Skocz do zawartości

m50b20 pompka paliwa, problemy z napięciem


xxxblackpumaxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie problem polega z prądem w pompie paliwa... raz jest raz go nie ma i auto gaśnie... COŚ GO ODCINA

pompa paliwa wymieniona, przekaźnik również (prąd na nim dochodzi jak i masa tak i plus, sprawdzane żarówką)

gdy pompę podłącze na krótko, to podaje paliwo lecz auto nie pali... iskra na cewkach jest...

o co kaman?????????????? czy to jakiś czujnik? czy może mieć coś z tym wspólnego czujnik położenia wałku rozrządu lub wału??

nieraz auto załapie z odpaleniem na pych. POMOCY nie mam mocy ;]

czarno... nisko... i szeroko...BMW Bokiem Możesz Wszędzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i doszedł na dodatek kolejny problem ;/ 3 noc z rzędu rozwalilo mi tak akumulator że ledwo co kontrolki się żarzą przy odpalaniu... w dzień ładuje go prostownikiem a przez noc go rozładowuje... lipa pomocy Edytowane przez xxxblackpumaxxx
czarno... nisko... i szeroko...BMW Bokiem Możesz Wszędzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable od przekaźnika do pompki sprawdzone są całe problem tkwi gdzieś przed przekaźnikiem. auto ma trzaski wczoraj jak mostkowałem piny od przekaźnika 87 z 30 nie było reakcji dzisiaj znowu jak to zrobiłem pompka zaczęła ciągnąć, auto raz pali raz nie...
czarno... nisko... i szeroko...BMW Bokiem Możesz Wszędzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.