Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie bardzo rozumiem kolego rivasi co egr lub nagar ma wspólnego z pompa przecież to 2 oddzielne układy które nigdy ze sobą nie wspolpracuja...

 

W N54, nagar ktory sie zbiera przy wtrysku bezposrednim w kolektorze dolotowym wytwarza nadcisnienie w komorze spalania co prowadzi miedzy innymi do zaburzenia bezposredniego wtrysku paliwa a pierwszy element ktory leci to wlasnie pompa wysokiego cisnienia a potem wtryski a potem juz zaczyna sie kaskada (to BMw to mowi nie ja). Dlatego BMW zmienilo zalecenie w N54 do czyszczenia kolektora dolotowego raz na 50 tys km od nowosci w usa a wiekszosc tunerow w stanach radzi raz na 30 tys km w wypadku chipowaneo silnika. N54 jest skrajnym przypadkiem ale ten problem zbierania sie depozytu karbonowego na EGRach (w dizlach) i kolektorze dolotowym jest obecny we wszystkich silnikach z wtrzyskiem bezposrednim w BMW.

 

Czyszczenie kolektora i egr powinno sie odbyc mechanicznie bo nie rozpuscisz tego typu nagaru chemicznie ( w BMW procedura kosztuje okolo 3500 zl). Za to dodatek BMW pomaga przy nagarze ktory sie znajduje na wtryskach tylko trzeba go uzyc kilka razy pod rzad aby sie pozbyc problemu. Nie ma mozliwosci aby 200 ml dodatku wymieszanego z 60 litrami benzyn w jaki kolwiek sposob zepsulo pompe wysokiego cisnienia to tak troche jak by deszcz mogl zgasic silnik odrzutowy samolotu. Uzywalem ten dodatek i inne do paliwa na bardzo male ilosci paliwa (na 10 litrow) zeby zwiekszyc stezenie ktore jest super niskie przy 60 litrow i nigdy sie nic nie stalo. Lepiej dodatek do tego samego tylko liqui moly jest przepompowywany sam bez paliwa w dizlu przy czyszczeniu maszynka jet tronic i nic sie nikomu nigdy nie stalo.

 

To strach przed nieznanym i ogolna (czyli sa wyjatki oczyiscie) niska wiedza mechanikow na temat chemii w polsce ktore ksztaltuje takie myslenie nie lej nic innego niz olej i benzyne bo zalatwisz silnik. Jak by tak bylo to te firmy ktore je produkuja by nie istanialy a niektore sa gigantami bo BASF lub Archoil lub Liqui Moly to nie warsztat chemiczny pana Mietka na osiedlu, jak by to niszczylo samochodu to by tego nie produkowali, zreszta te same srodki znajduja sie w paliwach premium na duzych stacjach typu Orlen Verva lub Shell nitro, BP ultimate itd tylko w mniejszym stezeniu z powodu ceny. Przestanmy wierzyc w legendy polskiej motoryzacji. Jezeli ktos nie leje dodatkow jego wolny wybor to jego samochod i trzeba to uszanowac ale to nie znaczy ze to moze jakolwiek zaszkosdzic silnikowi.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mario nie wiem jakiego programu używasz ale widzę że zmieniłeś awatar i jak zawsze jest zniekształcony i spikselizowany :evil:

 

Proszę sobie wkleić ładny !! Specjalnie zrobiłem :)

 

http://i.imgur.com/QUyRNoG.jpg

Opublikowano
Mario nie wiem jakiego programu używasz ale widzę że zmieniłeś awatar i jak zawsze jest zniekształcony i spikselizowany :evil:

 

Proszę sobie wkleić ładny !! Specjalnie zrobiłem :)

 

http://i.imgur.com/QUyRNoG.jpg

 

 

no wlasnie to ponizej krytyki miec pikselowany awatar jak ma sie takie auto !!!!!!!!!!

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Z tym dodatkiem BMW to nie on wykonczyl ci pompe to zbieg okolicznosci, to raczej nagar na kolektorze lub na EGR ktory wykonczyl pompe tak jak to ma miejsce w N54, looknij przypadkiem czy nie wyglada to tak u ciebie jak bedziesz mial okazje

Rivasi, nie wiem czy to zbieg okoliczności ale takie podejrzenia co do tego mam ale może być faktycznie tak że pompa poleciała nie przez dodatki a przez felerne paliwo które zatankowałem w małej miejscowości niedaleko Krynicy-Zdroju a niestety nie miałem wyboru i zatankowałem :duh: Co się stało i już się nie odstanie, natomiast co do nagaru w kolektorze czy EGR to u mnie jest kolektor czyściutki i EGR również a na tych zdjęciach co wkleiłeś to takiego stanu u mnie nigdy nie było.

 

Rivasi mysle ze Mariusz raz w roku czysci ssacy egr dolot i icka...Bynajmniej ja tak robie

Jest dokładnie tak jak piszesz a nawet częściej :D :wink:

 

Nie bardzo rozumiem kolego rivasi co egr lub nagar ma wspólnego z pompa przecież to 2 oddzielne układy które nigdy ze sobą nie wspolpracuja...

No właśnie, też nie rozumiem :?

 

bylem ostatnio u Mariusza na serwisie olejowym i filtrowym i powiem Wam że szczenę zbieram do dziś - auto miażdży pod każdym względem !

Dziękuję bardzo Łukasz :) :wink: :cool2:

 

Nie bardzo rozumiem kolego rivasi co egr lub nagar ma wspólnego z pompa przecież to 2 oddzielne układy które nigdy ze sobą nie wspolpracuja...

 

W N54, nagar ktory sie zbiera przy wtrysku bezposrednim w kolektorze dolotowym wytwarza nadcisnienie w komorze spalania co prowadzi miedzy innymi do zaburzenia bezposredniego wtrysku paliwa a pierwszy element ktory leci to wlasnie pompa wysokiego cisnienia a potem wtryski a potem juz zaczyna sie kaskada (to BMw to mowi nie ja). Dlatego BMW zmienilo zalecenie w N54 do czyszczenia kolektora dolotowego raz na 50 tys km od nowosci w usa a wiekszosc tunerow w stanach radzi raz na 30 tys km w wypadku chipowaneo silnika. N54 jest skrajnym przypadkiem ale ten problem zbierania sie depozytu karbonowego na EGRach (w dizlach) i kolektorze dolotowym jest obecny we wszystkich silnikach z wtrzyskiem bezposrednim w BMW.

 

Czyszczenie kolektora i egr powinno sie odbyc mechanicznie bo nie rozpuscisz tego typu nagaru chemicznie ( w BMW procedura kosztuje okolo 3500 zl). Za to dodatek BMW pomaga przy nagarze ktory sie znajduje na wtryskach tylko trzeba go uzyc kilka razy pod rzad aby sie pozbyc problemu. Nie ma mozliwosci aby 200 ml dodatku wymieszanego z 60 litrami benzyn w jaki kolwiek sposob zepsulo pompe wysokiego cisnienia to tak troche jak by deszcz mogl zgasic silnik odrzutowy samolotu. Uzywalem ten dodatek i inne do paliwa na bardzo male ilosci paliwa (na 10 litrow) zeby zwiekszyc stezenie ktore jest super niskie przy 60 litrow i nigdy sie nic nie stalo. Lepiej dodatek do tego samego tylko liqui moly jest przepompowywany sam bez paliwa w dizlu przy czyszczeniu maszynka jet tronic i nic sie nikomu nigdy nie stalo.

 

To strach przed nieznanym i ogolna (czyli sa wyjatki oczyiscie) niska wiedza mechanikow na temat chemii w polsce ktore ksztaltuje takie myslenie nie lej nic innego niz olej i benzyne bo zalatwisz silnik. Jak by tak bylo to te firmy ktore je produkuja by nie istanialy a niektore sa gigantami bo BASF lub Archoil lub Liqui Moly to nie warsztat chemiczny pana Mietka na osiedlu, jak by to niszczylo samochodu to by tego nie produkowali, zreszta te same srodki znajduja sie w paliwach premium na duzych stacjach typu Orlen Verva lub Shell nitro, BP ultimate itd tylko w mniejszym stezeniu z powodu ceny. Przestanmy wierzyc w legendy polskiej motoryzacji. Jezeli ktos nie leje dodatkow jego wolny wybor to jego samochod i trzeba to uszanowac ale to nie znaczy ze to moze jakolwiek zaszkosdzic silnikowi.

Rivasi ty zawsze potrafisz wszystko ładnie i przejrzyście opisać :cool2: :) :wink:

Takie odpowiedzi są pouczające :cool2: :cool2: :) :wink:

 

Mario nie wiem jakiego programu używasz ale widzę że zmieniłeś awatar i jak zawsze jest zniekształcony i spikselizowany :evil:

 

Proszę sobie wkleić ładny !! Specjalnie zrobiłem :)

 

http://i.imgur.com/QUyRNoG.jpg

Jurek, używam Paint i nie za bardzo nigdy mi to wychodziło :duh: :mad2: Ale dziękuję bardzo za pomoc przy stworzeniu avatara :cool2: :cool2: :) :wink:

 

Mario nie wiem jakiego programu używasz ale widzę że zmieniłeś awatar i jak zawsze jest zniekształcony i spikselizowany :evil:

 

Proszę sobie wkleić ładny !! Specjalnie zrobiłem :)

 

http://i.imgur.com/QUyRNoG.jpg

 

 

no wlasnie to ponizej krytyki miec pikselowany awatar jak ma sie takie auto !!!!!!!!!!

Rivasi zgadzam się z Tobą :cool2: Jak można mieć taki spikselizowany avatar :duh: :mad2:

Zaraz to poprawię :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Koledzy, jak tam się podoba nowy Avatar made by Randall :) :wink: Bo jak dla mnie bomba, jeszcze raz dzięki Jure :cool2: :cool2: :) :wink: Niestety dla mnie to był problem bo się po prostu nie znam na tym :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Hehe nie ma sprawy Mario, to 2 min roboty jak bedziesz chcial inna fote to pisz :)
Opublikowano
avatar wymiata...ja sam się od dłuższego czasu zastanawiam,jak sobie coś wywiesić z boku... :duh:
Back to the roots...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Hehe nie ma sprawy Mario, to 2 min roboty jak bedziesz chcial inna fote to pisz :)

Dzięki Jurek, jak będę potrzebował coś obrobić to dam znaka :) :wink:

 

avatar wymiata...ja sam się od dłuższego czasu zastanawiam,jak sobie coś wywiesić z boku... :duh:

Dziękuję Michał, no najwyższy czas na zmiany :) :wink:

 

Lwówek Śląski? :-) aż zaparło dech w piersiach

Zgadza się wczoraj miałem okazję być w tym miasteczku i zwiedzałem z żonką miasteczko i zakupiłem kilka butelek browaru Lwóweckiego :) :wink:

Niestety podczas jazdy złapał nas deszcz i auto nie było za czyściutkie ale też najgorzej brudne też nie było, wczoraj również odwiedziliśmy pałac w Brunowie i ruiny zamku we Wleniu i mam kilka zdjęć na panoramie pałacu w Brunowie które wyszły całkiem ciekawie i wrzucę wieczorem :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Akurat wjeżdżałeś do Lwówka a ja z niego wyjeżdżałem z moimi znajomymi z Żor którzy wpadli do.mnie na weekend. A browar Lwówecki niebo w gębie ;)
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W dniu dzisiejszym miałem przyjemność trochę popracować przy samochodzie Mariusza :D

Samochód na żywo robi niesamowite wrażenie, a zwłaszcza hamulce, które są ogromne.

W drodze do Mariusza odkryłem, że moje moje 330i może być całkiem ekonomiczne. Uzyskałem rekordowo niskie spalanie, które wyniosło 8,8 l :D

Lakier był w bardzo dobrym stanie.

Prace objęły: polerowanie lakieru i lamp, nałożenie wosku na wszystkie powierzchnie lakierowane, zabezpieczenie felg, nałożenie powłoki ochronnej na wypolerowane lampy.

 

Na prośbę Mariusza wrzucam kilka zdjęć z efektów pracy.

http://i.imgur.com/AYe7gGi.jpg

http://i.imgur.com/QtZtNQw.jpg

http://i.imgur.com/uo0xggh.jpg

http://i.imgur.com/QjFjwal.jpg

http://i.imgur.com/tqerFaE.jpg

http://i.imgur.com/dUsmF0O.jpg

http://i.imgur.com/coHqHGM.jpg

http://i.imgur.com/BSvqu3J.jpg

http://i.imgur.com/4ctkteW.jpg

http://i.imgur.com/izKzFZQ.jpg

http://i.imgur.com/kKvox7z.jpg

 

U mnie po roku czasu od korekty lakier też wygląda całkiem nieźle :wink:

http://i.imgur.com/EtmXWOH.jpg

 

Po spakowaniu gratów

http://i.imgur.com/PAr591U.jpg

 

Pamiątkowe foto dwóch BMW i niezawodnej Toyoty :mrgreen:

http://i.imgur.com/TIJPC1n.jpg

http://i.imgur.com/0TfLf7o.jpg

http://i.imgur.com/1iwce3Q.jpg

http://i.imgur.com/cXdjcdc.jpg

http://i.imgur.com/tKZlc4f.jpg

http://i.imgur.com/TIJPC1n.jpg

 

Jak będziesz miał wolną chwilę to możesz wrzucić filmik z dźwiękiem wydechu

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Szczerze przyznam ze jest miodzi i pewnie na zywo bedzie jeszcze bardziej efektownie !!!!!! jakiego wosku uzyles ?

 

jak chodzi o filmik z dzwiekiem to jestem za :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Filmik został nagrany specjalnie dla Ciebie, żebyś miał porównanie między MG, a Remusem.

 

Wosk Golden Shine poprzedzony cleanerem Prima Amigo.

Na koniec Mainz Hype, który jest tylko Quick Detailerem, a daje świetny efekt.

U mnie mam położone 4 warstwy bez wosku , a pięknie kropelkuje i odpycha wodę.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Primo Amigo to dalej referencja ! hmm nie widzialem ze mozna klasc quick detailery warstwami.

mialbym jeszcze jedna prosbe, chcialbym ci wyslac wosk ktory teraz bedziemy testowac na ulez na moim jeszcze starym kolorze z kolega kri35. Chcial bym ci go wyslac potem jezeli moglbys go wyprobowac i mi powiedziec co o nim myslisz. Widzialem go pôlozonego dwuwarstwowo na jednym wozie, byl dla mnie piekny i ciekaw jestem opinii ludzi bardziej zaawansowanych w temacie ode mnie czy po prostu to wosk jest taki fajny czy to po prostu umiejetnosc osoby ktora kladla/normalny efekt.. To wosk Vitreo od Waxaddict, chyba ze juz go znasz.

 

ogromne dzieki za filmik :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano

 

Auto wygląda na żywo super!, ale najbardziej podobały mi sie Twoje i Pawła od e92 335i starty w kat 1/4mili, widac kto umie jezdzić :cool2:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Członkowie klubu
Opublikowano
czy to jest g power vs 335d ?

szkoda ze filmik od tylu nagryany

tak, zdaje się 630km vs. 335d czerwonego

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

tak, do konca pierwszego biegu idziemy rowno, na druim juz jestem z przodu, na 3 i 4 jakos 50-70 metrow z przodu, roznica w czasach to 13.9 vs 12.7 podczas tego przejazdu.

Chcialem sprawdzic co ta aparatura na 1/4 mili pokazuje - no i wyszlo że pokazuje głupoty - bo pokazuje czas ktory uplynal od momentu zapalenia sie zieloneog światła do momentu przekroczenia mety :)

Opublikowano

Chcialem sprawdzic co ta aparatura na 1/4 mili pokazuje - no i wyszlo że pokazuje głupoty - bo pokazuje czas ktory uplynal od momentu zapalenia sie zieloneog światła do momentu przekroczenia mety :)

 

hmm a jak z startem przedwczesnym ? bierze go pod uwage ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

oczywscie ze tak, raz jak czerwony wystartowal na pierwsze czerwone światło to mu program 12.0 pokazał... :D

dlatego te pomiary to totalne dno

Nie wiemy ile dał ciała kierowca na starcie a ile auto dobrze / zle pojechalo, nie znamy 60ft (aby wiedziec jak z trakcja) nie znamy predkosci na koncu, no i najwazniejsze nie znamy czasu ET.

 

czerwony na RL zrobil 13.5s z wykresem jest w temacie zlotu - bardzo dobry czas jak na te warunki - wrecz super.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.