Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
najprosciej kupic folie 3M samochodowa co sie auta okleja i wyciac na ploterze, szerokosc ksztalt dowolny, najkejasz przy pomocyprowadnicy plastikowej albo idziesz do zakladu gdzie wyklejaja auta reklamami to ci to zrobia za 100 zl. Mozna rownierz kupic orginal dobrej naklejki.

 

i jak chcesz dodac akcent pomaranczowy to dodajesz czy to lakierem czy folia czarne obramowanie tak jak zrobili na audi. To ci pozwala na wiecej swobody a samochod zyskuje na agresywnosci.

Dziękuję kolego Rivasi za porady :cool2:

Mariusz olej na razie paski i malowanie ,pomyśl o rozpórce wszak już gwint siedzi ,co by buda nie cierpiała :mrgreen:

Tak właśnie cały czas myslę o tej rozpórce :? I nie wiem co wybrać bo tak po prawdzie to rozpórka Performance jest przewidziana do silników mniejszych czyli 2.0d lub 2.0i, 3.0i więc cały czas sie zastanawiam co wybrać :?:

Auto jak już wcześniej pisałem świetne! ale te paski to chyba bym odpuścił.
Mariusz auto wygląda super, hamulce super , ale z tymi paskami to bym się zastanowił żeby nie była to "choinka" :oops:
Ja bym tez nie kleil ich,ale najwazniejsze co Tobie sie podoba :cool2:
http://blog-admin.cddev.org/wp-content/uploads/2015/02/MTM-Audi-RS6-R-Avant-PLACEMENT1-626x382.jpg

 

Popatrz na swoje kombi, popatrz na to audi. [bAD] auta nie potrzebują naklejek.

Pasy sobie naklej w garażu i zostaw auto w spokoju:) i ja się pytam gdzie rozporka performance!?

Dobre Tomek :cool2:

zauważyłem,że na pasy najbardziej "psioczą" ci co ich nie mają ;) święta tuż tuż,więc na próbę możesz okleić auto jak pisankę ;)
No to chyba logiczne - nie maja bo im się nie podobaja i o tym mowią. Nie widzę w tym nic dziwnego.
No to chyba logiczne - nie maja bo im się nie podobaja

to samo miałem napisać ale mnie uprzedziłeś.

 

Nie jestem fanem takich rzeczy...

Jakaś delikatna naklejka z adresem forum na szybie - SPOKO, ale paski na karoserii to już nie moje klimaty.

Wszystkim nie dogodzisz :P

Dokładnie :)

Wszystkim nie dogodzisz :P

Nie da rady :) Choć u Ciebie te paski są dosyć delikatne i schludne :)

No i takie paski Performance mam kupione i myslę o naklejeniu. :)

Teraz mały quiz:

Dzisiaj moja żona złapała mnie na tym jak miałem zamiar naklejać te pasy i wiecie co powiedziała?

Może ktoś zna odpowiedź :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dzisiaj moja żona złapała mnie na tym jak miałem zamiar naklejać te pasy i wiecie co powiedziała?

Może ktoś zna odpowiedź :)

 

"no chyba Cię poyebało" :lol: zgadłem :?: :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj moja żona złapała mnie na tym jak miałem zamiar naklejać te pasy i wiecie co powiedziała?

Może ktoś zna odpowiedź

 

żebyś sobie lepiej jajka nimi okleił? ;)

Opublikowano

Dzisiaj moja żona złapała mnie na tym jak miałem zamiar naklejać te pasy i wiecie co powiedziała?

Może ktoś zna odpowiedź :)

 

"no chyba Cię poyebało" :lol: zgadłem :?: :)

Niestety nie pojechała tak ostro :)

Dzisiaj moja żona złapała mnie na tym jak miałem zamiar naklejać te pasy i wiecie co powiedziała?

Może ktoś zna odpowiedź

"Ty nawet w Wielkanoc nie odpuścisz ??!! "

Nie ma takiej opcji :mrgreen:

Dzisiaj moja żona złapała mnie na tym jak miałem zamiar naklejać te pasy i wiecie co powiedziała?

Może ktoś zna odpowiedź

 

żebyś sobie lepiej jajka nimi okleił? ;)

Nie Mariusz tego nawet nie miała na myśli ale napiszę więc co powiedziała:

 

"nawet mi tego dziadostwa nie naklejał bo to będzie totalna wiocha i auto będzie wyglądać jak z bazaru" :lol:

Także mam kategoryczny zakaz naklejania pasów i jednak posłucham większości kolegów i żonę i nie naklejam tego.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Dobra rada dobrym prezentem na swieta.

Dziękuję Wlodi :cool2:

A jak myślisz Wlodi, pomalować te wloty w zderzaku na pomarańcz? Bo myślałem kupić plastidip i pomalować na próbę te wloty i jak będzie git to wtedy mógłbym je pomalować a jak nie to usunę.

 

Pytanie odnośnie rozpórki, jak wcześniej pisałem Performance nie jest przewidziana do mojego silnika bo zakrywałaby korek wlewowy oleju do silnika i może pomożecie w wyborze rozpórki i polecicie coś :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Co myślicie o tej rozpórce:

 

http://i.ebayimg.com/t/BMW-3-SERIES-E90-06-08-335-325-FRONT-UPPER-PERFORMANCE-STRUT-BRACE-BAR-RACE-/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/MpQAAOxykUZThKrY/$_57.JPG

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ta co wkleiłeś to nie jest jakiś chińczyk? Co do rozpórki Performance to nawet jeżeli zasłania korek to przecież codziennie do niego nie zaglądasz,a rozkręcić rozpórkę żeby zajrzeć do korka w razie potrzeby to chwila moment.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie wiesz co mowisz. Jesli masz jakis wyciek na trasie i chcesz dolac to musisz miec dostep. No chyba ze lubisz ryzyko :norty:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to chyba nie jest problem mieć odpowiedni klucz w bagażniku? Mariusz idź w performanca jak już całe auto tak zrobione.
Opublikowano
Ta co wkleiłeś to nie jest jakiś chińczyk? Co do rozpórki Performance to nawet jeżeli zasłania korek to przecież codziennie do niego nie zaglądasz,a rozkręcić rozpórkę żeby zajrzeć do korka w razie potrzeby to chwila moment.

No właśnie o to chodzi że nie wiem co to jest za firma znalazłem na ebay.uk

No rozebrać rozpórkę to nie powinien być problem ale zawsze to utrudnienie :(

Nie wiesz co mowisz. Jesli masz jakis wyciek na trasie i chcesz dolac to musisz miec dostep. No chyba ze lubisz ryzyko :norty:

Zgadzam się, jak trzeba będzie dolać oleju to będzie problem bo nie odbędzie się to szybko tylko pochłonie trochę czasu :(

No to chyba nie jest problem mieć odpowiedni klucz w bagażniku? Mariusz idź w performanca jak już całe auto tak zrobione.

Problem to nie jest Tomku ale czasu trochę to zajmie rozkręcenie rozpórki, dolanie oleju i ponowne zakręcenie :(

No biję się z tym że problem z nalaniem oleju, druga sprawa i być może najważniejsza cena no i trzecia sprawa podobno nie wypada najlepiej jeśli chodzi o usztywnienie nadwozia :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Dobra rada dobrym prezentem na swieta.

Dziękuję Wlodi :cool2:

A jak myślisz Wlodi, pomalować te wloty w zderzaku na pomarańcz? Bo myślałem kupić plastidip i pomalować na próbę te wloty i jak będzie git to wtedy mógłbym je pomalować a jak nie to usunę.

 

jak juz chcesz malowac platidipem to pomysl nad wykonczeniem tego plastidip glossifier-em :)

Opublikowano
Weź rozpórkę wiechersa,dwa klucze w bagażniku i nie ma problemu z dotarciem do korka - wiem co mówię kolego Wlodi,bo mam tak u siebie.

Właśnie wiechersa też biorę pod uwagę :)

Dobra rada dobrym prezentem na swieta.

Dziękuję Wlodi :cool2:

A jak myślisz Wlodi, pomalować te wloty w zderzaku na pomarańcz? Bo myślałem kupić plastidip i pomalować na próbę te wloty i jak będzie git to wtedy mógłbym je pomalować a jak nie to usunę.

 

jak juz chcesz malowac platidipem to pomysl nad wykonczeniem tego plastidip glossifier-em :)

A co to daje, ten dodatek?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mialem tym zrobiony dyfuzor i średnio to wyglądało ani mat ani połysk :x
Opublikowano (edytowane)

Znalazłem dzisiaj chwilę by opisać problem związany z montażem tylnych zacisków do E9x z modelu F3x a chodzi konkretnie o zaciski MPerformance, dokładnie o te:

 

http://images70.fotosik.pl/464/2981b1cc0523b55agen.jpg

 

Głównym problemem przy montażu tychże zacisków bo przód pasuje plug&play jest to że wspornik tylnego koła w modelu F3x ma inaczej odsadzone mocowania zacisków względem tarczy hamulcowej i inne otwory montażowe zacisku w E9x jest zacisk przykręcony śrubami M10 a w F3x już śrubami M12, poprzez dokładanie pomiędzy tarczę hamulcową a piastę podkładek udało się ustalić odsadzenie jakie jest wymagane by tarcza spasowała z ustawieniem zacisku i po wielu próbach udało się i okazało się że tarcza musi być odsadzona o 6-8 milimetrów, na zdjęciu jest tarcza z podłożonymi podkładkami wstepnie skręcona śrubami do piasty:

 

http://images68.fotosik.pl/704/b7146cca500c692cgen.jpg

 

I w tym momencie można zastosować pierwsze rozwiązanie tego problemu, czyli założenie dystansu pomiędzy tarczę hamulcową a piastę o grubości 6-8mm, jest to zarazem najtańsze i najszybsze rozwiązanie z którego ja nie skorzystałem ponieważ wymagało by bardzo dużej precyzji wykonania tego dystansu i wiązało by się również z tym że zmniejszyło by się o 6-8 mm styk piasty z felgą co mogło by doprowadzić do komplikacji i do bicia koła a co za tym idzie uszkodzeniu: przegubów, łożyska koła, dyfra itp.

Dlatego skorzystałem z drugiego rozwiązania które jest bardziej czasochłonne i wymaga większych kosztów ale jest bezpieczniejsze dla części współpracujących a więc do rzeczy, z pomocą kolegi cypiska (Bartka) udało się ustalić że poprzez zastosowanie piast z modelu BMW 1-er E82/E88 123d lub 135i można uzyskać odpowiednie odsadzenie ponieważ piasty z 1-er E82/E88 123d lub 135i są wysunięte o 10 milimetrów na zewnątrz koła i o to chodziło by uzyskać wymagane 6-8 milimetrów odsadzenia :D :cool2:

W moim przypadku zakupiłem kompletną belkę tylnego zawieszenia z piastami, wspornikami, przegubami, dyfrem i hamulcami z tarczami za 1200 złotych :D

Natomiast jeżeli ktoś nie znajdzie takiej kompletnej belki, bo tych belek w sprzedaży jest jak na lekarstwo :( może zakupić piasty z numerem:

33 41 6 771 082 2 sztuki numer 1 na rysunku, koszt 360 złotych w ASO.

Jeżeli uda się zdemontować ze wsporników stare piasty bez uszkodzenia łożysk to zaoszczędzimy kosztów związanych z zakupem nowych łożysk numer 2 na rysunku:

33 41 6 762 321 koszt 290 złotych za sztukę w ASO.

Do tego należy dokupić dwie nakrętki z kołnierzem zabezpieczającym przegub przed odkręceniem, numer 4 na rysunku

33 41 1 133 785 koszt 32 złote sztuka w ASO, nie radzę montować starych nakrętek ponieważ są jednorazowego użytku.

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/354072/686x484

 

Jak policzymy koszty to za dwie piasty w ASO zapłacimy 720 złotych i jak dojdą łożyska to następne 580 złotych co daje nam w sumie 1300 złotych, także warto poszukać kompletnej belki i resztę części można sprzedać i coś się wróci :D

Teraz gdy już mamy wszystkie części zamówione możemy zabrać się do roboty.

Najpierw demontujemy koło by zdjąć dekielek od środka felgi i montujemy ponownie, piszę o tym fakcie po to by przed demontażem piasty od wspornika popuścić sobie nakrętkę którą jest przykręcony przegub do piasty, należy zaopatrzyć się w nasadkę 12-sto kątną o rozmiarze 32mm na kwadrat 3/4 cala bo 1/2 cala przy odkręcaniu ukręciłem kwadrat, do tego klucz na 3/4 cala ale dość długi by ramię było duże bo ta nakrętka naprawdę jest bardzo mocno dokręcona, ja nawet użyłem rurki do przedłużenia by popuścić te nakrętki przed odkręceniem śrubokrętem odbezpieczamy zagnieciony kołnierz nakrętki i próbujemy popuścić nakrętkę, po poluzowaniu nakrętki możemy przystąpić do demontażu zacisku hamulcowego, najpierw wyciągamy sprężynę, odkręcamy od jarzma na imbus 7mm dwie śruby i oddzielamy zacisk od jarzma, podwieszamy za przewód by nie przeszkadzał przy dalszym demontażu, następnie odkręcamy dwie śruby mocujące jarzmo do wspornika kluczem 16 mm i demontujemy jarzmo, teraz odkręcamy śrubkę ustalającą tarczo-bęben i sciągamy tarczę ze szczęk hamulcowych, następną operacją jest demontaż szczęk hamulcowych od pierścienia mocującego szczęki hamulcowe, przekręcamy imbusem po jednym zabezpieczeniu na szczęce poprzez obrócenie o pół obrotu 180 stopni i demontaż szczęki, następnie drugą szczękę w ten sam sposób i mamy zdemontowane szczęki od pierścienia, pozostało odkręcenie pierścienia od piasty który jest przykręcony dwiema śrubami M6 na klucz 10 mm i dwiema śrubami M8 na klucz 16 mm po odkręceniu pierścienia możemy całkowicie odkręcić nakrętkę przegubu i po zastosowaniu ściągacza hydraulicznego możemy oddzielić piastę od wspornika, ja tego nie musiałem robić bo miałem kompletny wspornik z piastą, jeżeli łożysko się nie uszkodzi to mamy zaoszczędzone 290 złotych jak jednak ulegnie uszkodzeniu to trzeba założyć nowe łożysko, bo zdemontowaniu piasty warto przyjrzeć się stanowi osłony tarczo-bębna bo np. u mnie już choć osłona jest aluminiowa była bardzo mocno utleniona i musiałem zakupić nowe osłony tarczo-bębna o numerze:

34 21 6 792 247 osłona lewa,

34 21 6 792 248 osłona prawa. Koszt obu to około 200 złotych

Gdy już mamy zdemontowane piasty od wsporników i osłonę oraz pierścień mocowania szczęk hamulcowych, możemy przystąpić do rozwiercenia otworów w wsporniku ja użyłem wiertła o średnicy 13mm i zwykła wiertarka, tak to wygląda po rozwierceniu:

 

http://images70.fotosik.pl/771/3aa389ad74427fbcgen.jpg

 

Teraz możemy przystąpić do składania, czyli montaż piasty do przegubu i wspornika, ja tego nie robiłem bo piastę wymieniłem ze wspornikiem po odkręceniu wahaczy, także nie pomogę ale po zamontowaniu piasty i przykręceniu nakrętki z kołnierzem zabezpieczającym możemy przejść do następnego etapu czyli podcięcie osłony tarczo-bębna bo ma trochę za małe wycięcie ja bo obu końcach podciąłem ją o niecałe 2 centymetry i to wystarczy. Przykręcamy osłonę i przykładamy zacisk by sprawdzić czy pasuje, lepiej to zrobić wcześniej bo jak będzie brakować to trzeba znowu demontować szczęki, gdy osłona jest wystarczająca przycięta zabieramy się za montaż osłony tarczo-bębna ale przedtem musimy zaopatrzyć się w tulejki dystansowe 2 sztuki o średnicy 6 mm i dwie sztuki o średnicy 8 mm na jedną stronę i grubości 6 mm - 8 mm bo o tyle musimy odsadzić szczęki hamulcowe od wspornika bo tarczo-bęben jest przesunięty o te wartości i gdybyśmy tego nie zrobili to nasze szczęki nie dolegały by na całej płaszczyźnie tarczo-bębna i hamulec awaryjny byłby o mniejszej skuteczności, pamiętamy o wymianie śrub M6 na klucz 10 mm na długość 20 mm bo ori śruby mają 14 mm po dwie sztuki na stronę i śrub M8 na klucz 16 mm na długość 20 mm po dwie sztuki na stronę, oczywiście te śruby M8 zastosowane przez BMW mają większe łby oraz są cieniutkie by nie zakłócały pracy hamulca awaryjnego a dokładnie rozpieraka szczęk, dlatego trzeba łby odpowiednio do grubości łbów ori śrub zeszlifować i sprawa załatwiona. Tak to u mnie wyglądało po zamontowaniu osłon i pierścienia mocującego szczęki hamulcowe:

 

http://images69.fotosik.pl/772/13e5a59bc50c4350gen.jpg

 

Gdy już mamy dokręconą osłonę i pierścień możemy przystąpić do montażu szczęk hamulcowych, czyli najpierw założenie szczęki założenie dolnego rozpieraka z linką oraz założenie górnej śruby nastawczej i tu uwaga warto sprawdzić grubość szczęk hamulcowych oraz zabezpieczeń ze sprężynkami i w razie czego wymienić, kiedy mamy zmontowane szczęki to warto wyregulować śrubę nastawczą by skasować nadmierny luz by hamulec awaryjny już na trzecim ząbku zaczynał łapać, ja zrobiłem to tak że rozkręcałem śrubę nastawczą i nakładałem tarczę i za każdym razem zaciągałem ręczny by sprawdzić jego skuteczność gdy ustawiłem tak już rozwarcie szczęk śrubą nastawczą że na trzecim ząbku nie mogłem ręcznie obrócić tarczo-bęben to wtedy dopiero założyłem tarczo-bęben i zakręciłem śrubę ustalającą, następnym krokiem jest montaż zacisku hamulcowego jest on teraz trochę za daleko tarczy hamulcowej, dlatego należy podłożyć podkładkę pomiędzy mocowanie a zacisk o grubości 2 mm i po tym tarcza idealnie jest spasowana z zaciskiem, radzę wcześniej zamontować do zacisków klocki wraz blaszką sprężystą bo później będzie ciężko jak przykręcimy zacisk do wspornika, po przykręceniu dwóch śrub M12 na klucz 16 mm możemy cieszyć się takim widokiem :D

 

http://images68.fotosik.pl/741/23ff59e15181f4e4gen.jpg

 

Pozostaje nam przekręcić przewód ze starego zacisku do nowego i odpowietrzenie zacisku, warto wymienić przewód na nowy w oplocie lub ori, ja wymieniłem na przewód w oplocie Hel-a, po odpowietrzeniu zacisku montaż koła i dokręcenie nakrętki z kołnierzem zabezpieczającym przegub do piasty i zagięcie kołnierza na przegubie i to by było wszystko jeżeli chodzi o montaż tylnych zacisków MPerformance z serii F3x do serii E9x.

Wklejam kilka zdjęć z różnic odsadzenia piasty E9x która wynosi 56 milimetrów do czoła piasty :

 

http://images66.fotosik.pl/772/c89e7b95c182411agen.jpg

 

Tutaj zdjęcie odsadzenia piasty 1-er E82/E88 123d lub 135i która wynosi 66 milimetrów:

 

http://images70.fotosik.pl/771/c62816f5f12af275gen.jpg

 

Dlatego zastosowałem takie rozwiązanie do montażu tychże zacisków :D

 

Chciałbym również podziękować za poświęcony czas koledze cypisek(Bartek) koledze Its77(Sławek) za doradzanie w rozwiązaniu problemów, koledze zenek koksownik(Dawid) za pomoc w demontażu oraz bratu który pomagał w demontażu i montażu, bardzo dziękuję również wszystkim forumowiczom którzy kibicowali mi w dokończeniu tego projektu :cool2: :cool2: :D

Jeżeli będą jakieś pytania to w miarę możliwości na wszystkie postaram się udzielić odpowiedzi, mam nadzieję że ten opis będzie przydatny tym którzy mają zamiar montować zaciski MPerformance :D :wink: :cool2:

Edytowane przez czerwony330d

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Polysk
dokladnie tak jak pisze kolega Wlodi :)

 

tutaj masz przyklad

 

Polysk

Aha, weznę to pod uwagę :cool2:

Mialem tym zrobiony dyfuzor i średnio to wyglądało ani mat ani połysk :x

Czyli Jurek myślisz że szkoda kasy :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mariusz byc moze ta firma która mi to robiła dała za mało warstw i stad ten słaby efekt - cieżko mi powiedzieć :(
Opublikowano
Mariusz byc moze ta firma która mi to robiła dała za mało warstw i stad ten słaby efekt - cieżko mi powiedzieć :(

Rozumiem Jurek :) Znalazłem taki plastidip:

http://allegro.pl/plastidip-czarny-black-mat-400ml-sprej-plasti-dip-i4981435427.html

Jest tam możliwość zamówienia perłowego koloru pomarańczowego: team orange

co o tym kolorze myślicie? Nada się?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mariusz dziwi mnie to co piszesz na temat 313 i zaciskiw. U mnie Przednie mieszcza sie. Myslalem ze tylne beda mialy wiecej miejsca. Jak tam pedal hamulca? Czujesz jakby byl miekszy troche? U mnie przed wymiana hebli byl prawie jak kamien. Po zmianie jakby bardziej miekko.
Opublikowano
Mariusz dziwi mnie to co piszesz na temat 313 i zaciskiw. U mnie Przednie mieszcza sie. Myslalem ze tylne beda mialy wiecej miejsca. Jak tam pedal hamulca? Czujesz jakby byl miekszy troche? U mnie przed wymiana hebli byl prawie jak kamien. Po zmianie jakby bardziej miekko.

Niestety ale to prawda :(

Styling 313 ma dość dużą wklęsłość i ramiona zachaczają o tłoczek zacisku i dlatego trzeba dystans.

Pedał hamulca faktycznie jest miększy niżeli miałem wcześniej i jest trochę bardziej miękko ale to akurat mi nie przeszkadza bo wydaje mi się że teraz jest bardziej wyczuwalny i nie trzeba tak mocno go wciskać :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.