Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem wiec prosze o upomnienie jesli zlamie jakies zasady forum mam okropny problem z moja x5 e53 2006 3ld posiadam pojazd od 2009 roku i bede wkrotce wymienial szosty tylny dyfrencjal jesli ktos ma jakis pomysl na usuniecie usterki bardzo prosze o rade teraz powiem troche o poprzedn ich naprawach

2010 pierwszy most zakupilem uzywke o zlym przelozeniu partacze mechanicy wymienili most ale auto szarpalo uznali ze tylne hamulce i tarcze gdy to nie pomoglo dobrali sie do skrzyni automatycznej po tej ich probie auto nawet nieodpalalo wiec laweta i do kolejnego mechanika speca od skrzyni auto naprawili i powiedzieli ze ten most jest zly ale cos wykumali komputerowo, i przy okazji (za moja zgoda ) zrobili maly tuning skrzyni.

po kilku miesiacach kolejny dyff tym razem kupilem poprawne przelozenie 3.91 po prostej wymianie auto smigalo bez zarzutow kiedy zapytalem chlopakow czy musieli z korektowac cos komputerem to doszedlem do wniosku ze wspomnienie SZEFA (wykumali komputerowo) to mala sciema.

i tak minely 3 miesiace wietrzenia lokcia :) jak moje x5 stalo sie glosne jak autosan huczal jak star podjechalem do tego samego warsztatu stwierdzili ze rozdzielacz napedu szef nagral mi uzywke razem z skrzynia tanio on zachowal skrzynie a mi wymienil rozdzielacz napedu za darmo ale huk pozostal sprawdzilem sam i oczywiscie tylny dyff zakupilem wiec kolejna uzywke wymienili za darmo tylko ze rozdzielacz pozostal a z nim kontrolki na liczniku :( prawdopodobnie jest z piecio-biegowej bo nie pokazuje 6-tego biegu na tiptronic.

kolejne kilka miesiecy i kolejny dyff ten juz wymienilem sam ale juz go leciutko slychac zamierzam wymienic rozdielacz napedu na orginalny bo doszedlem ze on moze miec na to wplyw. ale dlaczego zepsulyby sie pierwsze trzy?

musze dodac ze deptam pedal bardzo mocno co pewnie nie pomaga ale jak rozmawialem w bmw to raczej malo tych dyfrencjalow sprzedaja moze 1-2 rocznie

kola sa z tylu orginalne 315-20 jutro sprawdze podtrzymanie walu czy nie jest wyrobione i dopisze.

 

KAZDA OPINIA SIE PRZYDA DZIEKUJE.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przydalyby sie jakies znaki interpunkcyjne, ciezko sie w tym wszystkim polapac. To tak na poczatek. Ja osobiscie nic z tego nie rozumiem, wiec oswiec mnie...masz auto po lifcie a skrzynie 5tke ci wstawili? I do tego jaki transfer? Po czy przed liftem? Nic nie rozumiem z twojej wypowiedzi albo cos zle rozumiem...czytam to juz 5ty raz...dalej nic nie kumam...a co chodzi z tym podkreceniem skrzyni? Z komputerem...z szefem jakims?
Opublikowano
Kolega mmarky jest pewnie jakims you raperem albo milosnikiem disco polo i dlatego jakims dziwnym dialektem zajezdza . :mrgreen: Chlopie , zamiast sie szarpac i tyle razy auto naprawiac - oddaj je chlopu co to robil i powiedz mu tak - ,, za tydzien auto odbierze kolega co trenuje boks wiec lepiej zebyscie dobrze naprawiali bo pokaze wam chwyty , ktore nauczyl sie przez 12 lat treningow ,, .
Opublikowano
Hehe.....dajmy szansę autorowi na przekazanie czytelniej problemu bo ja też czytając kilka razy nic nie rozumiem :cool2: :cool2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.