Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie mam silnik po kapitalnym remoncie od e23 3,5l ze sportowym walkiem silnik serek elegancki i tu moje pytanie jak ze sprzęgłem i kołem zamachowym czy ktoś się orientuje w e32 koło zamachowe jest dwumasowe czy będzie pasować do e 23 wraz ze sprzęgłem i czy skrzynia też podejdzie od e32
Opublikowano
Ja Ci nie pomoge:) a powiedz ile zapłaciłeś za remont?:) Ja chce znaleźć 3,5 R6 ale od E32 i chciałbym go wyremontować :) o tyle korzystnie że nie będę musiał robić wielu zmian.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W E32 nie ma dwumasy.

A to nowość, możesz napisać na podstawie jakiego źródła zamieściłeś tę informację?? Z tego co się orientuję to dwumas został wprowadzony do e32 od 11.1987, a TU oferta sprzedaży takiego koła do e32.

 

TUTAJ i TUTAJ trochę o zmianie koła/sprzęgła, może się przyda.

pzdr

yaz

Opublikowano
Z silnikiem już sie uporałem zajeło mi to cały dzioneno połowa dzionka musiałem parę żeczy powymieniać dzisiaj montaż do komory silnika,co do remontu silnika to kupiłem go już wyremontowanego przeszedł kapitalny remont wszystko na oryginalnych częściah BMW i stał 3 lata nieruszany podobno właściciel włożył w remont prare tysięcy okaże się podczas jazdy kolektor dolotowy jest nietypowy ponieważ posiada 7 wtrysk paliwa od dołu co sprawia że ma większą moc wtrysku narazie nie podłączę ponieważ muszę doprowadzić listwę wtryskową do stanu użyteczności wiec dałem listwę od e32 uszczelniacze na wale nie ciekły ale wymieniłem skoro miałem już wyjęty,jeżeli miałbym robić remont sam to części trochę kosztują same pierścienie na cały samochód to koszt 800zł panewki korbowe ok 350zł uszczelka pod głowice od 300zł uszczelki pod miske i pokrywe zaworów pod rozrząd,kompletny rozrząd to kolejne 500złprzewody,świece,kopułka +palec 500zł,szlif głowicy i ogólna renowacja 500zł
Opublikowano
Silnik zamontowany ładnie chodzi nie obylo sie bez przygód ale wszystko oki poza tym że włożyłem dziś skrzynie biegów i wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt że nie mam wstecznego czy skrrzynie biegów trzeba jakoś na sankach ustawić napewno ma wszystkie biegi bo jeździłem na niej a teraz na wychyleniu wajchy w miejsce wstecznego jest 1 a głębiej nie chce wejść powiedzcie jak to ustawić bo nie chce błądzić
Opublikowano
są nowe,to nie jest pierwszy samochód ktory robie ale pierwsze BMW które tak "przerabiam" i pierwszy raz coś takiego mi sie przytrafiło mam pewną teorię ale jak ją sprawdze to napisze co i jak
Opublikowano
Generalnie nic, ale wydaje mi się, że chyba jest troszke mulaste jak na te 188KM. Wiesz, pewnie wiek zrobił swoje, a myśle że po remoncie to będzie lepiej szedł. Aczkolwiek jadąc na wesele w Niemczech zrobiłem mały test i miałem 208km/h na zegarach więc tragedii nie ma. Chodzi mi bardziej o dynamike, ja wiem że e32 to nie bolid, ale 3.0 iść muszą. Więc albo remont albo 3,5(R6) z tym, że znaleźć zdrowe 3,5 to cud, albo też będzie do remontu.
Opublikowano
Ja wstawiłem 3,5 z tego względu że sa o wiele mniej awaryjne niz 3,0 też rzędówka ale jest pare żeczy które sa inne w srodku jak wałek rozrządu silniki 3,0 sa bardzo awaryjne a spalanie jest niewiele mniejsze lub nawet takie same jak w 3,5 trzeba tez pamietac że jest to limuzyna a nie sportowy wózek i ma ponad 2 tony
Opublikowano (edytowane)
Ja wstawiłem 3,5 z tego względu że sa o wiele mniej awaryjne niz 3,0 też rzędówka ale jest pare żeczy które sa inne w srodku jak wałek rozrządu silniki 3,0 sa bardzo awaryjne a spalanie jest niewiele mniejsze lub nawet takie same jak w 3,5 trzeba tez pamietac że jest to limuzyna a nie sportowy wózek i ma ponad 2 tony

Awaryjne są m30 ? to kpiny. Jeżeli twoim zdaniem awaryjne jest M30, to pomyśl o V8 :wink:

Edytowane przez norbi_1221
Opublikowano
Weź sobie kur.w.a norbi załóż inny temat bo chcę dokończyć rozmowę w sprawie remontu, a nie komputerów. CO?
Opublikowano
Spokojnie i jakie komputery ? :mrgreen: Naucz się czytać ze zrozumieniem, ja już się nauczyłem :mrgreen:
Opublikowano
nie rób ze mnie wała bo edytowałeś post.... !! Ja pier.do.le czy Ty wszedzie musisz wsadzić swoje 5groszy?!
Opublikowano
Wiesz też myślałem że nie są bo nie ma wielkich różnic między 3,0 a 3,5 w rzędzie ale spore grono znajomych którzy mieli 7 z silnikami 3,0 w rzedzie nie mówie juz o V8 narzekało że silniki padają a nie byli to ludzie którzy butowali silnik na zimnym i dbali o to o maja ja też sie dwa razy przejechałem
Opublikowano
Wiesz też myślałem że nie są bo nie ma wielkich różnic między 3,0 a 3,5 w rzędzie ale spore grono znajomych którzy mieli 7 z silnikami 3,0 w rzedzie nie mówie juz o V8 narzekało że silniki padają a nie byli to ludzie którzy butowali silnik na zimnym i dbali o to o maja ja też sie dwa razy przejechałem

Mam 730iA E32 od 2010 roku, silnik ma przejechane 350 tyś i nadal jeżdzi świetnie, nie zgodze się że jest awaryjne.

Może nie umieli serwisować ?

Ja wymieniam olej cześciej 1000km niż zaleca producent , i nadal chula jak należy.

A ty zmieniłeś bo awaryjny jest ? :norty:

Opublikowano
Wiesz to zależy od tego jak poprzednicy danych samochodów dbali o jednostkę napędową,oni mogli pałować i wtedy twoje dbanie też nic nie da,jeżeli chodzi o moje silniki to latem będę remontował silnik 3,0 wymieniając prawie wszystko panewki korbowe i główne pierścienie zobaczymy jak z tłokami i nie wiem czy ktoś gdzieś regeneruje pompę oleju
Opublikowano

Przecież jak kupujesz auto to sprawdzasz silnik, i jest wszystko jasne.

Po pałowaniu często peka blok, tak samo jak kiedyś kumpel w hondzie civic na zagrzanym silniku, dolał lodowatej - zimnej wody do wyrównywaczy i pękł blok :duh: :mrgreen:

Wstaw jakąś fotke, chciałbym zobaczyć E32 z takim silnikiem.

Opublikowano
Z całym szacunkiem ale nie wiem czemu ciągniesz ten wątek,nie chodzi o to by się wykłóać na forum od 15 lat zajmuję się naprawami silników i wiem że wszystkiego nie jesteś wstanie sprawdzić a ludzie mają naprawdę takie pomysły że się w głowie nie mieści a żeby sprawdzić silnik i jego podzespoły wewnętrzne musisz rozkręcić go jak sprawdzisz czy głowica jest pęknięta gdy narazie nie ma objawów.Zakonczmy ten temat bo nie ma on sensu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.