Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mariusz jak przy tych 6 mm leza okładziny od recznego?? jeśli leza dobrze to działamy customowa piaste. wg mnie to optymalne rozwiazanie

Bartek, szczęki hamulca ręcznego niewiele się przesuną bo i tak są od osłony odsunięte, więc 6 mm to nie jest tragedia w sumie jakby było 5mm też nie było najgorzej ale optymalnie 5,5mm - 6mm to jest to a co myslisz Bartek o zebraniu 4mm z mocowań wspornika i dołożeniu 2mm podkładki pomiędzy tarcza-piasta, bo skoro nie można wzmocnić uchwytów przez dospawanie nakrętki to wspornika koła to może dałoby radę wprasować w istniejący otwór tulejki z przedłużeniem i złapać jakimś klejem :?:

Co myslisz Bartek?

Proponuje sprawdzić jak bardzo różnią się zwrotnice od F30 i e91 , może lepiej zmienić zwrotnice z piastami od f30 i obejdzie się bez rzezby . Ja miałem taki plan :!:

http://allegro.pl/zwrotnica-piasta-kola-tylna-lewa-bmw-f30-f31-i5158454288.html

Tu są dobre zdjęcia zwrotnicy , jak coś to mogę w pon podjechać do gościa ze zwrotnicą od e91(mam taką w garażu) i zbadać temat.

http://allegro.pl/bmw-f20-f30-zawieszenie-kompletne-prawy-tyl-wahacz-i5173668141.html tu jeszcze zdjęcia wahaczy

Kolego Its, jeżeli masz zwrotnice ze swojej e91 to chętnie bym je od Ciebie odkupił i pokombinował z nimi może uda się coś wymodzić a jak masz niedaleko do gościa to może przymierzyć i porównać zwrotnice E91 vs F31, byłoby to pomocne :) :wink:

Chyba mój "plan" wiązał by się z wymianą całego zawieszenia tylnego , bo trochę się zagłębiłem i sanki są zupełnie inne i wahacze zupełnie inne , pasowałoby tylko mocowanie dyfra i mocowania wózka do karoserii :oops:

To nie wchodzi w grę zbyt wiele roboty, zresztą ty robiłeś u siebie swap tylnej zawiechy z M3 to mozesz napisać czy jest z tym dużo roboty :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie ruszalbym tego jarzma..

dorabiamy tuleje dystansowana 5.5 lub 6 mm ze stali c45

następnie kupujemy piaste uzywana od 335d napawamy 6mm kołnierz z 72.5 na 74mm następnie dospawujemy 7mm kawalek rury 76.1mm spoina typu V następnie wszystko toczymy na chropowatość 3.2 i mamy zarówno srednice 74mm jak i 72.5. kolejna opcja jest zakup używanej piasty i wręczenie jej slusarzowi z rysunkiem modyfikacji piasty... gość wytoczy całkowicie nowa czesc. również zalozylbym material c45

Opublikowano

Piasty i zwrotnice nam z 335i (takie same jak 335d) :D ,

Swap tylnego zawieszenia był prosty wszystko P&P tylko trzeba pamiętać że M3 ma inne amortyzatory z tyłu i musiałem kupić B8 tył do M3, (w tej konfiguracji nie ma opcji na gwint)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano (edytowane)

Wierzyc mi się nie chce w to co się dzieje... tyle osob tu komentuje i podpowiada mody... przychodzi maly problem i cisza... wtf?? :mad2:

ps. dziś 3/4 na motocross wiec Mariusz dzwon jak cos.

 

przeanalizuj czy przypadkiem piasta z e82 , e88, M1 M3 nie ma podobnych parametrow do tych poszukiwanych... bo wszystkie te piasty wspolpracuja z twoim lozyskiem ale w.w. modele maja inne numery piast wiec prawdopodobnie roznia się odsadzeniem tarczy.. niestety wymiarow nie podaja ale trzeba to sprawdzić może cos podejdzie p&p

Edytowane przez cypisek21
Opublikowano

Mariusz,mam ściągacz hydrauliczny do piast,sciagniemy piasty i szukaj jazm pod f30

niech to ma ręce i nogi bez rzeźbienia

 

Trudno będziesz musiał jeszcze zainwestować parę złoty ale będzie jak fabryka :wink:

Zresztą przy takim grubym projekcie to te dodatkowe koszta to pestka

takie moje skromne zdanie

Opublikowano

Ja bym sprawdził czy da się zamontować same piasty z f30 jeśli nie to zawiecha z M3 to dobry pomysł tylko jak to przełożenie ma się do 335d? No i 2 sprawa nowe KW by nie pasowało. Mariusz pięknie walczysz z tematem i przecierasz szlaki a dokładność wykonania ma zasadnicze znaczenie ale pamiętaj że bezpieczeństwo jest najważniejsze i nie ma drogi na skróty.

Mam nadzieję że razem z kolegą Cypisek ogarniecie temat jak narazie jest profi :cool2:

Opublikowano
Marku popatrz co pisal Slawek... w fce wahacze inne wiec jest znikoma szansa ze to pasuje.. inne jest tez lozysko wiec polosi wiec może być problem... chociaż wewnetrzna srednice maja taka sama wiec może sama piasta z fki bylaby ok... sporo mierzenia ale warto poszukac
Opublikowano
nie ruszalbym tego jarzma..

dorabiamy tuleje dystansowana 5.5 lub 6 mm ze stali c45

następnie kupujemy piaste uzywana od 335d napawamy 6mm kołnierz z 72.5 na 74mm następnie dospawujemy 7mm kawalek rury 76.1mm spoina typu V następnie wszystko toczymy na chropowatość 3.2 i mamy zarówno srednice 74mm jak i 72.5. kolejna opcja jest zakup używanej piasty i wręczenie jej slusarzowi z rysunkiem modyfikacji piasty... gość wytoczy całkowicie nowa czesc. również zalozylbym material c45

Jak też tak myślę by tego nie osłabiać :( Każda z tych opcji jest dobra i myślę że muszę się zdecydować na jedną z nich :)

Piasty i zwrotnice nam z 335i (takie same jak 335d) :D ,

Swap tylnego zawieszenia był prosty wszystko P&P tylko trzeba pamiętać że M3 ma inne amortyzatory z tyłu i musiałem kupić B8 tył do M3, (w tej konfiguracji nie ma opcji na gwint)

Wiem kolego wiem że są takie same :)

Zastanawiam się nad wspornikiem koła z F31, mam do Ciebie prośbę bo przeanalizowałem różnice pomiędzy wspornikiem E9x a F3x według realoem i wychodzi że na pewno pasuje wahacz dolny bo tuleja zastosowana w nim jest taka sam jak i u mnie dokładnie ten sam numer tuleji to że wahacz ma inny kształt to nie ważne bo faktycznie jest inny w F-ce i E9x ale tuleja mocująca jest taka sama więc powinna pasować do wspornika :)

F3x

http://www.leebmann24.de/etk/images/251845.jpg

 

E9x

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/q/p/284.png

 

Kolego lts77 do Ciebie prośba jak masz możliwość porównania wspornika z piastą z E91 z twojego auta z wspornikiem z tego linku który podałeś a sprzedwaca jest z Częstochowy i porównania zgodności to byłbym bardzo wdzięczny Tobie za pomoc o co chodzi interesuje mnie czy reszta drążków na diagramie z F3x a E9x mają podobne grubości, wystarczy pomierzyć bo wahacz na pewno powinien pasować bo ma tą tuleję taką samą, czyli reszta wahaczy ale po porównaniu śrub mocujących do wspornika wygląda na to że i w F3x i w E9x wszystkie śruby mają tą samą długość i wygląda na to że wszystko powinno pasować, proszę abyś jak możesz jutro podjechał i rozwiał moje wątpliwości, będę wdzięczny :) :cool2: Teraz pozostaje tylko kwestia łożyska które jest w E9x a F3x czy jest ta sama średnica wewnętrzna i zewnętrzna i wychodzi na to że jest łożysko w F3x 45x84x41 a w E9x jest 45x85x41 i jest również łożysko kulkowe skośne wychylne czyli różni się tylko tym że jest w E9x średnica zewnętrzna o jeden milimetr większa w porównaniu z Fx więc myślę że najlepszym rozwiązaniem jest wymiana wspornika koła na ten F3x i to rozwiązanie chyba będzie najlepsze i bez rzeźby :D :cool2: No i jeszcze kwestia czujnika DSC czy jest takiej samej średnicy wlot do założenia mojego czujnika.

 

Wierzyc mi się nie chce w to co się dzieje... tyle osob tu komentuje i podpowiada mody... przychodzi maly problem i cisza... wtf?? :mad2:

ps. dziś 3/4 na motocross wiec Mariusz dzwon jak cos.

 

przeanalizuj czy przypadkiem piasta z e82 , e88, M1 M3 nie ma podobnych parametrow do tych poszukiwanych... bo wszystkie te piasty wspolpracuja z twoim lozyskiem ale w.w. modele maja inne numery piast wiec prawdopodobnie roznia się odsadzeniem tarczy.. niestety wymiarow nie podaja ale trzeba to sprawdzić może cos podejdzie p&p

Nie ma co się dziwić Bartek, jak ktoś nie ma pojęcia to woli nic nie dodawać a przecież każda nawet głupia podpowiedź może w jakiś sposób pomóc, szkoda pisać :duh:

Bartek tak jak wyżej pisałem to że jest inny numer piasty to nic nie szkodzi bo najważniejsze jest to że łożysko jest to samo tylko powtórzę jeszcze raz w E9x jest tylko o 1 milimetr większa średnica ale grubość i średnica wewnętrzna jest takie samo i to nas najbardziej obchodzi a odsadzenie koła to pikuś bo przecież miałem 10 mm dystans także jest zapas jeżeli koło wyjdzie na zewnątrz to jeszcze lepiej :)

Mariusz,mam ściągacz hydrauliczny do piast,sciagniemy piasty i szukaj jazm pod f30

niech to ma ręce i nogi bez rzeźbienia

 

Trudno będziesz musiał jeszcze zainwestować parę złoty ale będzie jak fabryka :wink:

Zresztą przy takim grubym projekcie to te dodatkowe koszta to pestka

takie moje skromne zdanie

Dziękuję Marku za pomoc :cool2: ściągacz będzie na pewno potrzebny i tak jak pisałem wyżej wspornik koła z F3x powinien pasować P&P, zresztą każdy mnie zna że rzeźba nie wchodzi w rachubę, bardzo wiele pomógł mi kolega Cypisek (Bartek) i jestem mu wdzięczny bo już miałem zamiar robić trochę druciarstwo ale mnie od tego odwiódł i chwała mu za to :modlitwa: :cool2:

Wydałem tyle kasy to i wydam na te wsporniki kół :) :wink:

 

Ja bym sprawdził czy da się zamontować same piasty z f30 jeśli nie to zawiecha z M3 to dobry pomysł tylko jak to przełożenie ma się do 335d? No i 2 sprawa nowe KW by nie pasowało. Mariusz pięknie walczysz z tematem i przecierasz szlaki a dokładność wykonania ma zasadnicze znaczenie ale pamiętaj że bezpieczeństwo jest najważniejsze i nie ma drogi na skróty.

Mam nadzieję że razem z kolegą Cypisek ogarniecie temat jak narazie jest profi :cool2:

Tak mnie rwie do pracy żeby to sprawdzić że wsiadam do auta i lecę na giełdę do Gliwic to porównać ale podejrzewam że powinno wszystko pasować :)

Zawieszenie z M3 nie wchodzi w rachubę bo mam już amortyzatory dedykowane do swojego auta, bezpieczeństwo to podstawa i tego będę się trzymał :cool2: Dziękuję.

 

Marku popatrz co pisal Slawek... w fce wahacze inne wiec jest znikoma szansa ze to pasuje.. inne jest tez lozysko wiec polosi wiec może być problem... chociaż wewnetrzna srednice maja taka sama wiec może sama piasta z fki bylaby ok... sporo mierzenia ale warto poszukac

Jedynie wahacz dolny jest inny i jeszcze jeden ale mocowania i średnice otworów takie same więc powinno pasować P&P

 

Koledzy może zdążę jeszcze na giełdę to sprawdzić :D :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Jak uda mi się pożyczyć od gościa w cz-wie zwrotnice (zostawię mu kaucję 300zł) to mogę wszystko sprawdzić bo mam całe zawieszenie od e91 i mam takie hamulce tył jak montujesz :D Jak pomiary na giełdzie ?

 

ps. Półośki też mam a są te same co u ciebie więc mogę sprawdzić czy będą pasować do piasty :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
jak bedziesz mierzyl bardzo wazna odleglosc to odleglosc plaszczyzny dokrecania polosi przy moscie do czola lozyska w piascie. trudne do zmerzenia moze po polozeniu obok siebie 2 wspornikow jakos uda sie to porównac... zmiana tego wymiaru moze spowodowac uszkodzenie pólosi , mostu, lozyska w mocowaniu kola itd... Bądz czujny !!
Opublikowano
Jak uda mi się pożyczyć od gościa w cz-wie zwrotnice (zostawię mu kaucję 300zł) to mogę wszystko sprawdzić bo mam całe zawieszenie od e91 i mam takie hamulce tył jak montujesz :D Jak pomiary na giełdzie ?

 

ps. Półośki też mam a są te same co u ciebie więc mogę sprawdzić czy będą pasować do piasty :D

Byłbym Ci bardzo wdzięczny jakbyś pomierzył, sprawdź wszystko dokładnie :cool2: :cool2:

Natomiast jak przyjechałem na giełdę to już handlarze się pakowali i nie miałem możliwości posprawdzania tego :o :(

jak bedziesz mierzyl bardzo wazna odleglosc to odleglosc plaszczyzny dokrecania polosi przy moscie do czola lozyska w piascie. trudne do zmerzenia moze po polozeniu obok siebie 2 wspornikow jakos uda sie to porównac... zmiana tego wymiaru moze spowodowac uszkodzenie pólosi , mostu, lozyska w mocowaniu kola itd... Bądz czujny !!

Dobrze Bartku to na pewno ważna informacja :cool2: :cool2: Będę czujny :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

No więc tak wygląda sprawa jeżeli chodzi wsporniki z E90 a F30, kolega lts77 sprawdził wspornik z F30 montując go do wahaczy z E90 i niestety, okazało się że wszystko pasuje oprócz jednego wahacza który ma inny kąt mocowania do wspornika i jest o 1 centymetr przesunięcie, także lipa :x :(

Wielki dzięki za poświęcenie swojego czasu kolego lts77 :cool2: :cool2: Chyba że ktoś zna jakiś sposób wygięcia wahacza by pasował :) :wink:

Pojechałem dzisiaj do kolesia który handluje zawieszeniami by za sugestią kolegi lts77 sprawdzić czy wózek(sanki) z F30 są identyczne ja wózek z E90 i znowu lipa poduszki w F30 mają większy rozstaw o 5 centymetrów więc nic tego bo była opcja podmiany kompletnego tylnego zawieszenia z F30 do mnie, jest jeszcze jeden trop który na który zostałem naprowadzony przez kolegę Cypiska (Bartek) i jemu również bardzo dziękuję za zaangażowanie w temat montażu tylnych zacisków :cool2: :cool2: a mianowicie prawdopodobnie odpowiednie odsadzenie posiada piasta z modelu 135i cabrio E88 lub coupe E82 i posiada podobno odsadzenie 10 milimetrów, jeżeli faktycznie by tak było to wystarczyło by kupić kompletną zwrotnicę z jednego z tych aut i sprawa by została rozwiązana ale dopóki tego nie sprawdzimy to nic nie jest pewne :(

Jest jeszcze możliwość o której pisał Bartek, dorobienie dystansu pod tarczę hamulcową 6 mm i dospawanie tuleji o średnicy kołnierza 6mm by wydłużyć kołnierz do montażu felgi, także powoli zaczynają się kończyć alternatywy ale kolega Bartek mnie wspiera mówiąc że jak się powiedziało "A" to trzeba też powiedzieć "B" :)

Może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)

Mariusz patrzyłem teraz na real i piasta e82 i e88 jest taka sama od 135i oraz 123d , pewnie łatwiej będzie znalezć od 123d coupe lub cabrio . Jak Bartek tak mówi to trzeba to sprawdzić "organoleptycznie" :cool2: To sprawdzić to najmniejszy kłopot jedziesz do sklepu z częściami i prosisz o piastę do e91 335 oraz piastę e82 123d porównujesz i wszystko wiesz . Ja mogę Ci to jutro sprawdzić bo będę w sklepie (po blachy do mojej e30 w wąskiej lampie) a mam tam znajomych właścicieli to na pewno rozkminimy temat.

Pamiętaj ja zawsze będę za przypasowaniem czegoś ori i jak najmniejszą rzezbą :cool2:

 

Cholera sprawdziłem kłopot jest z piastą tył bo występuje samo łożysko , ale pojade jutro do serwisu bmw w cz-wie to też moi znajomi , może mają wymiary tych piast.

Edytowane przez lts77

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Koledzy czy ktoś z waszych kolegów posiada 135i coupe bo faktycznie znalazłem belkę z tego modelu i spójrzcie jak mocno odsadzona jest piasta od osłony:

 

http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/51/11/56/89/5111568949

 

bardzo bym prosił by ktoś w miarę możliwości zmierzył odległość piasty od osłony ile wynosi, wiem że jest z tym trochę roboty ale jest to dla mnie ważne bo nie mam zamiaru kupować zwrotnic skoro może być to takie samo odsadzenie jak u mnie, jeżeli ktoś jest z Gdańska i mógłby podjechać do firmy która ma na sprzedaż tą belkę i zmierzyć to byłoby super, tu jest aukcja z tą belką:

 

http://allegro.pl/bmw-e82-135i-wahacz-zwrotnica-belka-tyl-7351km-i5111568949.html

 

Bardzo dziękuję za pomoc :) :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mariusz patrzyłem teraz na real i piasta e82 i e88 jest taka sama od 135i oraz 123d , pewnie łatwiej będzie znalezć od 123d coupe lub cabrio . Jak Bartek tak mówi to trzeba to sprawdzić "organoleptycznie" :cool2: To sprawdzić to najmniejszy kłopot jedziesz do sklepu z częściami i prosisz o piastę do e91 335 oraz piastę e82 123d porównujesz i wszystko wiesz . Ja mogę Ci to jutro sprawdzić bo będę w sklepie (po blachy do mojej e30 w wąskiej lampie) a mam tam znajomych właścicieli to na pewno rozkminimy temat.

Pamiętaj ja zawsze będę za przypasowaniem czegoś ori i jak najmniejszą rzezbą :cool2:

Tak zgadza się Sławku ale jest tylko jedna oferta z tym zawieszeniem :(

 

http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/50/84/91/70/5084917043_2

 

Od tego sprzedawcy i znowu pomorskie :o

 

http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie-tyl-bmw-e87-e88-123d-3-15-i5084917043.html

 

Sławek a możesz w swojej jedynce zmierzyć po zdjęciu felgi mniej więcej grubość bębna od czoła do tarczy hamulcowej?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Mariusz ja nie muszę ściągać koła ja mam zawieszenie od 1er 120d w garażu , też wymieniałem całe , bo kupiłem 3lata temu uszkodzona w koło tylne i dla bezpieczeństwa wymieniłem całe zawieszenie :D Jutro Ci to pomierze :D

Ps. Kupowałem w Giovocar z Twojej aukcji ,przywiezli mi na miejsce za 100,-zł :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Mariusz ja nie muszę ściągać koła ja mam zawieszenie od 1er 120d w garażu , też wymieniałem całe , bo kupiłem 3lata temu uszkodzona w koło tylne i dla bezpieczeństwa wymieniłem całe zawieszenie :D Jutro Ci to pomierze :D

Ps. Kupowałem w Giovocar z Twojej aukcji ,przywiezli mi na miejsce za 100,-zł :cool2:

No to super Sławku, tylko że twoja piasta jest taka sama jak moja nawet numery te same ale przynajmniej będę wiedział jak odróżnić twoją od tej z E82, E88 :) :wink:

Jeszcze wpadłem na taką myśl a jakby na rysunku to można sobie wyobrazić:

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/354072/686x484

 

Pomiędzy łożysko dotoczyć odpowiadającą średnicą zewnętrzną i wewnętrzną łożyska w piaście tuleję którą można by odsadzić łożyska wraz z piastą o te potrzebne 6 milimetrów czy zdało by to egzamin bo nacięcie zabezpieczające nakrętkę przed odkręceniem jest dość długie, może by to wystarczyło :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Sprawdziłem teraz półosie i twoja jest taka sama jak (e88,e82)123d manual ale inna jak 135i (średnica mocowania do dyfra i średnica półosi) , jak już tyle czekasz to 1 dzień mierzenia dłużej nic nie zmieni , zobaczę w serwisie czy mają wymiary piast (myślę że mają) i będziemy wszystko wiedzieć . :D

Potwierdz mi nr części bo ja spisałem takie:

e82 e88 123d 135i piasta 33416771082

twoja e91 335d piasta 33416760058

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Może to głupi pomysł, ale nie można po prostu założyć dystansu, który będzie miał odpowiednią krawędź do montażu?
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Sprawdziłem teraz półosie i twoja jest taka sama jak (e88,e82)123d manual ale inna jak 135i (średnica mocowania do dyfra i średnica półosi) , jak już tyle czekasz to 1 dzień mierzenia dłużej nic nie zmieni , zobaczę w serwisie czy mają wymiary piast (myślę że mają) i będziemy wszystko wiedzieć . :D

Potwierdz mi nr części bo ja spisałem takie:

e82 e88 123d 135i piasta 33416771082

twoja e91 335d piasta 33416760058

Tak zgadza się ten numer 33416760058 to numer mojej piasty a 33416771082 to właśnie E82, E88 123d, 135i i tak jak piszesz Sławku półosie są inne w automatach a w manualu są takie same czyli wychodzi na to że muszę mieć piastę jedynie z 123d manual, dziękuję Sławku, pewnie że jeden dzień mnie nie zbawi, także poczekam na rezultaty do jutra :D :wink: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Może to głupi pomysł, ale nie można po prostu założyć dystansu, który będzie miał odpowiednią krawędź do montażu?

Oczywiścię że można ale po założeniu dystansu pomiędzy tarczę a piastę zabraknie nam krawędzi do montażu felgi bo pozostanie tylko 6-7 mm i tu jest problem, można dospawać tuleję i ją obrobić ale nie wiadomo czy nie zmieni się struktura piasty :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Przecież są dystanse z tą krawędzią:

http://www.dystom.pl/files/cache/bf96f96121d8337a42a99f7a5d0a94e7_f28.jpg

 

Sam mam takie u siebie.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Przecież są dystanse z tą krawędzią:

http://www.dystom.pl/files/cache/bf96f96121d8337a42a99f7a5d0a94e7_f28.jpg

 

Sam mam takie u siebie.

 

tzw dystans przelotowy z kołnierzem centrującym :) a jak nie taki to dystans przykrecany do piasty ze szpilkami ...

 

mocno Ci Mariuszu kibicuje :)

Opublikowano
Mariusz poczytałem trochę i w audi chłopaki montują dystanse pod tarcze hamulcowe nawet po 10mm , jak będzie lipa z piastami od e82 e88 , to może trzeba by stoczyć piastę tak żeby został tylko mały rant do zamontowania dystansu a dorobić dystans z rantem do mocowania felgi . Jak coś to mogę poświęcić swoje piasty dla dobra nauki :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.