Skocz do zawartości

Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wtryski mają dopisane nowe kody IMA.

To chodzi o to że tam jest sucho i my przerywamy procedurę w momencie gdy program prosi o uruchomienie silnika. Dalej jest niewiedza co się stanie. Ktoś Mariuszowi powiedział że zatarł poprzednie ale tak naprawdę nie wiadomo czy zostały one zatarte. Potrzebna jest servisowa wiedza jak oni to robią przy piezo.

W elektromagnetycznych paliwo idzie przez przelew wtrysków a tu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
kurde, Mariusz, ile taka usługa w ASO kosztuje? bo tak gdybacie i gdybacie,a skoro tyle kasy włożyłeś w auto i w nowe wtryski to może jeszcze jakimś sumptem warto uciułać trochę i zlecić tą robotę komuś kto wie jak to zrobić (w sensie,że jak uwali to też weźmie na siebie koszty) :?: :?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, Mariusz, ile taka usługa w ASO kosztuje? bo tak gdybacie i gdybacie,a skoro tyle kasy włożyłeś w auto i w nowe wtryski to może jeszcze jakimś sumptem warto uciułać trochę i zlecić tą robotę komuś kto wie jak to zrobić (w sensie,że jak uwali to też weźmie na siebie koszty) :?: :?

 

tylko ze ASO nie bedzie prawdopodobnie chciec abys to ty dostarczyl czesci.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedura napewno się uruchomiła, słyszałeś pompę ?

Procedura na pewno się uruchomiła, pompa pracowała a dzisiaj sprawdziłem czy dział po odpięciu wężyka z pompy WC i dziwne na zapłonie pompka nie chodzi dopiero po zakręceniu rozrusznikiem zadziałała i cisnienie daje dość mocne :)

 

wtryski zakodowane ?
Wtryski mają dopisane nowe kody IMA.

To chodzi o to że tam jest sucho i my przerywamy procedurę w momencie gdy program prosi o uruchomienie silnika. Dalej jest niewiedza co się stanie. Ktoś Mariuszowi powiedział że zatarł poprzednie ale tak naprawdę nie wiadomo czy zostały one zatarte. Potrzebna jest servisowa wiedza jak oni to robią przy piezo.

W elektromagnetycznych paliwo idzie przez przelew wtrysków a tu nie ma.

Tak zakodowane, jeszcze wczoraj próbowałem odpowietrzyć układ i powietrza jest tyłe że mnie szlag trafia :o skąd sie to bierze :?: Wtryskie piezzo mają przelewy również.

Zgadza się.

 

kurde, Mariusz, ile taka usługa w ASO kosztuje? bo tak gdybacie i gdybacie,a skoro tyle kasy włożyłeś w auto i w nowe wtryski to może jeszcze jakimś sumptem warto uciułać trochę i zlecić tą robotę komuś kto wie jak to zrobić (w sensie,że jak uwali to też weźmie na siebie koszty) :?: :?

Mariusz w swoim aucie robię wszystko sam i nie oddam do nikogo bo nie mam zaufania i będę choćby po trupach tak długo drązył az to opanuję a ASO to najlepiej by wymieniła pół auta :duh:

 

kurde, Mariusz, ile taka usługa w ASO kosztuje? bo tak gdybacie i gdybacie,a skoro tyle kasy włożyłeś w auto i w nowe wtryski to może jeszcze jakimś sumptem warto uciułać trochę i zlecić tą robotę komuś kto wie jak to zrobić (w sensie,że jak uwali to też weźmie na siebie koszty) :?: :?

 

tylko ze ASO nie bedzie prawdopodobnie chciec abys to ty dostarczyl czesci.

Dokładnie kolego Rivasi i dlatego ASO odpada.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

"...... i będę choćby po trupach tak długo drązył az to opanuję"

Takie podejście mi się podoba :cool2: :cool2: :cool2: , ale na moje oko coś jest nie tak gdzie indziej, są jakieś błędy na kompie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie ufam ani aso ani innym zakladom i ekspertom ....

i nie wiem co zrobilbym w takiej sytuacji.. bo te wtryski to jednak kupa kaski..

dla mnie jestes Ekspertem-pasjonatem u ktorego robilem swoje prawie wszystkie "grube" naprawy i polecam cie kazdemu kto sie pyta gdzie serrwisuje.:-) oczywiscie w

ASO Żory

Czekam na ciag dalszy akcji z wtryskami i jak ci sie uda odpalic to wrzuc jakis filmik z calego zdarzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...... i będę choćby po trupach tak długo drązył az to opanuję"

Takie podejście mi się podoba :cool2: :cool2: :cool2: , ale na moje oko coś jest nie tak gdzie indziej, są jakieś błędy na kompie ?

Dziękuję bardzo za wsparcie, również jestem tego zdania że przyczyna nieodpalenia leży gdzieś indziej, wczoraj paliłem auto dość długo i niestety bez skutku i pojawił się taki błąd którego nie można skasować i to jest:

 

EWS Manipulation i nie wiem o co chodzi z tym błędem może być on zbyt słabego akumulatora?

 

ja tez nie ufam ani aso ani innym zakladom i ekspertom ....

i nie wiem co zrobilbym w takiej sytuacji.. bo te wtryski to jednak kupa kaski..

dla mnie jestes Ekspertem-pasjonatem u ktorego robilem swoje prawie wszystkie "grube" naprawy i polecam cie kazdemu kto sie pyta gdzie serrwisuje.:-) oczywiscie w

ASO Żory

Czekam na ciag dalszy akcji z wtryskami i jak ci sie uda odpalic to wrzuc jakis filmik z calego zdarzenia

Dziękuję Mariusz za bardzo miły przekaz :cool2: :) :wink:

Dzisiaj dalszy ciąg akcji i po uruchomieniu auta na pewno będzie jakiś filmik :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozjechała się synchronizacja miedzy cas (ews) a dde i może to być skutkiem baterii

Tom to jak to teraz ogarnąć? Akumulator na noc podłączyłem do prostownika, czy po doładowaniu aku błąd da się usunąć?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładuj akumulator i widzimy sie 15.30 ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładuj akumulator i widzimy sie 15.30 ;)

Tak jest Bartek o 15.30 jestem u Ciebie :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Trzeba istą zrobić reset. To są tzw rolling codes.

Można Inpą ale nie zawsze działa. Ista robi to z automatu po odczytaniu błędu trzeba na niego klinąć i wywoła procedurę która zrestartuje oba sterowniki

Czy to może być problem że auto nie odpala?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. W takim przypadku kręci rozrsznik a nie odpala.

Rozumiem, przed chwilą błąd został usunięty, dziękuję Tom i uruchomiliśmy procedurę odpowietrzania Istą-D i po tym próbowaliśmy odpalać tzn. Ja na samostarcie a syn na uruchamianiu auta i niestety 30 sekund walenia samostartem nic nie dało, jak nie odpalał tak nie odpalił ale co zauważyłem to przy uruchamianiu pompki w zbiorniku przez pierwsze kilkanascie sekund słychać jak pompka w ziorniku przeciska powietrze bo strasznie bulgocze, jutro postaram się to nagrac po tym wszystkim za jakieś 15-30 minut ponownie uruchomiliśmy pompkę i ponownie pompka przeciskała przez jakiś czas powietrze o co z tym chodzi :o :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czerwony nie dzwoniłeś więc mam dla Ciebie rozwiązanie wymień wiązkę i powinno być po temacie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwony nie dzwoniłeś więc mam dla Ciebie rozwiązanie wymień wiązkę i powinno być po temacie

Przepraszam ale wczoraj dostałem cynk że to może byc winien czujnik położenia wałka rozrządu i miałem taką cichą nadzieję że z nim jest problem i pojechałem do kolegi cypiska (Bartka) by sprawdzić w jego aucie czy działa prawidłowo i niestety czujnik okazał się w porządku i nadal lipa a już myslałem że wymienie czujnik i bedzie ok ale to nie to :o :mad2:

Dobrze ale dlaczego myslisz ze wiązka jest uszkodzona :?: Przecież przed wymianą z wiązką nie było problemu :? :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co tam Mario :?: :?: :?: :?: :?:
wlasnie jak tam

Czujnik położenia wałka rozrządu niestety po sprawdzeniu okazał się wporządku :( I wczoraj musiałem dalej eksperymentować co jest nie tak :? Po jednym z eksperymentów udało mi się dotrzeć do tego że za sprawcą całego zamieszania jest zawór regulacji ciśnienia w zasobniku ciśnieniowym a doszedłem do tego wypinając przewód przelewowy z zasobnika i podłączając przeźroczysty przewód umieszczając w butelce zakręciłem przez 5 sekund rozrusznikiem w prawidłowym przypadku na przelewie podczas rozruchu nie powinien puszczać paliwa w przelew a w moim przypadku po takim kręceniu rozrusznikiem w butelce uzbierało się gdzieś 50 ml paliwa a to jest niedopuszczalne, następnie podłączyłem przewód do zasobnika CR i za pomocą wielkiej strzykawki wciskałem paliwo w zasobnik i ponownie całe paliwo które wciskałem przez przelew znalazło się w butelce a nie powinno :o Tym samym zawór regulacji ciśnienia okazał się uszkodzony bo mechanicznie przepuszczał paliwo na przelew do zbiornika. Ten zawór ma zadanie zbić ciśnienie w zasobniku gdy jest za wysokie i reguluje tym sterownik silnika a podczas rozruchu musi być zamknięty by zbudować ciśnienie w zasobniku potrzebne do uruchomienia silnika a konkretnie przez otwarcie wtryskiwaczy. Zaczynam powoli podejrzewać że niepotrzebnie kupiłem komplet nowych wtryskiwaczy bo moje stare wtryskiwacze były dobre a przez błędna diagnozę jednego z mechaników po prostu działając pod wpływem impulsu i zdenerwowania zakupiłem nowe wtryskiwacze dopiero po głębszej analizie zrozumiałem że wtryskiwacze w silniku nie uruchomią się dopóki pompa wysokiego ciśnienia nie zbuduje odpowiedniego ciśnienia w zasobniku potrzebnego do otwarcia wtryskiwaczy a tym samym dopóty nie ma ciśnienia sterownik silnika nie otworzy wtryskiwaczy czyli nie będzie nimi sterował :duh: :duh: No cóż człowiek uczy się na błędach całe życie :duh: Zamówiłem używany zawór regulacji ciśnienia bo nowy zawór w ASO to koszt prawie 900 złotych,na zawór który zakupiłem mam 14-sto dniową gwarancję więc jak się okaże że jest zepsuty to odeślę go i zakupię nowy ale nie w ASO tylko w Boschu za 500 złotych, myślę że to jest główna przyczyna dlaczego auto nie chciało się uruchomić oraz robiło takie jaja jak gaśnięcie podczas gwałtownego przyspieszania a w fazie końcowej gaśnięcie przy osiągnięciu 80 stopni, po prostu gdy ostro chciałem przyspieszyć zawór popuszczał ciśnienie w zasobniku i samochód gasł bo ciśnieni szło w przelew, uszkodzenie zaworu musiało się pogłębiać i doszło do tego że zawór upuszczał ciśnienie w różnych sytuacjach aż w końcu przy 80-stopniach gasł całkowicie by po niewielkim ostudzeniu ponownie zapalać, zastanawia fakt uszkodzenia 5-tego wtryskiwacza i tutaj nasuwa mi się myśl że mógł się uszkodzić przez uszkodzony zawór regulacji ciśnienia który zaczął świrować a mianowicie przy gwałtownym przyspieszeniu sterownik silnika podając napięcie do cewki piezzo w celu sterowania wtryskiwaczem nie otrzymała paliwa i uległa uszkodzeniu. To tylko moje hipotezy a jak faktycznie było tego nie wiem ale przypuszczam że winę za to wszystko można obciążyć zawór regulacji ciśnienia w zasobniku. Jutro będę miał używany zawór i zobaczymy czy moja teoria się sprawdziła :|

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w 1 aucie ten zawór się przytkal i na listwie było takie ciśnienie że auto gaslo.. Przy okazji rozwalilo pompę wysokiego ciśnienia... Trzymam kciuki że to ten zawór.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.