Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj udało mi się sprawdzić olej w dyfrze i niestety okazało się że są opiłki w oleju koloru srebrnego czyli to oznacza tylko jedno dyfer kończy swój żywot, takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem bo wiele osób mnie zapewniało że dyfer w BMW jest pancerny ale z tego co widać tak nie jest bo jednak nie wytrzymał mocy i niutonometrów silnika, dobrze że skrzynia i konwerter wytrzymały to obciążenie bo dyfer można kupić tanio ale ciekawe jak długo wytrzyma to wszystko :?

Powoli zaczynam się przekonywać do tego że BMW skończyło się na modelu E36/E46 :duh: :mad2:

 

Auta są robione na 200 tys a potem niech się dzieje co chce ..pamiętasz napewno rozkminkr jak robilem u ciebie koło pasowe

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mariusz to normalna sprawa w BMW dyfer swoje posłużył i się skończył , kup taki jak miałeś (może u tych ludzi co zawieszenie ) i będzie git , potem poszukaj i kup jeszcze jeden na zapas , koszty max 1500,-zł i jesteś zabezpieczony na dłuższy czas :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
mariusz a takie cos??

http://allegro.pl/szpera-as25-lsd-bmw-3-e90-e91-e92-e93-335i-335d-i6068699916.html

 

tu masz link do tego jak to sobie ktos zrobił w garazu.. czego nie polecam

viewtopic.php?f=164&t=218512&start=45

ewentualnie wyslac to do pruszcz gdanskiego gosc jest bardzo polecany...

To ogłoszenie montażu szpery już jakiś czas temu oglądałem nawet dzwoniłem do nich i pytałem o szczegóły ale na dzień dzisiejszy ciężko z kasą, naprawiać nie chcę bo wolę zostawić ten uszkodzony dyfer a później wysłać na montaż szpery.

 

Mariusz , ja bym nie upatrywał przyczyny awarii mostu w dokoksowaniu programem. Zwiększenie parametrów jest zbyt małe i nie sądzę też abyś jeżdił non stop z gazem w podłodze. Przyczyna musi być inna . :?

Ja myślę że przyczyna to prawdopodobnie łożysko na wałku atakującym które miało luzy i przez co wyrobiło się uszczelnienie a dokoksowanie auta przyczyniło się do tego że łożysko wysiadło.

 

http://www.tomson.com.pl/product-699-Szpera-Quaife-QDF15N-do-BMW-E39-E46-E60-E90-E92.html

 

 

Dożywotnia gwarancja powinna załatwić sprawę ;)

Wydaje mi się, że da się znaleźć to poniżej 5k

Dziękuję za link :cool2: niestety na dzień dzisiejszy nie stać mnie na takie wydatki.

 

Tylko to nie ten element sie posypał ;) niby wie ze dzwonią ale nie wiadomo w którym kościele ;) mariusz wspominał o wczesniejszym wycieku na wałku atakującym a to inne miejsce... mimo ze w tej samej obudowie... najprawdopodobniej posypały sie lozyska na wałku atakującym... bo tam obciazenia są najwieksze.

Tak jak Bartku piszesz łożysko na wałku atakującym jest najprawdopodobniej uszkodzone a o tym się przekonamy po jakimś czasie.

 

A to sorki - nie doczytałem uważnie. ;)

Zostaje poczytanie na forach czy są jakieś łożyska Heavy Duty do tego.

Zasugerowałem się Twoim postem ze szperą. Przypomniałem sobie, że widziałem szperę z dożywotnią gwarancją to wrzuciłem.

Swoją drogą ciekawe czy ktoś ma tą szperę którą Ty wrzuciłeś i jakie są wrażenia.

Rozmawiałem telefonicznie z gościem co montuje te szpery którego link wrzucił wcześniej Bartek i mówił mi że zamontował kilkanaście takich szper w BMW i jak na razie żadnych problemów on daje od siebie roczną gwarancję.

 

Z 40 tys przebiegiem i +25% mocy to niej olej ewidentnie.

 

JA bym do nowego ukladu zastosowal CASTROL SYNTRAX UNIVERSAL PLUS 75W-90 (przy seryjnym dyfru) + XADO Rewitalizant EX120 do mechanicznych skrzyn biegow i reduktorow. ja na tym jezdze i mosty sprawuja sie dobrze a mam zaraz 285 tys.

Też tak myślę Rivasi i zamierzam w następnym dyfrze zastosować się do twoich wskazówek :cool2: :wink:

 

Wczoraj udało mi się sprawdzić olej w dyfrze i niestety okazało się że są opiłki w oleju koloru srebrnego czyli to oznacza tylko jedno dyfer kończy swój żywot, takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem bo wiele osób mnie zapewniało że dyfer w BMW jest pancerny ale z tego co widać tak nie jest bo jednak nie wytrzymał mocy i niutonometrów silnika, dobrze że skrzynia i konwerter wytrzymały to obciążenie bo dyfer można kupić tanio ale ciekawe jak długo wytrzyma to wszystko :?

Powoli zaczynam się przekonywać do tego że BMW skończyło się na modelu E36/E46 :duh: :mad2:

 

Auta są robione na 200 tys a potem niech się dzieje co chce ..pamiętasz napewno rozkminkr jak robilem u ciebie koło pasowe

Tak pamiętam Mariusz, pewne części są przewidziane na konkretny przebieg ale taki dyfer uważany za pancerny powinien wytrzymać zdecydowanie dłużej :duh:

 

Mariusz to normalna sprawa w BMW dyfer swoje posłużył i się skończył , kup taki jak miałeś (może u tych ludzi co zawieszenie ) i będzie git , potem poszukaj i kup jeszcze jeden na zapas , koszty max 1500,-zł i jesteś zabezpieczony na dłuższy czas :D

Tak właśnie mam zamiar zrobić nie kombinować z dyrem z M3 bo to faktycznie są zbyt duże różnice przełożeń, kupić dyfer a ten uszkodzony jak się trochę kaski uskłada wysłać do tej firmy co zaproponował Bartek i zrobić szperę i jak ten co kupię się rozleci to będę miał dyfer ze szperą :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Prawie taki sam zestaw opon (ja mam 18") i moja E90 otrzyma na letni setup.

Udało mi się kupić świeże bo przód 225 DOT 1116, a tył 255 DOT 0716.

Nigdzie nie znalazłem u jednego sprzedawcy całego kompletu i też zamawiałem jedne u innego i drugie u innego :?

Co najciekawsze że często w ogłoszeniach roczniki 2014 lub 2015r.

 

Jak tam boje z deską? obszyta już?

 

Także życzę ci przyczepności :wink:

Opublikowano

standard to 80 tys/2lata, to odpowiada na pytanie, teraz opinie ida od niewymieniac bo swiezy olej szkodzi do wymieniac jak padnie :)

 

najlepiej wymieniac w tym samym momencie olej w automacie, xdrive, dyfer i wspomaganiu i ma sie swiety spokoj na ok 100 tys

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dziękuję Sergiusz za oponki i już nie mogę się doczekać by je założyć, jeszcze raz dzięki :) :wink: :cool2:

 

Prawie taki sam zestaw opon (ja mam 18") i moja E90 otrzyma na letni setup.

Udało mi się kupić świeże bo przód 225 DOT 1116, a tył 255 DOT 0716.

Nigdzie nie znalazłem u jednego sprzedawcy całego kompletu i też zamawiałem jedne u innego i drugie u innego :?

Co najciekawsze że często w ogłoszeniach roczniki 2014 lub 2015r.

 

Jak tam boje z deską? obszyta już?

 

Także życzę ci przyczepności :wink:

Takie oponki miałem założone również na 18-calowych felgach i byłem bardzo zadowolony z tych opon a z opon które zakupiłem dwa lata temu jestem całkowicie rozczarowany ostatni raz dunlop sport maxx rt te opony to istne proszenie się o śmierć, jutro wrzucę zdjecia dlaczego tak sądzę bo podczas demontażu tłumika oraz osłon odkryłem coś co zaprło dech w piersi :shock: :duh:

Natomiast co do obszycia deski to już niedługo przedstawię efekt końcowy :) :wink:

 

Opony są załatwiane u jednego gościa ale tylnie niestety bedą produkowane dopiero w pierwszym tygodniu maja w Niemczech a u nas w sprzedaży tydzień póżniej :)

No i to mnie bardzo martwi :( A dlaczego o tym się dowiesz jutro.

 

Panowie a co ile wymieniać olej w dyfrze ?

 

Mam ok 180 kkm , od 60 w moich rękach i jeszcze nie wymieniałem. (330d+)

Radzę wymienić bo to już będzie syf.

 

standard to 80 tys/2lata, to odpowiada na pytanie, teraz opinie ida od niewymieniac bo swiezy olej szkodzi do wymieniac jak padnie :)

 

najlepiej wymieniac w tym samym momencie olej w automacie, xdrive, dyfer i wspomaganiu i ma sie swiety spokoj na ok 100 tys

Święta prawda i tego należy się trzymać :cool2: :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dziękuję Sergiusz za oponki i już nie mogę się doczekać by je założyć, jeszcze raz dzięki :) :wink: :cool2:

 

 

wczesniej jezdzilem na Contisport contact, teraz jestem na tych Eagle F1 i nie sa zle ale contisportcontact troche lepsze a szczegolnie mniej halasu ktory jest dla mnie wysoki z tymi kolami.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mariusz co zobaczyłeś przy demontażu tłumika hmm? Chodzi o tylnie opony? :(

Sergiusz oto co zobaczyłem co zaparło mi dech w piersi :shock:

 

http://images76.fotosik.pl/502/3d502dd203b27ce5.jpg

 

Opona ma dokładnie trzy lata a ja ją kupiłem dwa lata temu żeby tak wyglądała po dwóch latach eksplaatacji to masakra :duh: Przecież ja mogłem się przez takie coś zabić :duh: Dlatego nigdy więcej Dunlop Sport Maxx RT

Dzisiaj złożyłem reklamację na tą oponę bo Dunlop daje 5 lat gwarancji, zobaczymy czy uznają reklamację :?:

 

Natomiast dzisiaj byłem kupić używany dyfer i sprzedawca przez telefon mówił że dyfer jest w komplecie ze zmontowanym wałem napędowym po przyjeździe na miejsce okazało się że wał jest rozszczepiony w połowie :o

Pytanie brzmi czy ten wał można ponownie złączyć w obojętnie jakim miejscu?

Tak to wygląda:

 

http://images78.fotosik.pl/497/3b123de77aed7a88.jpg

Co myślicie o tym?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

To wola o pomstwe... beuuu az mnie ciarki przeszly. :(

To chyba ewidentna reklamacja.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Miejmy nadzieję, że producent uzna reklamację i nie stwierdzi, że użytkowałeś opony niezgodnie z przeznaczeniem (czasami takie akcje mają miejsce).

A tak na poważnie dobrze, że to zauważyłeś w porę i nic się nie stało. Nie ma żartów, zwłaszcza że czasami prędkości są większe.

Opublikowano
Mariusz a jesteś pewien że to dyfer ci tak hałasował podczas jazdy? Może to ta rozerwana opona tak huczała. Ja bym na twoim miejscu wymienił opony najpierw i zobaczył czy dalej huczy
Opublikowano
Mariusz a jesteś pewien że to dyfer ci tak hałasował podczas jazdy? Może to ta rozerwana opona tak huczała. Ja bym na twoim miejscu wymienił opony najpierw i zobaczył czy dalej huczy

 

Kilka postów wcześniej pisał o tym że po rozebraniu okazało się że w oleju są srebrne opiłki metalu :(

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

http://images77.fotosik.pl/533/d53f6e911f48354dmed.jpg

Kurde ukradli kola :D

 

http://images75.fotosik.pl/533/d0d44a6a339926ea.jpg

Mariusz pilnuje pracownika czy dobrze wyważa :D

 

http://images78.fotosik.pl/533/80fc271b9cec7beb.jpg

Po montażu nowych oponek :) Mariusz sorry że moje auto brudne :D

 

http://images76.fotosik.pl/533/386b57e6317e975e.jpg

Zdjęcie na odjazd. Dzięki za odwiedziny :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.