Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nerf 7500... drogo myslalem ze w 3K sie zmiescimy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano
7 tysiecy zeby miec wzor karbonu na dachu ktory wciaz jest metalowy ?? nie no dla mnie pieniadze w bloto ale kto co lubi..
Opublikowano
7 tysiecy zeby miec wzor karbonu na dachu ktory wciaz jest metalowy ?? nie no dla mnie pieniadze w bloto ale kto co lubi..

 

No tu sie zgodze ze to troche sztuka dla sztuki za ta cene... z drugiej strony folia wychodzi fatalnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)
nerf 7500... drogo myslalem ze w 3K sie zmiescimy.

Też myślałem że będzie taniej, myślałem że w 5k się uda zmieścić, 7k to faktycznie dość spory koszt dlatego bije się z myślami czy warto aż tak dużo wydawać na ten mod.

7 tysiecy zeby miec wzor karbonu na dachu ktory wciaz jest metalowy ?? nie no dla mnie pieniadze w bloto ale kto co lubi..

Za 7,5k można mieć dach tak jak w M3 całkowicie z carbonu tylko do tego dochodzi wycinka dachu i wstawienie kompletnego dachu z carbonu i tutaj może być problem z spasowaniem tego dachu z resztą karoserii dlatego myślałem o nakładce która w mniejszym stopniu ingeruje w samochód.

7 tysiecy zeby miec wzor karbonu na dachu ktory wciaz jest metalowy ?? nie no dla mnie pieniadze w bloto ale kto co lubi..

 

No tu sie zgodze ze to troche sztuka dla sztuki za ta cene... z drugiej strony folia wychodzi fatalnie.

Wcześniej też myślałem o folii ale to nie będzie dobrze wyglądać, kolego rivasi najdroższe jest wykonanie formy i dlatego koszt tego się tak zwiększa jak znajdziemy więcej chętnych to koszt wykonania tej nakładki ulegnie zmniejszeniu bo nie trzeba będzie wykonywać nowej formy.

Może są chetni na Carbon do turasow?

Edytowane przez czerwony330d

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)
nerf 7500... drogo myslalem ze w 3K sie zmiescimy.

hmm ... no 3 tys za carbonowy dach przy 1,2 tys za pklejanie listew bylo by troche dziwne - nie da rady :-)

Edytowane przez carbon4all
Opublikowano

Koledzy w calej tej zabawie lwia czesc kosztow to przygotowanie elementu i wykonanie formy , gdyby nie to to na pewno udalo by sie zmiescic w zakladanej kwocie 5 tys

Roznica pomiedzy nakladka na dach a pelnym dachem jest taka minimalna z powodu tego , ze i do nakladki jak i do dachu trzeba zrobic forme. Wykonuje je sie dokladnie tak samo metoda infuzji. Roznica polega wylacznie na ilosci uzytych warstw - przy nakladce nie potrzeba az takiej sztywnosci jak przy samodzielnym dachu

Cena tez jest taka z powodu uzycia tylko i wylacznie wlokna weglowego najwyzszej jakosci (Hexcell) bez dodatku wlokna szklanego - na rynku tylko jakies 10% to full carbon reszta to polaczenie carbonu z wloknem szklanym wlasnie ze wzgledu na cene

A wezcie prosze pod uwage , zeby wykonach dach w turasie trzeba uzyc ponad 2 m2 carbonu na warstwe a warstw musi byc kilka

 

Podsumowujac, kazdy nastepny chetny to dosyc znaczacy spadek ceny -

 

Najtaniej wyszlo by pokrycie dachu carbonem na samochodzie (tak jak listwy ) - jednoczesnie jest to metoda obarczona najwiekszym ryzykiem niedoskonalosci - o ile na listwach to ryzyko jest prawie pomijalne (mala powierzchnia wiec duzo mniejsze prawdopodobienstwo , ze cos sie nie uda ) o tyle na plaskiej powierzchni 2 m2 trzeba je brac pod uwage. Do tego samochod jest unieruchomiony do zakonczenia procesu czyli mniej wiecej 2-3 tygodnie.

Opublikowano

Mozna by bylo pomyslec moze na zrobieniu takiej akcji w kilku jak mowi czerwony i zobaczyc ile to wychodzi np w dwoch lub trzech, moze damp byl by zainteresowany i tak trzeba szukac w osobach ktore sporo inwestuja w samochod bo i tak to tanie nie bedzie.

 

i pytanie czy dach od nowa czy pokrycie.

 

@carbon : nie znamy sie na carbonie a wiec mamy jakies wyobrazenie subiektywne. Jezeli by sie zebralo 3 osoby to ile by to wychodzilo ? dla pelnego dachu i do dorobki. Jak z bezpieczenstwem dachu z carbonu przy dachowaniu ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mozna by bylo pomyslec moze na zrobieniu takiej akcji w kilku jak mowi czerwony i zobaczyc ile to wychodzi np w dwoch lub trzech, moze damp byl by zainteresowany i tak trzeba szukac w osobach ktore sporo inwestuja w samochod bo i tak to tanie nie bedzie.

 

i pytanie czy dach od nowa czy pokrycie.

 

@carbon : nie znamy sie na carbonie a wiec mamy jakies wyobrazenie subiektywne. Jezeli by sie zebralo 3 osoby to ile by to wychodzilo ? dla pelnego dachu i do dorobki. Jak z bezpieczenstwem dachu z carbonu przy dachowaniu ?

 

przy trzech egzemplarzach cena oscylowala by w okolicy 5,5 tys za nakladke i 6 za caly dach - moze nawet troche mniej

 

z dachu zdejmujesz tylko poszycie czyli gola blache , zostawiasz poprzeczne wzmocnienia i cala rame dookola , w coupe poszycie jest zgrzewane punktowo pod przednia i tylna szyba oraz w rynienkach dachowych - nie wiem dokladnie jak w turasie - takze wytrzymalosc dachu przy dachowaniu raczej pozostaje seryjna lub na + dla carbonu

Opublikowano
Mozna by bylo pomyslec moze na zrobieniu takiej akcji w kilku jak mowi czerwony i zobaczyc ile to wychodzi np w dwoch lub trzech, moze damp byl by zainteresowany i tak trzeba szukac w osobach ktore sporo inwestuja w samochod bo i tak to tanie nie bedzie.

 

i pytanie czy dach od nowa czy pokrycie.

 

@carbon : nie znamy sie na carbonie a wiec mamy jakies wyobrazenie subiektywne. Jezeli by sie zebralo 3 osoby to ile by to wychodzilo ? dla pelnego dachu i do dorobki. Jak z bezpieczenstwem dachu z carbonu przy dachowaniu ?

Kolego Rivasi, ja jestem chętny na taki mod, trzeba jeszcze napisać do kolegi dampa i zapytać czy jest chętny.

Mozna by bylo pomyslec moze na zrobieniu takiej akcji w kilku jak mowi czerwony i zobaczyc ile to wychodzi np w dwoch lub trzech, moze damp byl by zainteresowany i tak trzeba szukac w osobach ktore sporo inwestuja w samochod bo i tak to tanie nie bedzie.

 

i pytanie czy dach od nowa czy pokrycie.

 

@carbon : nie znamy sie na carbonie a wiec mamy jakies wyobrazenie subiektywne. Jezeli by sie zebralo 3 osoby to ile by to wychodzilo ? dla pelnego dachu i do dorobki. Jak z bezpieczenstwem dachu z carbonu przy dachowaniu ?

 

przy trzech egzemplarzach cena oscylowala by w okolicy 5,5 tys za nakladke i 6 za caly dach - moze nawet troche mniej

 

z dachu zdejmujesz tylko poszycie czyli gola blache , zostawiasz poprzeczne wzmocnienia i cala rame dookola , w coupe poszycie jest zgrzewane punktowo pod przednia i tylna szyba oraz w rynienkach dachowych - nie wiem dokladnie jak w turasie - takze wytrzymalosc dachu przy dachowaniu raczej pozostaje seryjna lub na + dla carbonu

Cena już jest atrakcyjniejsza i można by się pokusić o wykonanie tego dachu, mam pytanie jeszcze czy demontaż tego poszycia i montaż nowego poszycia z carbonu wykonujecie również w tej kwocie, jeżeli tak to ja się piszę :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Wiem ,że jest możliwe pokrycie dachu carbonem / tzn nałożenie go na ori dach / , dlaczego by nie pójść tą drogą ? :think:
7d4c19ecfc3db.gif
Opublikowano
Wiem ,że jest możliwe pokrycie dachu carbonem / tzn nałożenie go na ori dach / , dlaczego by nie pójść tą drogą ? :think:

 

 

CZYTASZ WSZYTKIE PO KOLEI POSTY ??? CZY TYLKO OSTATNI ? 'pisali strone wczesniej o tym pokryciu :>

Opublikowano
Wiem ,że jest możliwe pokrycie dachu carbonem / tzn nałożenie go na ori dach / , dlaczego by nie pójść tą drogą ? :think:

 

 

CZYTASZ WSZYTKIE PO KOLEI POSTY ??? CZY TYLKO OSTATNI ? 'pisali strone wczesniej o tym pokryciu :>

 

Mój błąd - przeoczyłem, ale nie musisz sie drzeć 'caps lockiem' o 'wszytkich' postach ! :nana:

 

Wracając do tematu Carbon4all jak wygląda kwestia spasowania takiej carbonowej nakładki na dach tzn, przy relingach i co trudniejsze przy przedniej szybie?

Stosująć nałożenie maty carbonowej bezpośrerdnio na dach jest ta kwestia prostrza z tym że przednią szybę najlepiej zdemontować lub podwinąć uszczelkę . :|

7d4c19ecfc3db.gif
Opublikowano
Wiem ,że jest możliwe pokrycie dachu carbonem / tzn nałożenie go na ori dach / , dlaczego by nie pójść tą drogą ? :think:

 

 

CZYTASZ WSZYTKIE PO KOLEI POSTY ??? CZY TYLKO OSTATNI ? 'pisali strone wczesniej o tym pokryciu :>

 

Mój błąd - przeoczyłem, ale nie musisz sie drzeć 'caps lockiem' o 'wszytkich' postach ! :nana:

 

Wracając do tematu Carbon4all jak wygląda kwestia spasowania takiej carbonowej nakładki na dach tzn, przy relingach i co trudniejsze przy przedniej szybie?

Stosująć nałożenie maty carbonowej bezpośrerdnio na dach jest ta kwestia prostrza z tym że przednią szybę najlepiej zdemontować lub podwinąć uszczelkę . :|

 

Witam

Co do nakladki to jest kwestia jeszcze do przemyslenia po zdjeciu poszycia - wtedy bedzie wiadomo do ktorego miejsca ma byc nakladka , czy ma schodzic tylko z dachu w rynienke czy zachodzic jeszcze pod listwe w rynience. Przednia szybe trzeba wyciac inaczej robi sie rzeźba

Oklejanie dachu wydaje sie prostsze ale naprawde tak nie jest - o ile na czesci ktore mozemy zdjac z auta i "wybebeszyc" do golej blachy to oki ale dach jest na samochodzie caly czas wiec trzeba i tak wyciac przednia szybe i dodatkowo pancernie zabezpieczyc samochod zeby gdzies sie zywica nie dostala.

Jeszcze innym rozwiazaniem na oklejenie jest zdjecie poszycie z auta , oklejenie go i zalozenie powtornie na auto - jest czysto i bezpiecznie ale inwazyjnie :-) poza tym jak juz mamy zdjecte poszycie mozemy wkleic full carbon dach :-)

Zawsze cos za cos

Opublikowano

Cena już jest atrakcyjniejsza i można by się pokusić o wykonanie tego dachu, mam pytanie jeszcze czy demontaż tego poszycia i montaż nowego poszycia z carbonu wykonujecie również w tej kwocie, jeżeli tak to ja się piszę :D

 

Koszt zalozenia dachu to jakies 500zl - jak juz bys sie zdecydowal to do pelnej kalkulacji bede musial kupic dach zeby zdjac forme a wtedy bede wiedzial dokladnie jak jest wspawany dach w turasie a wiec tez dokladne koszta

Biorac pod uwage, ze moze sie uda troche zejsc jeszcze z ceny samego dachu to cena bedzie + / - na niezmienionym poziomie :D

Opublikowano

Cena już jest atrakcyjniejsza i można by się pokusić o wykonanie tego dachu, mam pytanie jeszcze czy demontaż tego poszycia i montaż nowego poszycia z carbonu wykonujecie również w tej kwocie, jeżeli tak to ja się piszę :D

 

Koszt zalozenia dachu to jakies 500zl - jak juz bys sie zdecydowal to do pelnej kalkulacji bede musial kupic dach zeby zdjac forme a wtedy bede wiedzial dokladnie jak jest wspawany dach w turasie a wiec tez dokladne koszta

Biorac pod uwage, ze moze sie uda troche zejsc jeszcze z ceny samego dachu to cena bedzie + / - na niezmienionym poziomie :D

Ok, szkoda że wcześniej nie pomyślałem o tym :duh: bo miałem zdemontowane wszystko włącznie z podsufitką i wtedy wiedziałbym dokładnie jak jest wstawione poszycie dachu, coś mi się jednak wydaje że lepiej wykonać kompletne carbonowe poszycie niż rzeźbić z nakładką na dach i ryzykować prawdopodobieństwo zanieczyszczenia auta żywicą.

A co jeśli ja bym zdemontował sobie wszystkie elementy wewnętrzne i przyjechał z gołym autem do Ciebie w celu tylko montażu dachu z carbonu tzn. szyba i dach by był zamontowany tylko nie byłoby części wewnętrznych do jego demontażu, nie zrozum mnie źle ale wolę sobie wszystko sam demontować by niczego nie połamać i nie pogubić śrubek i klipsów. Wtedy zostaje tylko zdjęcie poszycie i wycięcie szyby a to można zrobić u Ciebie i mogę również pomóc i przy demontażu i montażu dachu z carbonu, napisz ile wtedy kosztowało by to dodatkowo? Poza tym mam rodzinkę w Wrocławiu także mógłbym przenocować i zabrać auto po robocie :D

Jednak stwierdziłem jak coś robić konkretnie a nie stosować półśrodki :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ok, szkoda że wcześniej nie pomyślałem o tym :duh: bo miałem zdemontowane wszystko włącznie z podsufitką i wtedy wiedziałbym dokładnie jak jest wstawione poszycie dachu, coś mi się jednak wydaje że lepiej wykonać kompletne carbonowe poszycie niż rzeźbić z nakładką na dach i ryzykować prawdopodobieństwo zanieczyszczenia auta żywicą.

A co jeśli ja bym zdemontował sobie wszystkie elementy wewnętrzne i przyjechał z gołym autem do Ciebie w celu tylko montażu dachu z carbonu tzn. szyba i dach by był zamontowany tylko nie byłoby części wewnętrznych do jego demontażu, nie zrozum mnie źle ale wolę sobie wszystko sam demontować by niczego nie połamać i nie pogubić śrubek i klipsów. Wtedy zostaje tylko zdjęcie poszycie i wycięcie szyby a to można zrobić u Ciebie i mogę również pomóc i przy demontażu i montażu dachu z carbonu, napisz ile wtedy kosztowało by to dodatkowo? Poza tym mam rodzinkę w Wrocławiu także mógłbym przenocować i zabrać auto po robocie :D

Jednak stwierdziłem jak coś robić konkretnie a nie stosować półśrodki :D

 

Tez mi sie wydaje , ze caly dach carbon to jest najlepsza opcja

Jesli przylecisz golym autem ( co dla mnie jest najlepszym rozwiazaniem ) pozostana koszty wyciecia i wklejenia szyby oraz kleju do zamocowania dachu - robocizna gratis :-)

Opublikowano

Ok, szkoda że wcześniej nie pomyślałem o tym :duh: bo miałem zdemontowane wszystko włącznie z podsufitką i wtedy wiedziałbym dokładnie jak jest wstawione poszycie dachu, coś mi się jednak wydaje że lepiej wykonać kompletne carbonowe poszycie niż rzeźbić z nakładką na dach i ryzykować prawdopodobieństwo zanieczyszczenia auta żywicą.

A co jeśli ja bym zdemontował sobie wszystkie elementy wewnętrzne i przyjechał z gołym autem do Ciebie w celu tylko montażu dachu z carbonu tzn. szyba i dach by był zamontowany tylko nie byłoby części wewnętrznych do jego demontażu, nie zrozum mnie źle ale wolę sobie wszystko sam demontować by niczego nie połamać i nie pogubić śrubek i klipsów. Wtedy zostaje tylko zdjęcie poszycie i wycięcie szyby a to można zrobić u Ciebie i mogę również pomóc i przy demontażu i montażu dachu z carbonu, napisz ile wtedy kosztowało by to dodatkowo? Poza tym mam rodzinkę w Wrocławiu także mógłbym przenocować i zabrać auto po robocie :D

Jednak stwierdziłem jak coś robić konkretnie a nie stosować półśrodki :D

 

Tez mi sie wydaje , ze caly dach carbon to jest najlepsza opcja

Jesli przylecisz golym autem ( co dla mnie jest najlepszym rozwiazaniem ) pozostana koszty wyciecia i wklejenia szyby oraz kleju do zamocowania dachu - robocizna gratis :-)

No i o taką odpowiedź mi chodziło, czuję że dojdziemy do porozumienia i być może będę mógł się pochwalić jedynym turasem z dachem carbonowym :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Też kiedyś o tym myślałem ale jak dla mnie cięcie dachu to już jest zbyt wiele :roll:

Będziesz królikiem doświadczalnym Mariusz :D

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Raczej dach w tej cenie to nie dla mnie to by byl taki ultra plus ale to jednak droga sprawa karbon i troche zbyt czasochlonna, za to kibicuje bo efekt moze byc gigantyczny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Też kiedyś o tym myślałem ale jak dla mnie cięcie dachu to już jest zbyt wiele :roll:

Będziesz królikiem doświadczalnym Mariusz :D

Tak jest to gruba sprawa ale do ogarnięcia, jeżeli wypali to być może się skusisz :D

Zawsze jaak tu patrze to cisza przed burza.pozdrawiam

Ostatnio mało czasu miałem i dlatego nic nie pisałem, pozdrawiam również, jak tam sprzedaż auta? Jest zainteresowanie?

Raczej dach w tej cenie to nie dla mnie to by byl taki ultra plus ale to jednak droga sprawa karbon i troche zbyt czasochlonna, za to kibicuje bo efekt moze byc gigantyczny.

Szkoda mielibyśmy niespotykane auta, choć twoje auto naprawdę jest indywidualnym pojazdem a carbon dach dodał by smaczku, na razie temat dachu zawieszam bo wyskoczyły sprawy związane z hamulcami a mianowicie są do wymiany i myślę nad zakupem zestawu Performance F31 :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.