Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moim bmw .

Otóż wczoraj zrobiłem jakieś 15-20km i przy powrocie do domku zajechalem do sklepu gdy się zatrzymalem cale auto się trzęsło i silnik miał troszkę inny dzwiek , chodzil plynnie trzymal stale obroty (600) ale dzwięk byl taki jakby mial zaraz zgasnać choc pracowal rowno .

Po odpaleniu ciagle to samo .

chodzi dokladnie o bmw e 34 525 automat + lpg .

Auto drży na gazie i benzynie .

Co się dzieję ? Miał ktoś podobny problem ?

Auto posiadam od 2 miesiecy nie bylo w żaden sposob katowane , zrobilem nim jakies 80km + brat 350 km .

Caly czas chodzilo idealnie cichutko .

Pozdrawiam

Opublikowano
:search: :search: :search: Problem milion razy wałkowany na forum, używaj wyszukiwarki i najpierw sprawdź zalecenie z poprzednich wątków

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

600 to trochę mało mi się wydaje. Powinno być raczej bliżej 800. Sprawdziłeś świece, filtry, przepływomierz i węże?

Aha, no i katalizator sprawdź czy się nie posypał.

Opublikowano

No i wszystko jasne :(

BMW się skończyło ...

Pierwsze bmw i napewno ostatnie ...

Otóż brak kompresji na jednym garze , najprawdopodbniej zawory wypalone lub uszczelka pod glowice .

Mechanik powiedział : Szukać drugi silnik ... Bo naprawa sie nie oplaca . Wiec teraz 2000zł i naprawiamy , a potem jak najszybciej się tego pozbyć .

Od zawsze bylem sceptycznie nastawiony do tej marki ... SZUKAM SILNIKA 2.5 BENZYNA 192KM 1VANOS !

Opublikowano
Kolego kupuj M52B28 gazuj i będzie naprawde fajna jednostka, ekonomiczna i elastyczna ;)) A jak nie to potrzebuje pare gratów z e34 :D

Profesjonalna modyfikacja oraz regeneracja reflektorów BMW + sklep xenon

htps://web.facebook.com/proretrofit/ Zapraszam !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw sprawdz sam kompresję i jak wyjdzie słabo to ściąg głowice i dopiero wtedy można myśleć.Może uszczelka padła pod głowicą a ten już każe silnik wymieniać :duh: .Chyba jakiś pan zdzisiek z szopy.

W te wypalone zawory to nie bardzo chce mi się wierzyć,jak ściągniesz głowice to sprawdz czy wydechowe są proste,a jak krzywe to niech Ci brat sponsoruje remont.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

No wlasnie kompresji nie ma . przy mnie sprawdzal i sam widzialem. Przed chwilka z nim rozmawialem i twierdzi ze nie oplaca sie remontowac tych zaworow/uszczelki bo po tyg mi to rozpier.... glowice .

Prawde mowi czy chce mnie wyruchac na kase ?

Twierdzi ze za sama robocizne 600zł a czesci drugie tyle i to jest na 100km potem znowu sie rozje...

Ma racje czy mnie oszukuje ?

Czekam na szybka odpowiedz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś pierdoły Ci opowiada.Koszt części to około 500zeta nie wiem jaki kumaty jesteś w mechanice ale nie problem zrobić to samemu i ma śmigać długie lata.Każdy na tym forum Ci to powie,jeżeli po jego naprawie ma wytrzymać 100km to niech się wezmie za rowery.Pewnie akurat przypadkiem posiada taki silnik i chętnie Ci go sprzeda :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Nie kumam nic mechaniki , od razu to powiedzialem . Silnika nie ma ... :)

Ale twierdzi ze 2000 zl to minimum . Wydaje mi sie ze to duzo jak za 4 zawory lub wymiane uszczelki pod glowica .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda gdybać,ściągaj głowice.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Kolego zdrowy silnik bez osprzętu kupisz do 1000zł więc skąd się mu wzięło drugie tyle? bez przesady. Jakbyś mieszkał gdzieś blisko mnie to by Ci się zrobiło

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
allegro, szroty, giełdy na forach, musisz poszukać..sam z nieba nie spadnie

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Głowice kupisz za 300zł jak chcesz to się ktoś do ciebie odezwie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Panowie brak nadziei . I tak i tak 2000 musze wje... w te autko .

Zaden mechanik nie podejmuje sie roboty bo nikt nie chce sie bawic z vanosem . Kazdy mowi jedno : drugi silnik szukac i moze w 2500 zl sie zmiescisz .

Nie wiem czy na zlom oddac czy na czesci bo szkoda mi klasc 2500 w auto ktore sprzedam przy pierwszej okazji . Nie chce bmw nie stac mnie na uzytkowanie i eksploatacje takiego auto , wszystko co sie rozpieprzy to koszt vw golfa 2 . Wiec cięzko to widze . Pozdrawiam

Opublikowano
Nie chce bmw nie stac mnie na uzytkowanie i eksploatacje takiego auto , wszystko co sie rozpieprzy to koszt vw golfa 2

Bez paniki...

Ja kilka dni po kupnie zagotowałem auto, przez niedziałające wisko. Już dzwoniłem pytać o silniki, bo chciałem wymieniać. Okazała się uszczelka do wymiany i zrobienie układu chłodzącego i jest teraz elegancko. Też kląłem na to auto.

 

Czy to BMW czy VW to liczy się stan zakupu, dbanie i jakieś przypadki losowe. Marka tutaj chyba drugorzędna sprawa. Trzeba podjąć decyzję i być konsekwentym. A jak nie to zezłomuj i kup VW, w którym też trzeba będzie coś wymieniać.

Pozdro.

Opublikowano

Panowie jeszcze jedne wazne pytanie :

Mechanik twierdzi ze oddeslal duzo oleju z glowicy w miejscu swiec , czy to komplikuje sytuacje czy dalej kwestia zaworow lub uszczelki pod glowica?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za mechanicy co boją się vanosa?Konstrukcja sprzed ponad 20lat :duh: .Masz te bete u siebie?Może świece Ci zalało olejem i nie pracował na jeden cylinder.Przynajmniej to sprawdz.Wytrzeć fajki i świece.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Panowie jeszcze jedne wazne pytanie :

Mechanik twierdzi ze oddeslal duzo oleju z glowicy w miejscu swiec , czy to komplikuje sytuacje czy dalej kwestia zaworow lub uszczelki pod glowica?

 

Zrób to co pisze piotr520. Jak to pomoże to wyciek zlikwidujesz za 50zł z górką.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Mechanik powycierał świece zmieniał cewki ale ewidentnie brak kompresji . Wiec pytam : Czy olej w gniazdach na świece może oznaczać to że np . cylinder , tłok , pierścienie też są do wymiany?
Opublikowano
Mechanik powycierał świece zmieniał cewki ale ewidentnie brak kompresji . Wiec pytam : Czy olej w gniazdach na świece może oznaczać to że np . cylinder , tłok , pierścienie też są do wymiany?

może tylko oznaczać, że masz uszczelkę pokrywy klawiatury do wymiany

Opublikowano
Witam. Co do tej naprawy, żeby Cie pocieszyć dodam, że kupiłem jednostkę za 3tyś , wszystko było wymieniane, od silnika po spawanie karoserii i malowanie.. Wydałem na to około 12-14tyś.. Kolego nie poddawaj się. Jeśli myślisz że 20-sto letnie auto bez takich napraw jak wymiana głowicy będzie żyło w nieskończoność :D ? Gratuluję myślenia.. Pozdrawiam forumowiczów..

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano

Witam.

Najprawdopodobniej autko w poniedziałek do odebrania od mechanika , nie tego który chciał mnie wydymać na kase ... :)

Po zdjęciu głowicy okazało się że uszczelka jest do wymiany miala ubytki w 3 miejscach , splanowalem glowice (80zl)

Zamowilem uszczelki : pod glowice elring 180zł pod pokrywe zaworow komplet 60zl rowniez elringa. Robota to 500-600zł .

Więc inwestycja wyniesie jakieś 800-1000 zl . Po odbiorze powinno byc juz okej . Mechanik twierdzi ze zawory i reszta jest w dobrym stanie ( na lpg jakieś 60 tys km )

Pozdrawiam

PS . Okazalo sie że głowica byla delikatnie krzywa przed planowaniem czy to zly znak ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.