Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/bmw-e90-320d-177km-alpinweiss-navi-shadowline-igla-i3071309349.html

 

Co o tym sądzicie ? Byłem na oględzinach wszystko wydaje się być w porządku choć znawcą nie jestem. Szyby mają takie same oznaczenia. Lakier raczej oryginalny (byłem bez miernika). Jednak po przejechani się byłem lekko zawiedziony. Wcześniej jeździłem e46 320d 136km jednak straciłem ją już jakiś czas temu... na oględziny pojechałem skodą super 1.9 130km więc mam odczucia w porównaniu z tym autem, i powiem szczerze za po 177km oczekiwałem więcej przyśpieszenie niby było ale bardziej porównywalne z 136km a spodziewałem się rakiety ( w końcu papierowe 350nm do czegoś zobowiązuję).

 

Siedzenia trochę wytarte, ale kierownica jak nowa (sprzedający obszył ją po sprowadzeniu) przebieg to 235000

 

VIN WBAVG91010VG49622

Type code VG91

Type 320D OL (EUR)

E series E90 ()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N47

Displacement 2.00

Power 130

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ALPINWEISS 3 (300)

Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Prod.date 2007-09-19

 

 

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 UMFANG CO2 package

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat

S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S497A MITTELARMLEHNE IM FOND Centre armrest, rear

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S521A REGENSENSOR Rain sensor

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business

S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control for Teleservices

S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel

S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Nav Business/cellph. prep. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

 

 

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Interior trim finishers Titanium matt

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

Opublikowano
Standardowo handlarzyna rozpedzil se z rocznikiem...druga sprawa ktos musial miec szorstkie rece zeby przy 235kkm kiera byla do obszycia no ale roznie bywa...z ta moca jest tak ze w BMW jest ona rozwijana inaczej- bardziej rownomiernie i plynnie, nie odczujesz tej turbodziury i naglego strzalu w fotel jak w tdi...mi osobiscie to pasuje bardziej:)
Opublikowano
Nie zgodzę się, n47 177 km (sprawny) bardzo dobrze ciągnie od samego dołu (jak na pojedyńcze T) do praktycznie odcięcia i w porównaniu do m47 163 km w odczuciach jest duuuża różnica, a co dopiero do szemlcwagena 1.9 130. Coś chyba nie tak z silnikiem...
Opublikowano
Jadąc skodą miałem wrażenie że tego auta nie trzeba prosić aby przyśpieszał do 3tyś obrotów natomiast w bmw nie odczułem tego mimo że auto ma 47 koni więcej. Diesel to nie benzyna że trzeba kręcić jego powyżej 3 tyś przynajmniej tak mi się wydaje. Chciałbym poznać opinie osób w podobnej sytuacji do mojej, czy przesiadając się z auta o prawie 50 koni słabszego mieliście odczucie podobnej jazdy, przyśpieszenia ?
Opublikowano

Jest jeszcze możliwość usterki, dlatego nie było ciągu od dołu.

Ostatnio wymieniałem turbinę w 320d 163km, problem polegał na tym, że nie było ciągu od dołu, tylko od około 2200obr, uszkodzony był prawdopodobnie sterownik turbiny, na kompie zero błędów, tylko przy odczytach parametrów turbo nie ładowało zadanego ciśnienia.

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
Jadąc skodą miałem wrażenie że tego auta nie trzeba prosić aby przyśpieszał do 3tyś obrotów natomiast w bmw nie odczułem tego mimo że auto ma 47 koni więcej. Diesel to nie benzyna że trzeba kręcić jego powyżej 3 tyś przynajmniej tak mi się wydaje. Chciałbym poznać opinie osób w podobnej sytuacji do mojej, czy przesiadając się z auta o prawie 50 koni słabszego mieliście odczucie podobnej jazdy, przyśpieszenia ?

 

Przesiadłem się ze starego Audi a3 w serii 110km, zrobione prawie na 150km i pierwsze wrażenie po jeździe BMW, że jest jakaś lipa. Wg mnie to tylko złudzenie, bo Audi miało większe wbicie w fotel, ale tak jak wyżej napisali powyżej 3 tys. obrotów dostawał zadyszki. BMW rozwija moc płynniej.

Znaczną różnicę w przyśpieszeniu widać od 80-100km w górę na korzyść BMW. Co nie zmienia faktu, że wkrótce BMW dostanie nowy soft i będzie jeszcze lepiej :)

 

pozdrawiam

Opublikowano
A czy moze ktoś posiada informacje czy jak podłącze auto pod komputer to dowiem się czegoś na temat sprawności silnika ? Czy podstawowymi narzędziami diagnostycznymi da się sprawdzić autentyczny przebieg pojazdu ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Da się, inpa, dis byle nie jakiś uniwersalny shit.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • 2 lata później...
Opublikowano

Podbijam temat bo samochód wrócił na rynek i to w jakim stylu! Oglądałem go jakiś czas temu i po wstępnych oględzinach byłem zainteresowany - ma wady w postaci mało istotnych błędów na kompie, brudnego w kilku miejscach lakieru (podobno żywica), kilku odprysków, łysych opon, zużycie wskazujące na przelot około 300kkm. To jest to co mogłem jako laik ocenić na pierwszy rzut oka. Niestety okazało się, że sprzedający jest osobą bardzo zajętą - szczególnie w momencie kiedy chcemy umówić się na dokładne oględziny w warsztacie. :) Koniec końców do oględzin nie doszło i chyba dobrze na tym wyszedłem.

 

Samochód stoi w różnych portalach od kilku miesięcy ale dopiero kilka dni temu przeszedł prawdziwą metamorfozę. Cena spadła o 100zł, a przebieg uwaga - aż o 90 kkm! Prawdziwy rarytas. :)

http://olx.pl/oferta/pilnie-sprzedam-bmw-320-e90-biala-perla-m-pakiet-prywatnie-CID5-ID9Iwnp.html#456be7758c;promoted

http://wrzucaj.net/images/2015/05/11/bialaperlaold_-_Kopia.png

 

http://olx.pl/oferta/bmw-320-e90-biala-perla-m-pakiet-prywatnie-CID5-IDa359R.html#2332c61d42

http://wrzucaj.net/images/2015/05/11/bialaperlanew_-_Kopia.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.