Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moim zdaniem zawias bilsteina byłby idealny i bez kombinacji, z drugiej strony musiałby się wypowiedzieć ktoś kto lata m3 na EDC i czy faktycznie warto ;)
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
zawias od m3 jest liczony pod masę m3 i silnika v8, wszelka rzeźba się tutaj nie sprawdzi.
http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano
zawias od m3 jest liczony pod masę m3 i silnika v8, wszelka rzeźba się tutaj nie sprawdzi.

Tak też właśnie myślałem i jednak jak już to lepiej zamontować bilsteina i wszystko będzie dopasowane do ciężaru auta choć M3 wcale takie lekkie nie jest bo waży prawie 1700 kg a 335d to waga 1720 kg :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Tak też właśnie myślałem i jednak jak już to lepiej zamontować bilsteina i wszystko będzie dopasowane do ciężaru auta choć M3 wcale takie lekkie nie jest bo waży prawie 1700 kg a 335d to waga 1720 kg :D

Więc teoretycznie te 20 dodatkowych kilogramów nie powinno robić żadnej różnicy :wink:

Bilstein jest świetny ale EDC to genialna rzecz, więc jeżeli jest to technicznie wykonalne... :8)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Tak też właśnie myślałem i jednak jak już to lepiej zamontować bilsteina i wszystko będzie dopasowane do ciężaru auta choć M3 wcale takie lekkie nie jest bo waży prawie 1700 kg a 335d to waga 1720 kg :D

Więc teoretycznie te 20 dodatkowych kilogramów nie powinno robić żadnej różnicy :wink:

Bilstein jest świetny ale EDC to genialna rzecz, więc jeżeli jest to technicznie wykonalne... :8)

Technicznie wszystko jest do zrobienia :D

Teraz to muszę poważnie rozważyć tą kwestię, EDC można już za fajne pieniążki wyrwać z montażem dam sobie radę a kodowanie dziqusek pewnie ogarnie a części bym sobie powolutku kompletował :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Koledzy dzisiaj miałem zamiar zamontować już nakładki carbonowe Performance i okazało się że szkop nabił mnie w butelkę bo nakładki są przewidziane do E81, E82 i E87 E88 :duh: :mad2:

Jeżeli ktoś chciałby zakupić te nakładki do swojej 1-er w bardzo dobrym stanie to mogę odsprzedać za cenę mojego zakupu, jeżeli nikt nie będzie chętny to wystawię na ebayu lub założę przez PayPal sprawę o zwrot kasy ale to w ostateczności, najgorsze jest to że pisałem do typa czy pasuje do E91 przed liftem a on mi odpisał że to do przed lifta :duh: :mad2: Normalnie to woła o zemstę do nieba :zlosc: :bokser:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przymierzałeś i nie pasują :?:

ja byłem przekonany, że przedliftowe do 1 i 3 są takie same

 

trzeba było kupować od razu lusterka od M3 i wtedy nie byłoby problemu z carbonowymi nakładkami bo do M3 i 1M są takie same

a tak na poważnie to mam nadzieję, że znajdzie się chętny na te nakładki

Opublikowano
Ach te szkopy! Wspolczuje.przynajmniej ze zderzakami poszlo gladko.

Dzięki za współczucie, to chyba był ruski szkop sądząc po nazwisku.

Jak widać nie tylko w naszym kraju kręcą wałki :duh:

Właśnie myślałem że tylko u nas kręcą wałki a tu taki zonk, co prawda to chyba ruski szkop.

przymierzałeś i nie pasują :?:

ja byłem przekonany, że przedliftowe do 1 i 3 są takie same

 

trzeba było kupować od razu lusterka od M3 i wtedy nie byłoby problemu z carbonowymi nakładkami bo do M3 i 1M są takie same

a tak na poważnie to mam nadzieję, że znajdzie się chętny na te nakładki

Szczerze to nawet starych nakładek nie zdejmowałem bo na pierwszy rzut oka widać że są inne :duh: :mad2: tak myślałem nad lusterkami od M3 ale stwierdziłem że pójdę w stronę Performance, no nic jak nikt nie odkupi to wystawię na ebayu ale za grosze nie oddam i przez PayPal rozwiąże problem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Koledzy mam taki problem a mianowicie chcę dołożyć do zderzaka Performance kanały do chłodzenia tarcz hamulcowych bo lepiej by było takie chłodzenie, sęk w tym że kanały dokupiłem ale w tym zestawie sa tylko dwa kanały jakieś zaślepki i cztery nity, na te zaślepki w ogóle to nie pasuje musi być cos jeszcze w co można wtedy te kanały wpiąć, bardzo prosze jeżeli jest ktoś komu gdzieś przeleciało coś na temat tego doposażenia będę bardzo wdzięczny za każdą wskazówkę.

Dziękuję.

Ten zestaw już mam nr 2 i w nim tylko kanały te zaślepki i nity były:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/184706/686x484

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

jak nie ma w co wpiąć ? nie pasuje w otwory w nadkolach czy ich w ogóle nie ma ?, jakieś zdjęcia mogłeś wrzucić..........poszukaj różnic w kanałach, nadkolach m-pakowych i bez (bo chyba nie miałeś oryginalnie), może tam są jakieś różnice. Pzdr

PS. masz wszystko z tego schematu ?

http://imageshack.com/a/img585/6562/b53e.jpg

Opublikowano

Ze schematu mam prawie wszystko tylko nie mam numeru 8 i 9, myslałem że jak zamówię numer 7 to do tego da sie wpiąć kanały a tu klops :duh: nie da sie tego połączyć, zrobię zdjęcia tych części i wrzucę.

jt36.jpg

 

vf33.jpg

 

2czk.jpg

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Jeżeli chodzi o EDC to zawiecho wymiata. Mam EDC połączone z zestawem regulowanych sprężyn KW. Tylko jest jedno ale, w emce jest przycisk na kierownicy pod którym możesz sobie ustawić swoje preferencje odnośnie ustawień zawiecha, mocy, wspomagania itp. wtedy wystarczy nacisnąć ten przycisk nie odrywając rąk z kierownicy i nagle masz twardego :P i to dosłownie ;]] Jeżeli chciałbyś montować zawiecho to jak byś je regulował? musisz sobie jakiś przełącznik wkomponować (akurat mam dwa panele z m3 - tunele środkowe). Jak chcesz to możemy się spotkać i powymieniać uwagami, chętnie pomogę jestem z Gliwic.
Opublikowano
Jeżeli chodzi o EDC to zawiecho wymiata. Mam EDC połączone z zestawem regulowanych sprężyn KW. Tylko jest jedno ale, w emce jest przycisk na kierownicy pod którym możesz sobie ustawić swoje preferencje odnośnie ustawień zawiecha, mocy, wspomagania itp. wtedy wystarczy nacisnąć ten przycisk nie odrywając rąk z kierownicy i nagle masz twardego :P i to dosłownie ;]] Jeżeli chciałbyś montować zawiecho to jak byś je regulował? musisz sobie jakiś przełącznik wkomponować (akurat mam dwa panele z m3 - tunele środkowe). Jak chcesz to możemy się spotkać i powymieniać uwagami, chętnie pomogę jestem z Gliwic.

I o taką odpowiedź mi chodziło, napisz mi na priv swój numer telefonu to się zgadamy i bardzo dziękuję za pomoc.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Zdecydowałem że idę dalej z mocą i znalazłem dzięki koledze TC, hybrydy do 335d, dzięki tym hybrydom można uzyskać moc 420 KM z minimalnym dymem i 430 koni z większym dymem, dla mnie wystarczy uzyskać moc 400 KM może 420 KM, juz pisałem do firmy zajmującej się tym o cenę i cena nie jest kosmiczna bo to coś około 4500 złotych ale wtedy moc już będzie ze mną :twisted: :diabel_faja:

http://www.hpturbo.pt/wp-content/uploads/2013/02/BMW.jpg

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
No to grubo lecisz widzę :D a jak skrzynia biegów przy takiej mocy? już teraz jest ponad 700Nm a co dalej? ;)

 

właśnie właśnie...co ze skrzynią Mariusz? ja to myślę że nie wydoli :roll:

aż sam zerknę na te turbiny HP...może by tu cosik przyczarować? :twisted:

tylko boję się tej skrzyni...a ta u mnie to już kompletnie nie zdzierży wyższej matmy :duh:

Back to the roots...
Opublikowano
No to grubo lecisz widzę :D a jak skrzynia biegów przy takiej mocy? już teraz jest ponad 700Nm a co dalej? ;)

Przede wszystkim rozmawiałem z kolegą TC który nie jedne mody robił i wystarczy by skrzynia łagodnie od dołu dostawała momentu a wszystko będzie w porządeczku :D

Zresztą nie mam zamiaru szaleć jak wariat.

 

właśnie właśnie...co ze skrzynią Mariusz? ja to myślę że nie wydoli :roll:

aż sam zerknę na te turbiny HP...może by tu cosik przyczarować? :twisted:

tylko boję się tej skrzyni...a ta u mnie to już kompletnie nie zdzierży wyższej matmy :duh:

Zerknij Michał te turbiny są również do twojej maszyny przewidziane, skrzynia wszystko zdzierży tylko należy odpowiednio poprowadzić krzywą momentu i w tym siedzi sekret :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Przede wszystkim rozmawiałem z kolegą TC który nie jedne mody robił i wystarczy by skrzynia łagodnie od dołu dostawała momentu a wszystko będzie w porządeczku :D

Zresztą nie mam zamiaru szaleć jak wariat.

A to ciekawostka, nie wiedziałem, że tak jest ;) w takim razie trzymam kciuki :cool2:

Opublikowano

lukałem,ale żadnego tam konkretnego info w temacie co to za turbo i jakie są jego parametry ...nie ma :duh:

dodatkowo skqbancy maja stronke z tego co widze tylko po portugalsku,a przy tłumaczeniu google krew

mnie żywnie zalewa :mad2:

Back to the roots...
Opublikowano
lukałem,ale żadnego tam konkretnego info w temacie co to za turbo i jakie są jego parametry ...nie ma :duh:

dodatkowo skqbancy maja stronke z tego co widze tylko po portugalsku,a przy tłumaczeniu google krew

mnie żywnie zalewa :mad2:

Napiszę do nich, lub sam możesz napisać po angielsku i na pewno Ci ktoś odpisze w tej sprawie tutaj masz adres: [email protected]

Tak będą wyglądać moje turbiny hybrydy:

http://www.hpturbo.pt/wp-content/uploads/2013/03/KP39-e-K26.jpg

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Może się nie znam ale co to znaczy "turbiny hybrydy"? :think:

Turbiny hybrydy to znaczy turbosprężarki o zwiększonej wydajności, tutaj masz opis jednej z polskich firm tworzących hybrydy:

Hybrydy turbosprężarek

Ewolucja

 

Naszą wizją od początku było dostarczanie klientom produktów do standardowych rozwiązań OEM tak wydajnych i atrakcyjnych cenowo jak tylko to możliwe. Po latach badań, rozwoju i testowania, udało nam się wprowadzić turbosprężarki, które zapewniają równowagę pomiędzy wydajnością i niezawodnością - wszystko przy zachowaniu możliwości produkcyjnych. Założyciel firmy ScrollProduts ugruntował swoje doświadczenie w Stanach Zjednoczonych podczas współpracy z jedną z największych i najbardziej szanowanych firm tuningowych na rynku. Szczególnie jesteśmy dumni z produkcji różnych wariantów turbosprężarek Garrett serii T, Mitsubishi MHI TD-Series i Borg Warner K-Series.

 

Standardy jakości

 

Zdajemy sobie sprawę, że dla większości naszych klientów w hybrydach turbin najważniejsza jest wydajność. Staramy się zawsze opierać na trzech celach: wydajności, niezawodności i jakości. Zdecydowana większość hybryd turbosprężarek ma zmodyfikowane parametry wydajności, w tym większe łożyska wzdłużne, łożyska aluminiowe, i lukę na pierścieniach. Wysokiej jakości komponenty i niezawodność to podstawa naszych turbin. Ustanawiamy standardy które muszą być spełnione, żeby hybrydy mogły opuścić nasz warsztat. Na prośbę klientów jesteśmy w stanie dostarczyć różne warianty rozwiązań, oraz omówić dostępne opcje i możliwości cenowe hybryd turbosprężarek.

 

Rezultat

 

Dzięki rozwiązaniom "Upgrade" w systemie "Plug & Play" jesteśmy liderem znanym w Europie i USA. Montaż potężniejszych, tuningowanych turbosprężarek nie wymaga dodatkowych prac i kosztów związanych z reinstalacją.

 

Hybryda łączy w sobie szybką "odpowiedź" w czasie pracy silnika na niskich obrotach z dodatkowymi możliwościami przepływu powietrza i stopnia sprężania potrzebnego przy pracy na zwiększonej mocy silnika na wysokich obrotach.

 

Większość silników z turbodoładowaniem dobrze reaguje na wzrost ciśnienia doładowania. Niestety, zwiększając ciśnienie doładowania elektronicznie (chip tuning) zwiększamy również wewnętrzne obciążenia w turbosprężarce. Dlatego nie możemy zapomnieć o podniesieniu wydajności turbosprężarki. Wykorzystujemy najlepsze rozwiązania, które pozwolą zwiększyć masę przepływającego powietrza nawet do 30% co pozwala na długą i bezpieczną eksploatację naszych hybryd.

Mam nadzieję że ten opis wystarczy :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Może się nie znam ale co to znaczy "turbiny hybrydy"? :think:

 

W uproszczeniu, zostawiamy seryjna obudowę turbosprężarek i w zależności wstawiamy inne "bebechy" rozwiercana jest obudowa, inne koło kompresji itd. Cały myk tego zabiegu jest taki, żeby to ktoś dobrze policzył, teoretycznie ogranicza nas rozmiar obudowy (do jakiej średnicy da się ją rozwiercić) w praktyce im większy wirnik tym większa jego bezwładność, wydajność rośnie, spada reakcja turbosprężarki. Trzeba znaleźć kompromis miedzy wydajnością a reakcją ;) w przypadku ww turbin jest sporo łatwiej bo odchodzi sterownie zmienną geometrią łopatek a to już duży plus.

 

Kibicuje projektowi, ciekaw jestem ograniczeń skrzyni, teoretycznie co obiło mi się o uszy to 750Nm, ciekawe ile tam jeszcze dali zapasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.