Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
posiadam denerwujacy problem z mrugajacym xenonem czesciej lewym jak prawym i nie ma to zadnej regoly ,czy deszcz czy sniej czy plusowa temp ,zacznie sobie mrugac az zgasnie po wlaczeniu chwilka spokoju i od nowa czasem bylo tak ,ze 1000 km i nic a tu nagle nie wiadomo skad .... dodam ,ze zarniki nowe philipsa ori, starter w prawej lampie i przetwornica zmieniona i szukanie wadliwych stykow i kabli do sciany grodziowej nic nie dalo , ma ktos jakis pomysl? przepraszam za pisownie ale klawiatora slowacka aha bmw to poliftowka z 2004 z ori zkw
Opublikowano

Kolego masz te same autko i lampy co ja. Problem też podobny który był u mnie jakiś czas temu.

Widzę że praktycznie wymieniłeś wszystko co składa się na zestaw xenonu, a problem pozostał :roll:

Ja podczas diagnozy po jakimś czasie zauważyłem że lampa zaczęła mrugać mi tylko na dziurawych POLSKICH DROGACH :mad2: wykańczając przy tym żarniki w szybkim tempie. Niestety BMW to samochód głównie na Niemcy.

Nowe żarniki nie koniecznie muszą oznaczać że są dobre. Sprawdź styki, w razie czego zamieniaj podzespoły z jednej lampy do drugiej, po jakimś czasie dojdziesz do przyczyny :wink:

Ktoś za chwilę może napisać Ci znowu że to przetwornice, starter itp... a może okazać się że to chiński żarnik :mrgreen:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
wlasnie jedno zauwazylem ze najwiekszy spokoj byl po wymianie zarnikow nawet na chinczyki ale nie na dlugo zawsze to wracalo, a zarniki sa 100% ori a ja glownie jezdze po autostradach polska -czechy-slowacja i nie sa do dziurawe drogi... mam juz dosc tego xenonu...
Opublikowano
zadnych zmian ,dalej mruga ,lecz nie zrobilem tego dobrze bo nie mam lutownicy przy sobie ale wydaje mi sie ,ze styk jest dobry
Opublikowano
korde ja tez tak mam,hehe i tak jak ktos z gory pisal ze po wymianie zarnikow przez jakis czas byl spokoj,umnie zaczelo sie tak ze poprostu przepalil sie mi lewy zarnik,wiec kupilem ori philipsa vision blue,i po kilku miesiacach zaczelo mrugac tak jak u kolegi przewaznie lewy siedzac w srodku,ktos mowil ze to zarniki,wiec na zapalonych swiatlach wyciagnolem zarnik i nim potrzasywalem i gasl,wiec kupilem nowe ori phillipsa zwykle,i historia zaczyna sie od nowa ,pare miesiecy spokoju,i powoli gasniecie powraca.k..... juz nie moge z tym samochodem,bmw wie jak kase trzepac!!
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

Widzę, że możemy założyć klub... też mam rocznik 2004...

U mnie paliło ciągle prawy Xenon - wymieniłem ballast i nie pomogło.

Później zamieniłem miejscami przetwornice i pali lampę lewą - więc przetwornica .... Czekam na lepszą pogodę by wymienić na inną - przy okazji poczyszczę soczewki.

Mam zaprogramowane dzienne i ostatnio zauważyłem dziwny objaw mrużenia tychże świateł po jeździe jak zaparkuje pod blokiem za innym samochodem - wtedy widzę to na jego zderzaku.

Zastanawiam się czy winny nie jest wyłącznik świateł - jest tam jakiś moduł do sterowania oświetleniem... ale czy na pewno... może to tylko słabe ładowanie ??

O ile zwykłym żarówkom wahania napięcia mogą przeszkadzać (w jednostajnym świeceniu) o tyle przetwornica Xenonów jest odporna na zmiany napięcia wejściowego i podciągnie sobie napięcie na wyjściu.

Te dwie sprawy jednak się łączą bo dotyczą tego samego układu oświetlenia.

Co o tym sądzicie ??

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
ja oglądałem ten włącznik i cały modół i nic tam nie zauważyłem niepokojącego ale powiem Ci ,że też obstawialem akumlator bo mam ori i go regenerowałem bądź ładowanie tak jakby napięcie skakało, zrobie doświadczenie pociągne kable do kabiny od lampy i od aku i podczas ładowania podepne miernik i wszystko będzie jasne czy napięcie skacze...
Opublikowano
a jakbyś chciał kolego to mam kpl przetwornice i statrer do sprzednia bo kupiłem a moje okazały się sprawne...
Opublikowano
nie jestem w trakcie ,dzisiaj w trakcie diagnostyki inpa zauważyłem ,że w module świateł była litania błędów ,skasowałem i jak narazie nie mrugneło ale dużo nie jezdziłem... i nawet mam wrażenie ,że mocniej świecą ale może to tylko wrażenie...
Opublikowano
dobra zaczołem się brać za te felerne xenonki ,potrzebuje wyników pomiaru ładowania od każdego z problemem ,razem będzie napewno łatwiej, ja już mam pare pomysłów ,tzn obstawiam akumlator , masa , a jutro będe wiedział czy to coś pomogło będe miał prawie ,że nowy akumlator do testów bo mój ori jest już naprawde kiepski i przeczyszcze wszystkie punkty masowe w bagażniku włącznie z tylnimi lampami ,w innych modelach i markach samochodów mieli podobne problemy i pomagało, dodam ,że naładowałem swój i mruganie występuje duuuużo żadziej ale jednak dalej jest ,życzcie mi powodzenia :)
Opublikowano
powodzenia :mrgreen: ,ja na bc mam ladowanie 14,2-3 akumulatyor zmienialem 4lata temu na ori.
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
a u mnie pod maską 14,0-14,1 a przy samym aku tak jakby troszke mniej i skoki jakby masa nie była idealna bo trzeba zaznaczyć ,że śniedz ,brud i inne zanieczyszczenia zmniejszają przepływ prądu, zaraz zabieram się za robote :)
Opublikowano
no i chyba się udało ale za mało przejechałem ,żeby stwierdzić to w 100% ale jutro jade w trase prawie 600 km tak ,że napewno zdam relacje czy to to :)
Opublikowano
ja mam tylko jedno pytanie,oco chodzi z tymi regulatorami napiecia,ja swoj zmienialem tak z rok temu i wtedy kupilem taki ktory daje wlasnie okolo 14,3V ,ale jak kupywalem go to gosciowa pytala sie czy chce ten albo 14,5V,i oco tu chodzi,ktory powinienem miec,alternator mam bosha raczej ten 120,bo do niego tylko pasuja te regulatory jak sie nie myle, moze zdjecie tego regulatora http://www.frejbildelar.se/generatordelar/regulatorer/laddningsregulator-bmw-3.
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
masy nowe, aku nowy a tu dalej mruga :roll: ,w mniejszej częstotliwości ale mruga ,obstawiam jeszcze ,że kupiłem podruby philipsa bo kosztowały one po 80 zł na allegro ale wyglądały dobrze... , jeszcze spróbuje kupić ori osramy i napisze co i jak...
Opublikowano

http://www.xenon-serwis.pl/pl/artykul/philips-d2r-jak-rozpoznac-oryginalna-zarowke-/84/306.html

 

tutaj masz jak rozpoznac oryginalny palnik od podrobki. no chyba ze juz doszli do perfekcji w podrabianiu :P ja w sklepie kupowalem napewno oryginalne palniki za 110zl sztuka. a jak kupowales przez allegro te palniki to dostales je w opakowaniach oryginalnych czy 'zastepczych' ?

Opublikowano
opakowania oryginalne tylko to co mnie najbardziej zdziwiło to nr seryjny (produkcyjny) taki sam na dwóch opakowaniach.
Opublikowano
no to pięknie się okazuje ,że mimo gwarancji pięknych pudełeczek, żarnika wyglądającego jak ori ,porównywałem ze starym mam przepiękną podrube =D , ma ktoś może namiary na pewne w dobrej cenie d2s bo z allegro napewno już nie kupie, okazuje się że jakieś 60% philipsów na allegro to made in china z napisem philips

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.