Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj moja żonka postanowiła policzyć rachunki za paliwo które tankowałem do 335d od dwóch lat kiedy go użytkuję i wyszło że na paliwo do auto poszło 16 tysięcy 127 złotych :) wszystkie rachunki skrupulatnie zbierałem w schowku w tunelu środkowym i było już tego tak dużo że ciężko było domknąć pokrywę schowka i dlatego doszło do przeliczenia rachunków a oto dowód:

 

http://images75.fotosik.pl/302/3ce7b27fa325ead9gen.jpg

 

Zakupiłem jeszcze jedną rzecz która brakowała mi odkąd zakupiłem samochód a jest obowiązkowym wyposażeniem samochodu, chodzi oczywiście o gaśnicę.

Gaśnica ta jest dedykowana do montażu do foteli Performance oczywiście i zastanawiam się tylko pod którym fotelem ją zamontować pasażera czy kierowcy? Czy ktoś zna odpowiedź jakie miejsce jest prawidłowe montażu tej gaśnicy bo chodzi mi o to by w czasie kontroli nie było przypału że gaśnica ma być pod fotelem pasażera a nie kierowcy lub na odwrót :?

 

http://images75.fotosik.pl/302/fdc67f6f197d239bgen.jpg

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

No to poczekam aż zobaczę na żywo.

Chyba nie zmienie navi - raczej jak juz to auto.

Bluetooth mam wbudowany a wifi mam w aucie przez telefon wiec w sumie ciezko mi byloby usprawiedliwic wydatek na NBT przy moim trybie uzytkowania kiedy nie mam dzieci chcacych ogladac filmy w podrozy (na dysku twardym mam do tej pory zrzucone 3 plyty :D) a cala muzykę i tak puszczam z iphona po swiatlowodzie. Wiec NBT pojawi sie u mnie w serii F najprędzej.

 

Jak dzuala ten adapter do NBT ? Zero bledow na kompie?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Moc nbt jest kiedy opłaci sie connected drive, apki i internet. A to kolejne 2,5k :norty:
Opublikowano
Wczoraj moja żonka postanowiła policzyć rachunki za paliwo które tankowałem do 335d od dwóch lat kiedy go użytkuję i wyszło że na paliwo do auto poszło 16 tysięcy 127 złotych :) wszystkie rachunki skrupulatnie zbierałem w schowku w tunelu środkowym i było już tego tak dużo że ciężko było domknąć pokrywę schowka i dlatego doszło do przeliczenia rachunków a oto dowód:

 

http://images75.fotosik.pl/302/3ce7b27fa325ead9gen.jpg

 

Zakupiłem jeszcze jedną rzecz która brakowała mi odkąd zakupiłem samochód a jest obowiązkowym wyposażeniem samochodu, chodzi oczywiście o gaśnicę.

Gaśnica ta jest dedykowana do montażu do foteli Performance oczywiście i zastanawiam się tylko pod którym fotelem ją zamontować pasażera czy kierowcy? Czy ktoś zna odpowiedź jakie miejsce jest prawidłowe montażu tej gaśnicy bo chodzi mi o to by w czasie kontroli nie było przypału że gaśnica ma być pod fotelem pasażera a nie kierowcy lub na odwrót :?

 

http://images75.fotosik.pl/302/fdc67f6f197d239bgen.jpg

 

ja od zakupu do marca nast roku czyli 10 miesiecy dodawalem i jak kiedys zobaczylem ile.... to zaprzestalem tego procederu :>

na tej stonie jest taka mozliwosc

http://www.stacjebenzynowe.pl/login.php?req=1

mozna wpisywac serwisy tankowania itp

Opublikowano

Moim zdaniem gasnica powinna byc pod fotelem kierowcy. Tak przynajmniej byla montowana np. w e6x, jako opcja na dany rynek oczywiscie. Tu masz zdjecia z fotelami Performance z e92 m3:

http://i.imgur.com/gSWSjLx.jpg

http://i.imgur.com/Gir1LOt.jpg

Opublikowano
Wczoraj moja żonka postanowiła policzyć rachunki za paliwo które tankowałem do 335d od dwóch lat kiedy go użytkuję i wyszło że na paliwo do auto poszło 16 tysięcy 127 złotych :) wszystkie rachunki skrupulatnie zbierałem w schowku w tunelu środkowym i było już tego tak dużo że ciężko było domknąć pokrywę schowka i dlatego doszło do przeliczenia rachunków a oto dowód:

 

http://images75.fotosik.pl/302/3ce7b27fa325ead9gen.jpg

 

Zakupiłem jeszcze jedną rzecz która brakowała mi odkąd zakupiłem samochód a jest obowiązkowym wyposażeniem samochodu, chodzi oczywiście o gaśnicę.

Gaśnica ta jest dedykowana do montażu do foteli Performance oczywiście i zastanawiam się tylko pod którym fotelem ją zamontować pasażera czy kierowcy? Czy ktoś zna odpowiedź jakie miejsce jest prawidłowe montażu tej gaśnicy bo chodzi mi o to by w czasie kontroli nie było przypału że gaśnica ma być pod fotelem pasażera a nie kierowcy lub na odwrót :?

 

http://images75.fotosik.pl/302/fdc67f6f197d239bgen.jpg

 

ja od zakupu do marca nast roku czyli 10 miesiecy dodawalem i jak kiedys zobaczylem ile.... to zaprzestalem tego procederu :>

na tej stonie jest taka mozliwosc

http://www.stacjebenzynowe.pl/login.php?req=1

mozna wpisywac serwisy tankowania itp

No to poczekam aż zobaczę na żywo.

Chyba nie zmienie navi - raczej jak juz to auto.

Bluetooth mam wbudowany a wifi mam w aucie przez telefon wiec w sumie ciezko mi byloby usprawiedliwic wydatek na NBT przy moim trybie uzytkowania kiedy nie mam dzieci chcacych ogladac filmy w podrozy (na dysku twardym mam do tej pory zrzucone 3 plyty :D) a cala muzykę i tak puszczam z iphona po swiatlowodzie. Wiec NBT pojawi sie u mnie w serii F najprędzej.

 

Jak dzuala ten adapter do NBT ? Zero bledow na kompie?

Wlodi, jak będzie jakiś złocie w tym roku to będziesz miał okazję obejrzeć na żywo, natomiast ja nawet nie mam zamiaru przekonywać nikogo do tej modyfikacji ale przytoczyłem tylko przewagę nawigacji NBT nad CIC to że nie masz dzieci nie ma Tu nic do rzeczy bo moi synowie już mają swoje lata i nie oglądają bajek podczas jazdy przede wszystkim przekonał mnie fakt że miałem kupca na mojego kompletnego CIC i zdecydowałem na wymianę na NBT gdyby taka sytuacja się nie pojawiła to nadal korzystałbym z nawigacji CIC. Ale na żywo jak zobaczysz to może zmienisz zdanie. Natomiast ja na pewno auta nie sprzedam dlatego inwestuję w nie i robi to mi ogromną frajdę z każdej modyfikacji :D :wink:

 

Moc nbt jest kiedy opłaci sie connected drive, apki i internet. A to kolejne 2,5k :norty:

Jurek i do tego będę dążył by to działało bo gdy będzie dzisłać to będzie bardzo duży sukces :) :wink:

 

 

Wczoraj moja żonka postanowiła policzyć rachunki za paliwo które tankowałem do 335d od dwóch lat kiedy go użytkuję i wyszło że na paliwo do auto poszło 16 tysięcy 127 złotych :) wszystkie rachunki skrupulatnie zbierałem w schowku w tunelu środkowym i było już tego tak dużo że ciężko było domknąć pokrywę schowka i dlatego doszło do przeliczenia rachunków a oto dowód:

 

http://images75.fotosik.pl/302/3ce7b27fa325ead9gen.jpg

 

Zakupiłem jeszcze jedną rzecz która brakowała mi odkąd zakupiłem samochód a jest obowiązkowym wyposażeniem samochodu, chodzi oczywiście o gaśnicę.

Gaśnica ta jest dedykowana do montażu do foteli Performance oczywiście i zastanawiam się tylko pod którym fotelem ją zamontować pasażera czy kierowcy? Czy ktoś zna odpowiedź jakie miejsce jest prawidłowe montażu tej gaśnicy bo chodzi mi o to by w czasie kontroli nie było przypału że gaśnica ma być pod fotelem pasażera a nie kierowcy lub na odwrót :?

 

http://images75.fotosik.pl/302/fdc67f6f197d239bgen.jpg

 

ja od zakupu do marca nast roku czyli 10 miesiecy dodawalem i jak kiedys zobaczylem ile.... to zaprzestalem tego procederu :>

na tej stonie jest taka mozliwosc

http://www.stacjebenzynowe.pl/login.php?req=1

mozna wpisywac serwisy tankowania itp

Dzięki Mariusz za link bardzo się przyda :cool2:

 

 

Moim zdaniem gasnica powinna byc pod fotelem kierowcy. Tak przynajmniej byla montowana np. w e6x, jako opcja na dany rynek oczywiscie. Tu masz zdjecia z fotelami Performance z e92 m3:

http://i.imgur.com/gSWSjLx.jpg

http://i.imgur.com/Gir1LOt.jpg

Dziękuję bardzo za konkretną odpowiedź z zdjęciami także jutro montuję pod siedzeniem kierowcy :D :wink: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
ja z ciekawości policzyłem ile zarabiam za prowadzenie zajęć a ile płace za dojazdy (paliwo) i wyszło za paliwo od 900zł do 1200zł na miesiąc ,a gdzie tu serwis auta i inne gadżety
Opublikowano
ja z ciekawości policzyłem ile zarabiam za prowadzenie zajęć a ile płace za dojazdy (paliwo) i wyszło za paliwo od 900zł do 1200zł na miesiąc ,a gdzie tu serwis auta i inne gadżety

Arek to na paliwo idzie u Ciebie sporo kasy w rok wydasz tyle co ja przez dwa lata :)

 

Dziękuję bardzo za konkretną odpowiedź z zdjęciami także jutro montuję pod siedzeniem kierowcy :D :wink: :cool2:

 

ja Ci to sms-em pisałem bo mialem problemy z napisaniem posta :mrgreen: dotarł do Ciebie ?

Tak Łukasz otrzymałem twojego sms-a i dziękuję za pomoc :) :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
widzialem ze juz na letnim latasz :)

koledzy z oddzialu zachwycali sie Twoja perełką :mrgreen:

Zgadza się Łukasz w tym roku latam tylko na letnim a jak spadł śnieg to autko stało w garażu także ani śniegu ani soli nie poczuła, na śnieg to jedynie Toyota Prius się nadaje :mrgreen: :D

Dziękuję za miłe słowa, staram się jak mogę pielęgnować tą perełkę :) :wink:

 

No i jak tam pompa??? Będzie coś z tego Mario ??? :wink:

Marek w sobotę powalczyłem z przeróbką układu paliwowego by zamontować pompę paliwa zmodyfikowaną przez producenta we wrześniu 2007 roku i co najlepsze jak na razie działa :) :wink:

Więc sprawa wygląda tak pompa którą miałem zamontowaną miała max wydajność 4,7 bara a we wrześniu 2007 roku producent wprowadził mocniejsza pompę paliwową która miała wydajność 5,4 bara a więc o 0,7 bara wydajność została zwiększona więc teraz mam zamontowaną pompę o większej wydajności :D

Jaki napotkałem problem przy wymianie pompy tzn. wszystko było identyczne jak w starej pompie ale nowa pompa miała króciec przyłączeniowy na szybko złącze a w starej pompie króciec był z kolankiem 90 stopni i wlot przewodu był prosty a w nowej musiał być wlot z szybko złączem pod katem 90 stopni i na tym polegała różnica na poniższym zdjęciu widać o co chodzi:

 

http://images77.fotosik.pl/330/931b90a4c6d25e4dgen.jpg

 

musiałem szybko złącze proste zdemontować z przewodu zasilania paliwa i w to miejsce zamontować złącze pod kątem 90 stopni, niestety nie było to proste bo stare złącze siedziało dość głęboko a przewód z jakiejś mieszanki plastyku nie za bardzo się chciał poddać, musiałem poprosić żone o pomoc i jej suszarke do włosów i podgrzewając przewód w końcu udało się wyciągnąć złącze, następnym zadaniem było wsadzenie złącza pod kątem 90 stopni do przewodu i znowu podgrzewanie i w końcu udało się wsadzić złącze następnie dwoma cybantami skręciłem przewód ze złączem by czasem w czasie jazdy się nie wypiął i mogło by to doprowdzić do unieruchomienia silnika, mam nadzieję że to nigdy się nie stanie.

Natomiast po rozebraniu starej pompy ukazał mi się widok przez który pompa nie miała odpowiedniej wydajności, zabity filtr siatkowy pompy:

 

http://images76.fotosik.pl/331/6f743c818f0e6cb2gen.jpg

 

powodem tego stanu najprawdopodobniej był zawalony filterek pompy paliwowej który był szczelnie zaklejony jakąś mazią :mad2: Tak to wyglądało po wywaleniu pompy wraz z filtrem na zdjęciu widać też szybko złącze pod katem 90 stopni które wykorzystałem do połączenia z nową pompą.

 

http://images76.fotosik.pl/331/8ee469675e964f77gen.jpg

 

Teraz pozostaje jechać do Aligatora by sprawdzić czy powodem braku wzrostu ciśnienia na szynie i braku mocy była pompa paliwowa w zbiorniku ale moim zdaniem to musiało być to :)

Podziękowania dla kolegi marko0424 za załatwienie w bardzo dobrej cenie pompy VDO takiej jak idzie na pierwszy montaż niestety nie zrobiłem zdjęcia tej pompy :|

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Ten filterek nie istnieje :shock: -- dziwne że w ogóle auto jeżdziło z takim 'korkiem'.

Teraz widząc to i chcąc modzić z mocą każdy powinien zacząć od czyszczenia / sprawdzenia/ tego początku układu paliwowego. :?

7d4c19ecfc3db.gif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:shock: Przecież to jest po filtrowaniu, skąd się to tam wzięło w takich ilościach? To jest pompa nr części 13518511824 lub pokrewne?
3A0jS9b.png
Opublikowano
Mariusz=Pomysłowy Dąbromir :cool2: może wyślij CV do Monachium. pewniejsza robota niż na kopalni w obecnych czasach ;)

Dziękuję Mariusz :)

Trzeba sobie jakoś radzić w kryzysowych sytuacjach :wink:

 

Ten filterek nie istnieje :shock: -- dziwne że w ogóle auto jeżdziło z takim 'korkiem'.

Teraz widząc to i chcąc modzić z mocą każdy powinien zacząć od czyszczenia / sprawdzenia/ tego początku układu paliwowego. :?

Też się bardzo zdziwiłem jak zobaczyłem ten filterek :shock: w zbiorniku jest naprawdę czysto ale czasami może wlecieć jakiś paproch i prawdopodobnie to było przyczyną przytkania tego filterka, auto ma już trochę latek to się nazbierało trochę tego syfu :| to bardzo słuszna uwaga że powinni się sprawdzić ten filterek bo każdy o nim nie pamięta a to jest pierwszy filtr tzw. wstępny który wyłapuje syf a dopiero później filtr właściwy.

 

:shock: Przecież to jest po filtrowaniu, skąd się to tam wzięło w takich ilościach? To jest pompa nr części 13518511824 lub pokrewne?

Co masz na myśli po filtrowaniu przecież ten filtr jest zabudowany na pompie paliwa i można powiedzieć że to on jest tzw filtrem wstępnym.

To jest zestaw pompowy o numerze: 16 11 7 190 946

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Mariusz profi robota :cool2: Śledzę twój wątek cały czas i podziwiam twój zapał do pracy (w sumie to małżonki też) :modlitwa:

Teraz czekamy na wyniki wizyty u aligatora

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co masz na myśli po filtrowaniu przecież ten filtr jest zabudowany na pompie paliwa i można powiedzieć że to on jest tzw filtrem wstępnym.

To jest zestaw pompowy o numerze: 16 11 7 190 946

 

Po prostu się pomyliłem, kiedy słyszę o pompie paliwa myślę o tej która daje ciśnienie na szynę, a że sam tego nie rozbierałem dotąd to nie pomyślałem że chodzi o pompę w zbiorniku. :) Teraz nic tylko zaplanować u siebie czyszczenie tego filtra.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Mariusz profi robota :cool2: Śledzę twój wątek cały czas i podziwiam twój zapał do pracy (w sumie to małżonki też) :modlitwa:

Teraz czekamy na wyniki wizyty u aligatora

Dziękuje bardzo :) :wink: :cool2:

Zawsze przywiązuje wagę do szczegółów i staram się jak mogę najlepiej.

Moja żona to naprawdę jest bardzo pomocna i wyrozumiała ile na to auto poszło kasy :cool2: :)

Zawsze mogę liczyć na jej pomoc :cool2:

Niebawem się przekonam czy to pompka w zbiorniku była winna za spadek mocy.

 

Co masz na myśli po filtrowaniu przecież ten filtr jest zabudowany na pompie paliwa i można powiedzieć że to on jest tzw filtrem wstępnym.

To jest zestaw pompowy o numerze: 16 11 7 190 946

 

Po prostu się pomyliłem, kiedy słyszę o pompie paliwa myślę o tej która daje ciśnienie na szynę, a że sam tego nie rozbierałem dotąd to nie pomyślałem że chodzi o pompę w zbiorniku. :) Teraz nic tylko zaplanować u siebie czyszczenie tego filtra.

Kolego nic się nie stało każdy może się pomylić :) :wink:

Co do czyszczenia tego filterka to nie będzie takie proste bo producent nie przewidział wymiany ani tego filtra ani pompki tylko trzeba wymienić komplet czyli pompa z koszem i czujnikiem poziomu paliwa :duh: :mad2: moim zdaniem to bardzo złe rozwiązanie i kosztowne bo nowy zestaw jest drogi w Aso.

Ale jak ktoś się uprze to powinien sobie poradzić z czyszczeniem ja w swoim przypadku miałem nowy zestaw dlatego się nie bawiłem tylko kosz rozciąłem i wyciągnąłem filtr by zoobrazować jak wygląda po przebiegu prawie 200 tysięcy kilometrów.

 

Teraz jeżeli chodzi o spostrzeżenia po zamontowaniu nowej pompy to wydaje mi się że suto stało się jakby żwawsze i kręci do prawie 5 tysięcy obr/min ale dopiero po odwiedzinach u aligatora okaże się jak jest w rzeczywistości. Trzymajcie kciuki bo mam zamiar osiągnąć 400 KM z DPF-e-mail co z tego co pamiętam nikt nie osiągnął z filtrem cząstek stałych :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
powodzenia ,a myślałem ze będę pierwszy z dpf

Dziękuje Arek :) :wink:

Jeszcze nie wiadomo czy uda się zrobić te 400 KM być może to ty będziesz pierwszy i osiągniesz ten wynik :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przeczytałem cala galerie od początku do końca i muszę pogratulować wytrwałości w dążeniu do celu -> spełniania marzen i oczywiście wypasionego na maxa samochodu :cool2:

 

Co dalej ? Byleś u Aligatora ? Bo watek trochę przystanął a robiło się ciekawie :D

Opublikowano
z tego co wiem to narazie prace zostały wstrzymane, ale... no właśnie czekamy na pewien projekt i zobaczymy co z tego wyjdzie
Opublikowano
Przeczytałem cala galerie od początku do końca i muszę pogratulować wytrwałości w dążeniu do celu -> spełniania marzen i oczywiście wypasionego na maxa samochodu :cool2:

 

Co dalej ? Byleś u Aligatora ? Bo watek trochę przystanął a robiło się ciekawie :D

 

Bardzo dziękuje i również gratuluję wytrwałości w czytaniu całej galerii bo jest tego trochę i trzeba na to poświęcić trochę czasu :) :cool2: :wink:

Byłem u aligatora niestety jestem rozczarowany :(

Nie chciałem pisać bo konkretów bo jest lipa ale skoro pytasz to napiszę w czym problem otóż problem tkwi w utrzymaniu ciśnienia w zasobniku Common Rail, aligator dodawał koksu ale pompa nie potrafiła utrzymać ciśnienia na listwie i zbijała to ciśnienie do niższego, przykładowo ciśnienie na listwie przy 4000 obr/min wymagane było 1750 bar a pompa zbijała ciśnienie do 1600 bar i myśleliśmy z aligatorem że problem jedt w niskim ciśnieniu paliwa czyli pompce w zbiorniku, pompka wymieniona na nową a problem nadal występuje i teraz nie wiadomo o co chodzi bo pompa wysokiego ciśnienia nowa, wtryskiwacze nowe, pompka w zbiorniku nowa i nadal zbija ciśnienie na listwie i teraz nie wiadomo czy pompa wysokiego ciśnienia jest uszkodzona czy zawór wydatku pompy jest uwalony czy regulator ciśnienia na listwie zbija ciśnienie albo pompa wysokiego ciśnienia skończyła swoją wydajność, myślę że jest problem ale nie wiem gdzie szukać :(

 

z tego co wiem to narazie prace zostały wstrzymane, ale... no właśnie czekamy na pewien projekt i zobaczymy co z tego wyjdzie

Tak to prawda na razie projekt tkwi w martwym punkcie bo nie wiadomo czym się zająć a sytuacja finansowa też nie jest za wesoła, co do projektu o którym pisze Arek to jest pomysł na montaż DPF-a z 550d ale pytanie czy da się to ogarnąć programowo bo z montażem da się to ogarnąć, chcemy to ogarnąć by nadal mieć czyste sumienie by nie truć innych osób sadzą i siebie oraz jeszcze w jednej kwestii by uzyskać większą przepustowość w celu podwyższenia mocy i uzyskania 400+

Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
tak jak napisał kolega ,pomysł jest a co z tego wyjdzie zobaczymy . na razie trzeba zbadać ciśnienia jednego i drugiego dpf ,różnice wartości ,możliwości podłączenia ,zamocowanie ,badanie na hamowni itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.