Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

na wstępie chciałem się powitać - jestem tu nowy, aczkolwiek z bmw miałem już dosyć dużo do czynienia. Kupiłem ostatnio e60 z 2004 i mam dwa pytania po przejechaniu ok 3.000 km, a mianowicie:

 

1. NAVI - mam oryginalną płytę rodem razem z bmw kupioną z 2004 roku (w Niemczech) bez polskiej mapy. Załatwiłem sobie płytkę z 2010r i 2013 ale za nic na świecie nie chce ich przeczytać. Podpowiedzcie koledzy, bo szukam już kilka ładnych dni bezskutecznie jak temat pogryźć - gdzieś wyczytałem, że trzeba wgrać mapy pośrednie, ale za diabła nie mogę ich nigdzie trafić, ma ktoś może takie, albo poda skrót jak dojść do tego - bardzo z góry dziękuję,

 

2. Podczas jazdy w mieście - szczególnie na S lub przełączając biegi manualnie (choć nie zawsze, niekiedy samo od siebie) auto zaczyna głośniej chodzić - czytałem, że w tłumiku są jakieś klapki sterowane podciśnieniowo, ale mam pytanie - czy można jakoś to kontrolować?

 

3. Czytałem o klapkach w kolektorze ssącym - mam przejechane ok. 165t km - gdzieś wyczytałem, że by je usunąć - jest to dobry pomysł?

 

viewtopic.php?f=73&t=117891

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Czego się mogę jeszcze po niej spodziewać czy na co zwrócić szczególną uwagę...

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę oszczędźcie mnie, jeśli tematy były poruszane - naprawdę patrzyłem

 

pozdrawiam wszystkich

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. U siebie nie stosowałem żadnych pośrednich map. Od razu włożyłem najnowsze. Jeśli są to oryginały lub dobrze nagrane płyty to wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami na wyświetlaczu - jest tam chyba polecenie, żeby zrestartować system i odczekać 10 czy 15 minut przed ponownym uruchomieniem. To wszystko.

 

2. ???

 

3. Usunąć klapki? Może od razu wywal pół silnika, bo po co jakieś klapki, EGR-y, DPF-y i inne "gadżety" :D Słuchaj dalej druciarzy to z pewnością daleko zajedziesz. Wg mnie najlepiej jest niczego nie usuwać tylko kupić nowy kolektor i mieć spokój na przynajmniej 100tys. kilometrów.

 

4. Wszystko jest na forum.

Opublikowano

No ale przebieg to masz interesujący.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
No ale przebieg to masz interesujący.

 

Pzdr

 

Wcale nie taki interesujący ten przebieg. Ja mam E60 523i z 2006 roku, i przejechane na dzień dzisiejszy 249 tys. kilometrów.

Wymieniłem jedynie elektryczną pompę wody w zeszłym roku i moduł RLS (ten od deszczu w lusterku). Poza tymi drobnostkami autko śmiga aż miło.

 

Szerokości i "Bardzo Mocnych Wrażeń" kolego :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.