Skocz do zawartości

Moja E91 335d Oferta nieaktualna;)


Rekomendowane odpowiedzi

tak jak napisał kolega ,pomysł jest a co z tego wyjdzie zobaczymy . na razie trzeba zbadać ciśnienia jednego i drugiego dpf ,różnice wartości ,możliwości podłączenia ,zamocowanie ,badanie na hamowni itd.

Dokładnie, Arek już ma taki DPF i po świętach będzie walka z tematem :) :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na święta smacznego jajka życzy czerwony330d :) :wink:

 

http://images77.fotosik.pl/454/9f2c7f64ba5541c1.jpg

 

http://images78.fotosik.pl/453/cf444964e7401e0f.jpg

 

Kraszanki własnoręcznie robione :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
fajny pomysl :)

Dziękuję Rivasi :) :wink: żona kazała zrobić kraszanki to wpadłem na taki pomysł :)

 

Masz jaja chopie! :mrgreen:

Dziękuję Mariusz :D :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek Wielkanocny wraz z małżonką postanowiliśmy odwiedzić zamek w Mosznej w sumie niedaleko mnie bo tylko 100 kilometrów ale nigdy tam nie byłem no i przy tej okazji cyknąłem parę zdjęć auta na tle zamku ale niestety pod sam zamek nie było możliwości podjazdu i przez to zdjęcia takie sobie ale w oddali można zauważyć zamek w Mosznej który słynny jest z tego że posiada 99 wież i polecam każdemu odwiedzenie tego miejsca bo warto.

 

Tutaj zdjęcie auta na tle zamku:

 

http://images78.fotosik.pl/464/bf719e0cc6b97858.jpg

 

A tutaj jedno zdjęcie samego zamku w Mosznej:

 

http://images77.fotosik.pl/464/d61140d8aa821835.jpg

 

Niestety podczas powrotu do domu z tyłu coś zaczęło nie miłosiernie huczeć a że miałem niedaleko do domu postanowiłem dojechać i sprawdzić co jest grane :?

Podejrzewam łożysko w którymś kole ale nie wiem czy czasem dyferencjał się nie rozleciał, niestety z braku czasu dopiero dzisiaj mam zamiar sprawdzić czy to łożyska czy coś poważniejszego, może ktoś podsunie jakiś pomysł jak to sprawdzić bo gdy jadę z bardzo niskimi prędkościami to nic nie słychac dopiero po przekroczeniu 20km/h zaczyna cos chrobotać a po przekroczeniu 60 km/h zaczyna huczeć a powyżej 90 km/h zaczyna gwizdać/wyć, na pewno te szumy dochodzą z tyłu nie z przodu i na zakretach nie zmienia sie ten dźwięk także sam nie wiem jakby ktoś miał jakieś pomysły to będę wdzięczny.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te naprawde kazdy zamek ladniejszy niz poprzedni to tylko ja trafiam na jakies bzdeta obok warszawy.

 

w totolotku gdybania co to moze byc za usterka ja obstawiam w systemie multi :

- przerobke tylnich zaciskow, przy tej fantasmagorycznej mocy na tyl wystarczy ze cos sie przeunelo nawet o milimetr i ci trze tarcza o klocki (czy ten dzwiek wystepuje podczas hamowania ?)

- wyrobil minimalnie sie otwor centrujacy na feldze z tylu

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz samochód w garażu to sprawdź olej w dyfrze, jak będą opiłki to chyba dyfer. Oby nie ;)

Tak zrobię Dawid, auto stoi w garażu więc nie będzie problemu to zrobić.

 

Te naprawde kazdy zamek ladniejszy niz poprzedni to tylko ja trafiam na jakies bzdeta obok warszawy.

 

w totolotku gdybania co to moze byc za usterka ja obstawiam w systemie multi :

- przerobke tylnich zaciskow, przy tej fantasmagorycznej mocy na tyl wystarczy ze cos sie przeunelo nawet o milimetr i ci trze tarcza o klocki (czy ten dzwiek wystepuje podczas hamowania ?)

- wyrobil minimalnie sie otwor centrujacy na feldze z tylu

Zamek naprawdę piękny i warto go odwiedzić :) :wink: :cool2:

Wczoraj sprawdzałem hamulce i niestety wszystko jest w porządeczku, przy hamowaniu nic się nie zmienia nadal huczy, chrupie, wyje :(

Gdyby się wyrobił otwór centrujący na feldze to pewnie koła by biły a to nie są wibracje tylko tak jak wcześniej pisałem, najpierw chrupie, później huczy o przy wyższych prędkościach wyje :( :mad2:

 

Te naprawde kazdy zamek ladniejszy niz poprzedni to tylko ja trafiam na jakies bzdeta obok warszawy.

 

To dwór i ruina, ale byłeś w Chrzanowie?

Czy masz na myśli zamek w Mosznej?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj udało mi się sprawdzić olej w dyfrze i niestety okazało się że są opiłki w oleju koloru srebrnego czyli to oznacza tylko jedno dyfer kończy swój żywot, takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem bo wiele osób mnie zapewniało że dyfer w BMW jest pancerny ale z tego co widać tak nie jest bo jednak nie wytrzymał mocy i niutonometrów silnika, dobrze że skrzynia i konwerter wytrzymały to obciążenie bo dyfer można kupić tanio ale ciekawe jak długo wytrzyma to wszystko :?

Powoli zaczynam się przekonywać do tego że BMW skończyło się na modelu E36/E46 :duh: :mad2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam się przekonywać do tego że BMW skończyło się na modelu E36/E46 :duh: :mad2:

Mariusz, ja skrzynie biegów w e46 już robiłem więc nie do końca się zgadzam ;)

Jednak jak widać takie grube mody powodują czasami takie usterki jak u Ciebie i chyba trzeba się z tym liczyć niestety :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam się przekonywać do tego że BMW skończyło się na modelu E36/E46 :duh: :mad2:

Mariusz, ja skrzynie biegów w e46 już robiłem więc nie do końca się zgadzam ;)

Jednak jak widać takie grube mody powodują czasami takie usterki jak u Ciebie i chyba trzeba się z tym liczyć niestety :?

Dawid ale to akurat że skrzynie robiłeś to jedyny błąd jaki popełniło BMW montując skrzynię GM-a poza tym nic więcej się nie psuje.

To prawda że grube mody wykańczają podzespoły zaczęło sie od pompy wysokiego ciśnienia a teraz dyfer.

Teraz mam poważny dylemat czy kupić dyfer z M3 z całą belką czy kupić taki jaki miałem seryjny?

Czy jest ktoś kto ma zamontowany dyfer z M3? Jestem ciekaw czy przełożenie 3,15 będzie robiło wiele zmian z porównaniem z moim seryjnym 2,81 i czy dyfer z M3 jest wytrzymalszy od mojego seryjnego?

Bardzo proszę znawców o odpowiedź. Dziękuję.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz za duża różnica w przełożeniu bardzo Ci się skróca przełożenia załóż to co masz... Co tam się posypalo?? Łożysko?? rozbierales dyfra?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie wchodzic w jakies straszne koszty moze warto rozwarzyc przy naprawie lub wymianie jakis lepszy olej do dyfra i dodatek wyspecjalizowany. Jeszcze wyczytalem ze twoj przypadek nie jest odosobniony i ze przy mocno zwiekszonej mocy w 335D mocne zmniejszenie intervalu wymiany oleju w dyfrze daje efekty i w wielu wypadkow winnym jest olej ktory juz stracil swoje wlasciwosci. Standard to 80 tys km/ 2 lata a przy mocnym modingu zalecaja 30 tys km/1 rok. LAtwo sprawdzic czy to wina oleju, analiza kosztuje jakies 150 zl i bedziesz wiedzial czy to mechanika czy olej zawiodl bo juz nie ma czym chlodzic.

 

Sadze ze dochodzi jeszcze jeden element u ciebie. Ty jednak robisz sporo kilometrow tym samochodem mam wrazenie co nie jest standardem przy takich modyfikacjach.

Nie wiem ile masz teraz nm i km vs seri ale pewnie tak z 50% wiecej nie ? :) Tak jak mam rownierz sporo zastrzezen do trwalosci i kilku rozwiazan BMW, to w tym wypadku trudno wedlug mnie winic producenta, wszystko ma jakas tolerancje ale 50% to duzo. Ile km ci wytrzymal ?

 

Sa tez wzmocnione dyfry tylne przy takim mocarzu jak twoj, oprocz wytrzymalosci zyskujesz na prowadzeniu tyle ze cena to jakies 10 tysiecy zyla...

 

Link do sklepu ktory ma rozne modele do 335D ale pewnie znasz.

https://store.vacmotorsports.com/vac-performance-built-rear-differentials-bmw-335d-p2763.aspx

 

i sa tez chlodnice dedykowane :

https://store.vacmotorsports.com/vac-finned-differential-cover-bmw-e82e87e90e92e93-p2493.aspx?Thread=True

 

ale to wszystko ultra drogie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz za duża różnica w przełożeniu bardzo Ci się skróca przełożenia załóż to co masz... Co tam się posypalo?? Łożysko?? rozbierales dyfra?

Bartek nie wiem co się posypało :? Być może łożysko, dyfra nie rozbierałem więc nie wiem do końca o co chodzi :?

Bartek piszesz że różnica będzie bardzo duża :? Może jednak lepiej nie kombinować i wziąć dyfer taki sam lub stary oddać do naprawy.

 

Zeby nie wchodzic w jakies straszne koszty moze warto rozwarzyc przy naprawie lub wymianie jakis lepszy olej do dyfra i dodatek wyspecjalizowany. Jeszcze wyczytalem ze twoj przypadek nie jest odosobniony i ze przy mocno zwiekszonej mocy w 335D mocne zmniejszenie intervalu wymiany oleju w dyfrze daje efekty i w wielu wypadkow winnym jest olej ktory juz stracil swoje wlasciwosci. Standard to 80 tys km/ 2 lata a przy mocnym modingu zalecaja 30 tys km/1 rok. LAtwo sprawdzic czy to wina oleju, analiza kosztuje jakies 150 zl i bedziesz wiedzial czy to mechanika czy olej zawiodl bo juz nie ma czym chlodzic.

 

Sadze ze dochodzi jeszcze jeden element u ciebie. Ty jednak robisz sporo kilometrow tym samochodem mam wrazenie co nie jest standardem przy takich modyfikacjach.

Nie wiem ile masz teraz nm i km vs seri ale pewnie tak z 50% wiecej nie ? :) Tak jak mam rownierz sporo zastrzezen do trwalosci i kilku rozwiazan BMW, to w tym wypadku trudno wedlug mnie winic producenta, wszystko ma jakas tolerancje ale 50% to duzo. Ile km ci wytrzymal ?

 

Sa tez wzmocnione dyfry tylne przy takim mocarzu jak twoj, oprocz wytrzymalosci zyskujesz na prowadzeniu tyle ze cena to jakies 10 tysiecy zyla...

 

Link do sklepu ktory ma rozne modele do 335D ale pewnie znasz.

https://store.vacmotorsports.com/vac-performance-built-rear-differentials-bmw-335d-p2763.aspx

 

i sa tez chlodnice dedykowane :

https://store.vacmotorsports.com/vac-finned-differential-cover-bmw-e82e87e90e92e93-p2493.aspx?Thread=True

 

ale to wszystko ultra drogie.

Dziękuję Rivasi za pomoc i rzeczową odpowiedź :cool2:

Niestety nie stać mnie na takie rzeczy które podałeś bo to kupa kasy, mocy w aucie nie mam o 50% podwyższonej tylko o jakieś 25% a to nie powinno wpłynąć niekorzystnie na podzespoły w takim stopniu, fakt jest taki że oleju nie wymieniałem ale po zakupie auta miałem delikatny wyciek oleju z dyfra na połączeniu z wałem napędowym, niestety nie posiadam takich narzędzi do wymiany uszczelnienia w dyfrze i zleciłem tą robotę ASO BMW w Mikołowie po wymianie uszczelnienia wycieki w tym połączeniu zniknęły a olej pewnie został wymieniony ale to było na początku gdy auto kupiłem a od tamtego czasu minęło z 40 tysięcy kilometrów, opiłki są srebrne i podejrzewam że łożysko się sypie bo gdyby koła zębate się wycierały to przy tym niutonie pewnie uległy by zniszczeniu, możliwe że łożysko już miało luzy i przez to był ten wyciek oleju, wyciek został usunięty ale przyczyna nie została usunięta, najprawdopodobniej to łożysko zaczyna się rozpadać, ciekawe czy warto to naprawiać czy szukać innego dyfra :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariusz a takie cos??

http://allegro.pl/szpera-25-lsd-bmw-3-e90-e91-e92-e93-335i-335d-i6068699916.html

 

tu masz link do tego jak to sobie ktos zrobił w garazu.. czego nie polecam

viewtopic.php?f=164&t=218512&start=45

ewentualnie wyslac to do pruszcz gdanskiego gosc jest bardzo polecany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

http://www.tomson.com.pl/product-pol-699-Szpera-Quaife-QDF15N-do-BMW-E39-E46-E60-E90-E92.html

 

 

Dożywotnia gwarancja powinna załatwić sprawę ;)

Wydaje mi się, że da się znaleźć to poniżej 5k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko to nie ten element sie posypał ;) niby wie ze dzwonią ale nie wiadomo w którym kościele ;) mariusz wspominał o wczesniejszym wycieku na wałku atakującym a to inne miejsce... mimo ze w tej samej obudowie... najprawdopodobniej posypały sie lozyska na wałku atakującym... bo tam obciazenia są najwieksze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

A to sorki - nie doczytałem uważnie. ;)

Zostaje poczytanie na forach czy są jakieś łożyska Heavy Duty do tego.

Zasugerowałem się Twoim postem ze szperą. Przypomniałem sobie, że widziałem szperę z dożywotnią gwarancją to wrzuciłem.

Swoją drogą ciekawe czy ktoś ma tą szperę którą Ty wrzuciłeś i jakie są wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 40 tys przebiegiem i +25% mocy to niej olej ewidentnie.

 

JA bym do nowego ukladu zastosowal CASTROL SYNTRAX UNIVERSAL PLUS 75W-90 (przy seryjnym dyfru) + XADO Rewitalizant EX120 do mechanicznych skrzyn biegow i reduktorow. ja na tym jezdze i mosty sprawuja sie dobrze a mam zaraz 285 tys.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.