Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

postanowiłem założyć ten wątek, gdyż nie znalazłem w obecnych tematach odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż od ponad pół roku jestem mega szczęśliwym posiadaczem czarnego F20 116i. To moje pierwsze BMW i muszę stwierdzić, że porównując to auto z dotychczas używanymi samochodami z tego segmentu to zdecydowanie najlepszy dotąd nabytek :) Ogółem nie mam się do czego na siłę przyczepić, ale jedna rzecz od pewnego czasu zaczęła mnie niesamowicie nurtować, a następnie po prostu już irytować, a zapewne niedługo doprowadzi mnie do szału :?

 

Mianowicie na małych nierównościach z tyłu samochodu dochodzą dziwne stuki. Pierwotnie myślałem, że coś "wala" mi się po bagażniku, tak więc wszystko z niego wyjąłem, aby się upewnić....niestety nic to nie dało....Następnie myślałem,że to może śruba zabezpieczająca felgi lub klucz do felg lata mi luzem w lewym schowku tak więc też tego pozbyłem..i nic...stuki nadal są obecne.

Zacząłem podejrzewać amortyzator lub jego mocnowanie, ale nie mam pewności. O dziwo nie słyszę nic na większych nierównościach....Zamierzam wybrać się z tym do serwisu póki autko na gwarancji. Przed tym jednak postanowiłem poszukać deski ratunku tutaj:)

Czy kto z Was ma podobną "przypadłość" w swoim F20 i wie co jest tego przyczyną?

 

Pzdr

Opublikowano
Problem jest znany. do wymiany są mocowania amortyzatorów oraz amortyzatory. Przechodzilismy przez to w użytkownikiem Randall. ASO powinno znać rozwiązanie. Jeśli nie będą znali powiedz że w PUMA to rozwiązanie jest opisane - niech sięgną do swojej bazy wiedzy. Jest to modyfikacja którą BMW wprowadziło w drugiej połowie 2012 roku. Po wymianie Ciszaaa :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie jak pisze mac_gregor tylko wymiana amorków (wadliwa seria) + ich mocowań pomoże, przerabialiśmy to. Jeśli ASO będzie najpierw chciało powymieniać łączniki stabilizatora, wieszaki wydechu, mocowania tylnych plastików od klapy to możesz odrazu oszczędzić im roboty i powiedzieć żeby zwrócili się do PUMY.
Opublikowano

Nie bardzo się orientuję w oznaczeniach nowej 1-ki,wiec nie wiem czy masz 3 czy 5drzwiowe auto.

Jeśli masz z tyłu drzwi to sprawdziłbym czy są dociągnięte do zamka-u mnie w e87 nie były dociągnięte i to wystarczyło aby mi stukało z tyłu przez pół roku zanim wpadłem na to ;)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Dzięki za informacje.

W przyszłym tygodniu jestem umówiony w ASO w Warszawie. Przez telefon mi powiedzieli, że chyba wiedzą w czym tkwi problem tak więc się okaże. Od razu zweryfikuję ich zamiary i dam znać o efektach.

Opublikowano
Dzięki za informacje.

W przyszłym tygodniu jestem umówiony w ASO w Warszawie. Przez telefon mi powiedzieli, że chyba wiedzą w czym tkwi problem tak więc się okaże. Od razu zweryfikuję ich zamiary i dam znać o efektach.

 

Jeśli umówiłeś się do Inchcape to wiedzą na 100% :) oni walczyli z moim :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No i Wasze wypowiedzi się potwierdziły. Do wymiany amortyzatory i ich mocowania. Po wymianie nic nie stuka, nic nie puka:)
Opublikowano
No i Wasze wypowiedzi się potwierdziły. Do wymiany amortyzatory i ich mocowania. Po wymianie nic nie stuka, nic nie puka:)

 

I oby tak zostało ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.