Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co do pęcherzyków, to mogę powiedzieć, że znikną na 100%. Kiedyś odbierałem auto z oklejania i było to samo ale po paru dniach ani śladu ;)

Mam nadzieję że faktycznie znikną :)

Jak zrobi się cieplej, postaw auto na słońcu na 1-2h, pęcherzyki same się wciągną.

PS. Pasy wyglądają bardzo dobrze :cool2:

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Co do pęcherzyków, to mogę powiedzieć, że znikną na 100%. Kiedyś odbierałem auto z oklejania i było to samo ale po paru dniach ani śladu ;)

Mam nadzieję że faktycznie znikną :)

Jak zrobi się cieplej, postaw auto na słońcu na 1-2h, pęcherzyki same się wciągną.

PS. Pasy wyglądają bardzo dobrze :cool2:

Dziękuję :) :wink:

Zrobię jak piszesz :cool2:

 

Mi też sie podobają.

A na boku masz najładniejsze e9x na forum-takie moje zdanie...

Przynajmniej narazie sesese :8)

Dziekuję bardzo Grzegorz :) :wink: :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Koledzy, wszystko było pieknie ładnie do czasu :( Wczoraj jadąc do pracy miałem dziwny objaw, mianowicie podczas gwłatownego przyspieszenia auto zgasło :shock: Zjechałem na pobocze stanąłem i zrzuciłem bieg na "P" i postanaowiłem odpalić samochód, niestety rozrusznik kręcił i nie odpoalił, poczekałem może z 30 sekund i ponownie spróbowałem odpalić i odpalił od strzała, ruszyłem autem i delikatnie miarowo przyspieszałem ale kiedy gwałtownie nacisnałem pedał przyspieszenia ponownie natychmiast auto zgasło i ponownie musiałem odczekac 30 sekund by odpalił, no cóz dojechałem do pracy i z myslą że po pracy się samo naprawi lub coś :duh: poszedłem do pracy, po pracy wracając jechałem cały czas normalnie bez żadnego gwałtownego przyspieszania bo postanowiłem sprawdzić dopiero niedaleko domu czy wcześniejsze zjawisko nadal wystepuje i niestety ponownie przy ostrym przyspieszeniu auto zgasło a kiedy przyspieszałem miarowo to mogłem kręcić do końca ale kiedy tylko gwałtownie wcisnałem gaz to gaśnie. Po przyjeździe podłaczyłem Inpę i został zapisany tylko jeden błąd w sterowniku silnika a mianowicie błąd taki:

 

http://images70.fotosik.pl/849/47ecbf8e50e03deegen.jpg

http://images67.fotosik.pl/850/69076a3db863f456gen.jpg

Zapisał się tylko powyższy błąd dotyczący 5 wtryskiwacza, może ktoś się z takim problemem uporał i może coś podpowiedzieć, byłbym bardzo wdziędzny za wskazówki.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Paski komponują się idealnie :cool2:

Dziękuję :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Miałem identyczny objaw w X5

Skończyło się wymianą wtryskiwacza

Możesz kolego napisać jaki to był model X5 i czy kupowałeś nowy wtrysk? Dziękuję kolego za wskazówkę :cool2: :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
BMW X5 E70 3.0D

Kupiłem używany ale w idealnym stanie

Aby pamiętaj po założeniu żeby go zakodować

Dziękuję za odpowiedź :cool2: Najgorsze jest to że te wtryski do mojego auta to rarytas a na BMWStore są niedostępne :cry:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Mariusz sprawdź korekcje na wtryskach. Obserwuj 5.

I bardzo ważne -otwórz pokrywę sterownika silnika (czarną) i jak zobaczysz białą sprawdź tam głęboko czy nie ma wody. Było ostatnio deszczowo u was? Ja miałem tak tuż przed zalaniem sterownika. Wywalało błąd wtryskiwacza bo końcówki mocy na wtryski są w nim najniżej. Nie straszę ale sprawdź.

Opublikowano
Mariusz sprawdź korekcje na wtryskach. Obserwuj 5.

I bardzo ważne -otwórz pokrywę sterownika silnika (czarną) i jak zobaczysz białą sprawdź tam głęboko czy nie ma wody. Było ostatnio deszczowo u was? Ja miałem tak tuż przed zalaniem sterownika. Wywalało błąd wtryskiwacza bo końcówki mocy na wtryski są w nim najniżej. Nie straszę ale sprawdź.

Tom, korekcje na piątym cylindrze są rzędu -0,5 na reszcie nie przekraczają również 0,5 także jest korekcja moim zdaniem w porządku, wczoraj jednak zostałem odholowany do domu lawetą :duh: :mad2: dokładnie 5 kilometrów przed domem auto zgasło i nie chciało odpalić na amen, więc jako że mam pełny pakiet ubezpieczeniowy wezwałem lawetę i zostałem dowieziony do garażu i kiedy laweta odjechała spróbowałem odpalić auto i odpaliło i wjechałem do garażu, podłączyłem pod komputer i doszły dwa nowe błędy a mianowicie oprócz wcześniej wspomnianego 4450 doszedł teraz 4453 i 42FB sprawdziłem na google i wyskoczył mi jeden ciekawy wątek na angielskim forum i coś myślę że u mnie jest podobny problem, Tom proszę przeczytaj i napisz dokładnie co koleś opisuje w tym wątku bo ja za bardzo dobry z Angielskiego nie jestem ale coś tam kojarzę że chodzi o kable zasilające do wtryskiwaczy, to ten wątek:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?p=13436995

Do skrzynki jeszcze nie zaglądałem ale zaraz idę ją sprawdzić, deszczowo u nas ostatnio nie było, może raz padał deszcz kiedy wracałem z pracy a tak to deszczu brak od wielu dni.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

W/g nich kable do wtrysków. Może być tak że się przetarł. Lub jest przyciśnięty gdzieś do silnika i jest jakieś przebicie.

A z resztą to prawda -jak jeden przestaje działać to sterownik odcina resztę

Opublikowano
W/g nich kable do wtrysków. Może być tak że się przetarł. Lub jest przyciśnięty gdzieś do silnika i jest jakieś przebicie.

A z resztą to prawda -jak jeden przestaje działać to sterownik odcina resztę

Też tak myślałem, że to jest coś z wiązką wtryskiwaczy, idę zaraz rozbierać by to sprawdzić a to screeny z błędów a najlepszy jest błąd 4453 gdzie przebieg to 524280 kilometrów a temp. silnika to -50,27 :shock: :shock: :roll:

 

http://images67.fotosik.pl/856/fb202a7b915ee28dgen.jpg

 

A drugi to ten i chyba utwierdza mnie w tym że to coś jest nie tak z wiązką wtryskiwaczy.

 

http://images69.fotosik.pl/855/b0dd59c096b94938gen.jpg

http://images70.fotosik.pl/854/c344901779ef0a3bgen.jpg

Zaraz idę działać.

 

Trochę z innej beczki bez problemu Cię wciągnął, niczym nie przydatne?

Kolego dobrze że laweta która mnie zabrała miała platformę opuszczaną bo inaczej by mnie nie zabrał ale pomimo tego trzeba było podkładać kliny najazdowe by przód nie zahaczył o platformę :duh: Ale na szczęście udało się bez strat :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
A jak ze sterownikiem? Nie ma tam wody?

http://s3.ifotos.pl/mini/Uploadjpg_eneaexw.jpg

 

U mnie było tak -jeden z nich jest u Ciebie. Tylko dokładnie opis przeczytaj.

To wina kabli lub sterownika

Tom właśnie wracam z garażu i napiszę tak więc w białej skrzynce jest suchuteńko, zero jakichkolwiek śladów wilgoci czy czegokolwiek, sterownik również suchutki, natomiast rozebrałem kolektor, rurki wtryskiwaczy i na piątym cylindrze wtryskiwacz wlot niego był tylko delikatnie wilgotny, natomiast z reszty rurek wylewała się ropa i ze środka wtryskiwacza również a z piatego nic nie wyleciało :o Co do kabli to są one puszczone w specjalnej rynience i są dopasowane długością do każdego wtryskiwacza, ten przewód z piatego wtryskiwacza przy kostce czy w rynience nie wygladał na uszkodzony, jedynie demontaż całej rynienki z kablami i wtyczkami z wszystkich wtryskiwaczy i pomierzenie przewodności mogło by jednoznacznie określić czy przewody sa w porządku, można jeszcze sprawdzić cewki w wtryskiwaczach czy są sprawne, tylko nie wiem jaką mają miec oporność sprawne cewki, najpierw trzeba sprawdzić te przewody, Tom mozesz mi napisać jak odpiąć tą wtykę ze sterownika silnika?

Tom przeczytałem dokładnie ten opis i wiem że nie chciałeś mnie pogrąząć pisząc to ale z tego opisu wynika że sterownik silnika jest do wymiany? Czy dobrze zrozumiałem ten opis? Jeżeli kable okażą się w porządku to może faktycznie sterownik jest padnięty :shock: :x

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Może być także wtrysk -dokładnie cewka.

Na sterowniku są dwa wtyki. Zabezpieczenia wysuwa się w boki na zewnątrz dopiero wtyk wyjdzie. Odepnij wcześniej aku i nie podpinaj jak nie ma sterownika bo synchronizacja się rozjedzie.

Ale jak nie ma tam wody to ster powinien być ok.

Warto zrobić diagnostykę istą -dużo więcej powie niż inpa.

Opublikowano
mariusz a jakbys odpial 1 wtrysk elektrycznie i przejechal sie na 5 cyl kawalek? moze cos by to okresliło...
Opublikowano
Może być także wtrysk -dokładnie cewka.

Na sterowniku są dwa wtyki. Zabezpieczenia wysuwa się w boki na zewnątrz dopiero wtyk wyjdzie. Odepnij wcześniej aku i nie podpinaj jak nie ma sterownika bo synchronizacja się rozjedzie.

Ale jak nie ma tam wody to ster powinien być ok.

Warto zrobić diagnostykę istą -dużo więcej powie niż inpa.

Dziękuję Tom za podpowiedź, zrobię jak piszesz i wypnę akumulator.

mariusz a jakbys odpial 1 wtrysk elektrycznie i przejechal sie na 5 cyl kawalek? moze cos by to okresliło...
jak odepnie jeden to ster odepnie reszte

Bartek jest tak jak pisze Tom, jak odepnę jeden to sterownik odepnie resztę w E9x z wtryskami piezoelektrycznymi już taki patent nie przejdzie może przy wtryskach elektromagnetycznych jest taka możliwość.

Dostałem dzisiaj info od mojego kolegi z Niemiec bo wysłałem mu błędy które się u mnie pojawiły i odpisał że to wina sterownika silnika to co również podejrzewałem bo to sterownik odpowiada za sterowanie wtryskami i teraz pytanie do znawców bo mam możliwość kupienia używanego sterownika ale nie wiem czy ten sterownik będzie działał z moim silnikiem czy trzeba do niego dopisać mój Vin czy jeszcze coś, bo jest jeszcze możliwość naprawy sterownika bo podejrzewam że na drugiej płytce jest zimny lut i sterownik nie steruje wtryskiem numer 5 i przez to silnik gaśnie, może ktoś podpowiedzieć jak to wygląda z wymianą sterownika silnika :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Każdy tuner powinien Ci to ogarnąć. Trzeba sklonować sterownik.

Jak masz używany do kupienia to aby nr hw się zgadzał.

W nim siedzą jeszcze inne rzeczy oprócz vinu.

są tam kody isn, immoimmobilizera i rolling codes (synchro)

Musi być programator. Napisz do Tomka TC więcej Ci naświetli. -on mi to robił

Opublikowano

Ja po przeczytaniu wszystkich informacji mam wrazenie ,że to będzie wiązka...

Ostro dodajesz gazu i kabel gdzieś mając przebicie styknoł sie z silnikiem , a sterownik rozłączył resztę wtrysków-auto staneło.

 

Jesli awaria sie nasila to by własnie wskazywało na kable-tak mi sie wydaje.

Sterownik jak by padł to by był padniety cały czas, to samo wtrysk.

 

 

Ps. W sprawie 400 koni i dpfa dochodze po głębszym zastanowieniu ,ze skoro masz 370 koni i dpf dziala bez zarzutu to wydaje sie wręcz nie możliwym , aby zaledwie 30 dodatkowych koni mogło nagle wpłynąć na jego zatykanie.

Wszystko bedzie zależało od użytkowania... Częste i krótkie trasy tylko po mieście szybko załatwią dpfa nawet i w 280 koniach

Opublikowano
Każdy tuner powinien Ci to ogarnąć. Trzeba sklonować sterownik.

Jak masz używany do kupienia to aby nr hw się zgadzał.

W nim siedzą jeszcze inne rzeczy oprócz vinu.

są tam kody isn, immoimmobilizera i rolling codes (synchro)

Musi być programator. Napisz do Tomka TC więcej Ci naświetli. -on mi to robił

Dziękuję Tom za wskazówkę ale obędzie bez interwencji tunera bo okazało się że to jednak nie wina sterownika ani kabli zasilających wtryskiwacze, wczoraj żona zawiozła wtryskiwacze do sprawdzenia i okazało się że jednak piąty wtryskiwacz jest uszkodzony elektrycznie i jest do wyrzucenia bo ma zwarcie w cewce i to on robił takie problemy natomiast to że miał super korekcje nie znaczyło że jest dobry, zamawiam jednak z powodu finansowych jeden wtryskiwacz nowy bo reszta jest w można by rzec idealnym stanie a na razie nie stać mnie na kupno wszystkich wtryskiwaczy bo to byłoby dla mnie samobójstwem, na pewno w przyszłości gdy będę posiadał jakieś dodatkowe środki to zakupię komplet i sprawa załatwiona będzie raz na zawsze ale na razie mnie nie stać :(

 

Jak tam sytuacja Mario?? Dzwoniłeś do dynosoftu lub innego tunera tak jak napisał Tombo*?

Tak jak napisałem wyżej Dawid, wtryskiwacz uszkodzony do wymiany na nowy.

 

Ja po przeczytaniu wszystkich informacji mam wrazenie ,że to będzie wiązka...

Ostro dodajesz gazu i kabel gdzieś mając przebicie styknoł sie z silnikiem , a sterownik rozłączył resztę wtrysków-auto staneło.

 

Jesli awaria sie nasila to by własnie wskazywało na kable-tak mi sie wydaje.

Sterownik jak by padł to by był padniety cały czas, to samo wtrysk.

 

 

Ps. W sprawie 400 koni i dpfa dochodze po głębszym zastanowieniu ,ze skoro masz 370 koni i dpf dziala bez zarzutu to wydaje sie wręcz nie możliwym , aby zaledwie 30 dodatkowych koni mogło nagle wpłynąć na jego zatykanie.

Wszystko bedzie zależało od użytkowania... Częste i krótkie trasy tylko po mieście szybko załatwią dpfa nawet i w 280 koniach

Niestety to nie wiązka a byłoby najlepsze i najtańsze rozwiązanie bo koszt nowej wiązki to 250 złotych to po prostu wtryskiwacz padł elektrycznie ale najlepsze że to bardzo rzadko się zdarza i pompiarz który sprawdzał mi wtryski powiedział że to przypadek 1 na milon :shock: :duh: Ale niestety u mnie akurat wystąpiła ta awaria i zakupię nowy wtrysk bo na razie krucho oj bardzo krucho z kasą :cry2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.