Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z piszczeniem w zawieszeniu z tylu od prawej strony w moim BMW E90 320 D . Sugerując się już podobnymi tematami , wymieniłem tuleje dolnego wahacza ( przegub kulowy ) oraz obydwa górne wahacze ( tylny i prowadzący , te przy kole ) niestety nie pomaga . Piszczy na wybojach nasila się podczas dłuższej jazdy . W mokre dni przestaje oraz jak potraktuje dolne zawieszenie kerszerem . Ludzie sugerują ze to któraś z tulei wahaczy , tylko która i jak to rozpoznać? Czy w serwisie bmw zdiagnozują problem ? Prosze o pomoc bo już jestem bezradny ... Przecież nie będę wymienić dobrych części na nowe żeby dotrzeć do tej wadliwej .

Opublikowano

Pewnie tak jest, ze to któryś sworzeń.Jedyne rozwiązanie to kanał i jeden do kanału a drugi buja autem i tyle.Jak umyjesz to po prostu woda gdzieś jest i piszczenia nie ma :mrgreen:

Przecież to mechanik powinien zidentyfikować ,która to tuleja a nie kazać ci wymieniać co popadnie i na czuja

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
właśnie podczas bujania samochodem nic nie słychać :/ w stacji diagnostycznej sprawdzali na wszystkie strony , nie ma żadnych luzów . ten hałas to tak jakby guma ocierała się o metal .
Opublikowano
awrociles uwage, ze dzieje sie to w chlodne dni? powstrzymaj sie do wiosny w ewentualna wymiana podzespolow, moze sie uspokoi. to by oznaczalo ze gdzies na gumie pojawila sie sól i sobie chrobocze
Opublikowano
Wlasnie jest wrecz odwrotnie . Piszczenia nasila się w suche dni . Jak jest mokro wilgotno albo mroź , przestaje .
Opublikowano
ja tak samo walczylem z tylem skrzypiącym , wymienilem juz jedna tuleje i dalej skrzypi , kolejna czeka na wymiane '' tzn plywajaca tuleja'' ,ale tez poczekam z wymiana bo na chwile obecna ustąpilo

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Opublikowano
Wszystkie tuleje mają to do siebie że się zużywają, ja wymieniłem dwie jak na razie. Oczywiście skrzypiały na sucho. Autko do góry na podnośnik poszło i jeden koleś kołem ruszał drugi od strzału pokazał gdzie są luzy - tak było w ASO, wymienili co trzeba i jest OK.
Opublikowano
ja tak samo walczylem z tylem skrzypiącym , wymienilem juz jedna tuleje i dalej skrzypi , kolejna czeka na wymiane '' tzn plywajaca tuleja'' ,ale tez poczekam z wymiana bo na chwile obecna ustąpilo

sprawdź tuleje stabilizatora i ew. potraktuj zestawem młodego narkomana :) ( strzykawka + igła + olej np przekładniowy)

ważne żeby włożyć igłę pomiędzy stabilizator a gumy jak najgłębiej się da. Działanie, co prawda, na krótką metę ale doraźnie pomaga.

 

tak samo można zrobić "zatrzyki" dla sworzni (kilka kropel oleju wpuścić poprzez osłonkę gumową)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.