialny a mechanik jest dobry. tak wogule to przy tych wahaczach oryginalnych nie ma opcji wymiany sworznia ,mozna je wycisnac urzadzeniem i z powrotem wcisnac ale oryginalnie wymienia sie caly wahacz bez ingerencji , nie chce komhinowac bo wole dolozyc; i miec cos pewnego
Opublikowano (edytowane)
Popatrz na allegro można kupić sworzeń krótki i długi potrzebna tylko presa do wymiany i wahacz noje.

Wymieniałeś kiedyś sworznie w ori wachaczu i uważasz, że potrzeba tylko prasy do tego i jest to normalna serwisowa czynność w E46 ??? :lol: :lol: :lol:

Internetowi znaFcy :lol:

Co do wachaczy bierz Meyle, w przyszłości kupujesz do nich same sworznie. Jako jedyne w E46 są FABRYCZNIE przystosowane do wymiany sworzni (sworznie na allegro są właśnie do nich).

Edytowane przez rafalb33
Opublikowano
Masz racje że bez pieprzenia zakładasz nowy w serwisie i ok. ale jak ktoś liczy kaskę to można to zrobić dodrze i tanio.
Opublikowano
Popatrz na allegro można kupić sworzeń krótki i długi potrzebna tylko presa do wymiany i wahacz noje.

Wymieniałeś kiedyś sworznie w ori wachaczu i uważasz, że potrzeba tylko prasy do tego i jest to normalna serwisowa czynność w E46 ??? :lol: :lol: :lol:

Internetowi znaFcy :lol:

Co do wachaczy bierz Meyle, w przyszłości kupujesz do nich same sworznie. Jako jedyne w E46 są FABRYCZNIE przystosowane do wymiany sworzni (sworznie na allegro są właśnie do nich).

 

 

W serwisie jest to niemożliwe bo oni chcą sprzedać cały wahacz ale, ale .jak myślicie na czym polega regeneracja.

Opublikowano
Wymiana długiego sworznia w ori wachaczu to nic innego jak drutowanie. Palnikiem też się da

 

mylisz się.

Opublikowano
w moim przypadku jest tak ze kupuje wahacz powiedzmy za 300zl i tyle mnie kosztuje ta zabawa wymiana gratis u ojca.ew, kilka browarow :D natomiast zabawa ze sworzniami jest taka kupuje krotki 50zl kupuje dlugi 80zl juz mamy 130 plus robota u goscia co ma prase i czekanie nie wiadomo ile wole nie liczyc bo mysle ze robocizna przy dobrych ukladach minimum 100zl i juz mam sume za ktora kupuje caly wahacz bez zabawy i mam 100 procent pewnosc ze bede mial to solidnie zrobione ,
Opublikowano
co myslicie o tych firmach master sport i srl :?: :?: :?: :?: :?: i przy wymianie wahacza wymieniamy obowiazkowo tuleje :?: i mam rozumiec ze po wymianie jade na zbierznosc na stacje diagnostyczna
Opublikowano
Oczywiście, inaczej się ie da ,a opisywać nie będe bo jak ktoś wie o co chodzi w tym temacie da sobie radę bez problemu.
Opublikowano

Nie wiem dlaczego na zbieżność skoro nie wymieniasz gałek kierowniczych :mrgreen:

Chyba że robisz coś dla super 100% bezpieczeństwa jednoznacznie równa się to z tym że dokręcasz koła co 50 km.

Sory ale nie mogę czytać wypowiedzi internetowych lajków co w rzeczywistości są....

 

Mechanik co twierdzi że ori wahaczy się nie regeneruje jest wporzo.

Sam ostatnio wymieniałem wahacze w swojej e46. Gadanie typu da się zregenerować= brakiem bezpieczeństwa i totalnym druciarstwem i cwaniactwem. Skoro nie stać Cie na wahacz do e46 to ja się pytam stać Cię na e46???

 

Poczytaj trochę makulatury na temat produkcji wahaczy a potem zastanów się nad tym jak byś go zaczął regenerować i jak by to wpłynęło na jakość.

Po prostu wymień cały wahacz na jakiś lepszy np. TRW + ori tuleje z LMF i gitara :wink:

Tuleje możesz kupić sam wkład i nasadzić do obejmy bez problemu.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Palnikiem już pisałem, że się da.

Przecież w końcu forum nie jest od tego by sobie pomagać i służyć radą. Więc nie powinieneś tego pisać :duh:

 

Co do wahaczy, to nie wiem jak w BMW ale np. w audi vw, SRL i Master to straszny syf

Opublikowano
Ja nikogo nie namawiam na taka naprawę ale poco wydać 1500 jak można 400.Pozdrawiam, macie kaskę to tylko ASO :D
Opublikowano (edytowane)
na dziurach slychac ze sworzen jest do wymiany bo slychac stuki zreszta na przegladze koles sam powiedzial ze sworzen do wymiany i zeby go wymienic bo szkoda opon bo scina lekko prawa opone dlatego pytam o zbierznosc , mysle ze forum od tego jest by pisac o roznych rzeczach bo gdyby wszyscy byli fachowcami to po co bylo by to forum jak kazdy bylby wszech wiedzacy wole odpowiedzi na temat a jak ktos nie ma zamiaru pisac cos na temat tylko swoje zlote mysli jaki on to nie iest znawca a do samego tematu nie wnosi zadnej wiedzy to niech sobie odpusci Edytowane przez sinio
Opublikowano

Oj tam oj tam serwis wam to zrobi ,macie luzną kaskę to cheja .

 

 

 

sory za głupi temat :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.