Skocz do zawartości

Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)


Rekomendowane odpowiedzi

Z całym szacunkiem ale to nie jest zwykły air który buja się na zakrętach.. Auta na tym systemie robią wyższe g w zakrętach lepsze czasy na okrążeniach niż na gwintowanych. Wystarczy pooglądać yt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Śmieszne bo przecież w e61 właśnie air jest z tyłu :-) w serii najważniejsze żeby Mariuszowi się podobała i jazda i właściwości pojazdu który i tak już kosmiczny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz ta Alpina do niczego Ci nie spasuje. Do f-serii sa dywaniki Performance byc może podpasuja i do e9x.

Też tak myślę że te dywaniki mi nie przypasują a dywaniki z serii F chyba nie pasują do E9x :(

jak idziesz tak mega szeroko włóż airrexa :) komfort bedzie mega a trzyma sie w zakretach lepiej niz gwint... ale cena... :( wg mnie extra opcja do takiej maszyny jak twoja.... do mojego kopciucha to tylko hak i przyczepa hahaha

Ciekawa sugestia ale cena i gdzie to można kupić :?:

jezeli bral bym pod uwage jakosc i cene innych podzespolow i moc silnika to bym powiedzial KW DDC forever ! :norty: ale nie wiem jaka wage przywiazujesz do zawieszenia

 

http://www.kwsuspensions.com/pictures/e18691bdbf1638119d0e823c170d45da/3/kw_coilover_kit_ddc_-_ecu_39020006_1_1.jpg

 

Kolega dziqsek sie na tym dobrze zna z tego co sie orientuje.

Kolego Rivasi do zawieszenia przywiązuję dużą wagę ale dla mnie najważniejsza jest jakość i wykonanie oraz komfort.

jak idziesz tak mega szeroko włóż airrexa :) komfort bedzie mega a trzyma sie w zakretach lepiej niz gwint... ale cena... :( wg mnie extra opcja do takiej maszyny jak twoja.... do mojego kopciucha to tylko hak i przyczepa hahaha

 

Bez obrazy ale Air to do Hondy :nienie: , do BMW musi być gwint :cool2: , żadne kompresory w bagażniku i inne dziadostwa ,ale to tylko moje zdanie .

Mario nie daj się zwariować tylko gwint :wink:

Ten airrex to też ciekawe rozwiązanie :? Bartek namieszał mi w głowie :P Teraz jeszcze bardziej się waham nad wyborem :x

Z całym szacunkiem ale to nie jest zwykły air który buja się na zakrętach.. Auta na tym systemie robią wyższe g w zakrętach lepsze czasy na okrążeniach niż na gwintowanych. Wystarczy pooglądać yt.

Zgadza się to nie zwykły bujaniec :lol: :cool2:

no może i tak, ale airride w BMW :? w VW itp. to tak :roll:

To ciekawa opcja :)

Śmieszne bo przecież w e61 właśnie air jest z tyłu :-) w serii najważniejsze żeby Mariuszowi się podobała i jazda i właściwości pojazdu który i tak już kosmiczny

Dziękuję Bartek, teraz z tym airexem to zabiłeś mi gwoździa :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmieszne bo przecież w e61 właśnie air jest z tyłu :-) w serii najważniejsze żeby Mariuszowi się podobała i jazda i właściwości pojazdu który i tak już kosmiczny

 

Właśnie w E61 a tu mowa o e91, to jest poprostu przerost formy nad treścią,idąc tym tokiem myślenia to można by pozakladac bajery z wyższych serii które nie koniecznie muszą polepszyć to auto, wszystko musi być przemyślane i zrobione ze smakiem, ten air to już lekka przesada, ale to moje skromne zdanie

 

Nich Mariusz zrobi jak uważa to jego beta,ja bym poszedł w gwinta Kw

 

Wesołych Świąt dla wszystkich fanatyków marki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem autem znajomego z airrex i wiem że to coś naprawdę dobrego. Gwint miałem w poprzednim aucie i wiem ze wiele z komfortem to nie ma wspólnego.. A jeśli można połączyć komfort z precyzją i trakcja to fajna opcja.. Nie jeździłem nigdy natomiast na gwincie z regulacją kw ddc który zaproponował kolega rivasi.. Popytam kolegi gdzie dorwal tego airrexa pozdrawiam i wesołych świąt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem autem znajomego z airrex i wiem że to coś naprawdę dobrego. Gwint miałem w poprzednim aucie i wiem ze wiele z komfortem to nie ma wspólnego.. A jeśli można połączyć komfort z precyzją i trakcja to fajna opcja.. Nie jeździłem nigdy natomiast na gwincie z regulacją kw ddc który zaproponował kolega rivasi.. Popytam kolegi gdzie dorwal tego airrexa pozdrawiam i wesołych świąt

 

cypisek21 jeździłem na gwincie KW ,teraz też jeżdze na gwincie co prawda nie KW ale powiem szczerze że jest porównywalne do zawieszenia m-pakietowego poszedł bym dalej i powiem że jest lepiej jak na mp, oczywiście jest jeszcze kwestia ustawienie tego gwintu pod siebie ,także jest opcja ktoś lubi beton to robi, ktoś bardziej komfort to tak stroi jak mu pasi.

 

Co do Air to pewnie masz rację że bardziej komfortowo,ale nie wiem nigdy nie jeździłem to nie będę się wypowiadał,

 

Pozdrawiam i Wesołych Świąt i Szczęsliwego nowego... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego wynika że dywaniki Performance z F30 powinny pasować :roll:

Jechałem autem znajomego z airrex i wiem że to coś naprawdę dobrego. Gwint miałem w poprzednim aucie i wiem ze wiele z komfortem to nie ma wspólnego.. A jeśli można połączyć komfort z precyzją i trakcja to fajna opcja.. Nie jeździłem nigdy natomiast na gwincie z regulacją kw ddc który zaproponował kolega rivasi.. Popytam kolegi gdzie dorwal tego airrexa pozdrawiam i wesołych świąt

Bartek, proszę z orientuj się jak to wygląda cenowo i gdzie to można kupić i czy wiele roboty z montażem tego ustrojstwa, bo jeśli jest tak jak piszesz to ten Airrex jest niewiele droższy od Bilsteina B16 a zdecydowanie tańszy od KW, znalazłem stronę na której można kupić Airrexa za 2500$ a KW DDC to koszt 3850$ a B16 to 2250$ i w tej kwestii skłaniałbym się ku zakupie Airrexa tylko czy można go kupić w Europie? Pytanie jak się reguluje zawieszenie? Czy jest możliwość indywidualnego ustawienia wysokości?

Poza tym chciałbym życzyć wszystkim którzy śledzą mój wątek wesołych, zdrowych i pogodnych świąt z odrobiną śniegu :D :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ci nie jest potrzebna regulacja elektroniczna to w KW masz odpowiednik street performance KW wariant 3, wychodzi 7700 zl brutto przed negocjacjami ewentualnymi. Za to znajomy z ktorym rozmawialem mowil mi ze jednak przy KW placi sie duzo za marke i jezeli nie chce sie regulacji w czasie rzeczywistym to inne marki daja podobna jakosc za jednak nizsza cene.

 

http://kwshop.pl/variant-3/35542-zawieszenie-gwintowane-kw-variant-3.html

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ci nie jest potrzebna regulacja elektroniczna to w KW masz odpowiednik street performance KW wariant 3, wychodzi 7700 zl brutto przed negocjacjami ewentualnymi. Za to znajomy z ktorym rozmawialem mowil mi ze jednak przy KW placi sie duzo za marke i jezeli nie chce sie regulacji w czasie rzeczywistym to inne marki daja podobna jakosc za jednak nizsza cene.

 

http://kwshop.pl/variant-3/35542-zawieszenie-gwintowane-kw-variant-3.html

Dlatego pisałem o bilsteinie B16 PSS10 i jest porównywalny z KW V3 a nie wiem czy lepszy :)

Znalazłem Airrexa cały kompletny zestaw:

http://www.airride-system.pl/images/products/zawieszenia-airride-airrex/rex.jpg

Koszt to bagatela 19400 :shock: :x

Chyba jednak pozostanę przy wyborze gwintowanego zawieszenia, no chyba że sprzedam motocykl i kupię airrexa :norty:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto rozwiazania najprostsze sa najlepsze a Bilstein to rownierz referencja bo ten airrmax wyglada niesamowicie ale 20K zl...

 

z tego co wiem to dziqsek jezdzil na KW i na blisteinach i ma dosyc duza wiedze na ten temat warto wyslac pw.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto rozwiazania najprostsze sa najlepsze a Bilstein to rownierz referencja bo ten airrmax wyglada niesamowicie ale 20K zl...

 

z tego co wiem to dziqsek jezdzil na KW i na blisteinach i ma dosyc duza wiedze na ten temat warto wyslac pw.

Dziękuję za sugestię Rivasi, myślę że w sprawie KW i Bilsteina zadzwonię do dziquska po świętach w tej sprawie ale airrex naprawdę wygląda kosmicznie :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżeli miałbym taki wybór to wziąłbym jednak bilsteina b16 (ewentualnie KW) plus zestaw grubszych stabilizatorów. Znalazłem filmik z airrexem:

Nie wiem czy to taka fajna sprawa, poza tym w razie ewentualnej awarii koszty pewnie sporawe :wink:

Wesołych Świąt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak dyskusja się rozpedzila w wigilię... Mam parę informacji od znajomego on to wyrwał w Belgii z jakiegoś demo cara około 12 kilka Ale kolega bond widzę namierzyl :) niestety cena jak pisałem zaporowa skoro szukasz, to może jakaś promocja się trafi... Motor kup jeszcZe jeden hehe taki jak mój na tor do czerwionki nie masz za daleko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżeli miałbym taki wybór to wziąłbym jednak bilsteina b16 (ewentualnie KW) plus zestaw grubszych stabilizatorów. Znalazłem filmik z airrexem:

Nie wiem czy to taka fajna sprawa, poza tym w razie ewentualnej awarii koszty pewnie sporawe :wink:

Wesołych Świąt :)

Też widziałem ten filmik i robi robotę, bo przede wszystkim można sobie w samochodzie siedząc podwyższyć auto jak jest taka potrzeba i jest to wygodne ale raz cena zaporowa, dwa w razie awarii wysokie koszty i problem z częściami zamiennymi :(

Airrex sprzedaje i montuje firma Best Performance z Częstochowy. Wesołych świąt :)

Dzięki Damian za info, bo akurat z właścicielem się znam, to może jakiś rabacik wpadnie :D :wink: Wesołych Świąt Damian :D

Skoro tak dyskusja się rozpedzila w wigilię... Mam parę informacji od znajomego on to wyrwał w Belgii z jakiegoś demo cara około 12 kilka Ale kolega bond widzę namierzyl :) niestety cena jak pisałem zaporowa skoro szukasz, to może jakaś promocja się trafi... Motor kup jeszcZe jeden hehe taki jak mój na tor do czerwionki nie masz za daleko

I to wyjaśnia dlaczego to kupił bo cena była do przyjęcia :D :wink:

Tak do Czerwionki mam niedaleko ale co miałeś na mysli z zakupem tego motoru Bartek?

Czyżby miałbym brać udział w zawodach by zarobić na Airrex?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do motoru to tak tylko wtracenie bez znaczenia ;) ale motocykli w domu nigdy za wiele ;) :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do motoru to tak tylko wtracenie bez znaczenia ;) ale motocykli w domu nigdy za wiele ;) :twisted:

To prawda, motocykli w domu nigdy nie za wiele :cool2: :wink: Bartek a w jakim aucie ma ten twój kolega zamontowany ten AirRex?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem propozycję Airride, podobnego jak u Pająka ze sławnej 435i, za 8000zł od firmy http://www.czeslaw-customizer.pl/kontakt.html.

Jakie macie zdanie/opinie na temat airride?

 

http://motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201410/1413278760_by_Infesty.jpg?1413278760

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba, ja nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o zawieszenie pneumatyczne ale wydaje mi się że jeśli dostałeś ofertę za 8000 tysi to naprawdę dobra cena :D :cool2:

Czy w tej kwocie jest również wliczony montaż? Bo jeśli tak to po świętach zadzwonię do firmy którą podałeś zapytać ile by to kosztowało u mnie :) Wydaje mi się że AirRex to firma która produkuje całe zestawy dedykowane pod konkretny model a airride to po prostu trend w zawieszeniu samochodowym :) Ale jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi :)

Znalazłem jeszcze taką firmę AirLift Performance:

http://www.airliftperformance.com/wp-content/uploads/2014/06/vehicle-bmw-e9x-7.jpg

 

http://www.airliftperformance.com/wp-content/uploads/2014/06/vehicle-bmw-e9x-3.jpg

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 8 w Gliwicach montują zwykły air ale zwykła poducha w stosunku do airrex ma się nijak.. I nie nadaje się do szybkiej jazdy.. Jest jeszcze połączenie gwintu z poducha czyli można się podliftowac przed leżącym policjantem.. A normalnie jeździ się bez powietrza. Zwykły air do takiej mocy bym skreslil na starcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: hardcor :mrgreen:

Faktycznie :lol: :wink:

Mario wrzuć gwinta a pieniądze które "zaoszczędzisz" przeznaczysz na resztę dodatków Performance ;) Takie moje zdanie.

Trochę poprzeglądałem internet w sprawie zawieszenia airride i naprawdę są zestawy z prawdziwego zdarzenia odpowiednio dobrane do modelu auta i zestawu poniżej 10-ciu tysięcy nie znajdziesz, można samemu dokupić odpowiednie elementy by złożyć taki zawias ale to musi zrobić ktoś kto ma na ten temat pojęcie a ja takiej wiedzy nie posiadam i jednak skłaniam się ku temu by jednak kupić zawieszenie gwintowane i nie kombinować.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.