Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam pytanie czy ktoś próbował podłączyć tak światła do jazdy dziennej LED że zapalają się dopiero podczas pracy silnika,a nie zaraz po włączeniu zapłonu.Myślałem czy nie można by podłączyć się pod bezpiecznik pompy paliwa.Ta po włączeniu zapłonu włącza się na około 1 sekundę by podbić ciśnienie paliwa i wyłącza,dopiero znowu dostaje napięcie gdy kręcimy rozrusznikiem i gdy silnik jest uruchomiony.Nie wiem tez dokładnie który to bezpiecznik,ale chyba w mojej e46 320i 2.2 litra to jest 54,światła biorą 10 W.Pozdrawiam.
Opublikowano
Spodziewałem się tego pytania :) miałem zakodowane,według przepisów te światła są nadal światłami długimi tyle że świecą słabiej,nie ma homologacji na reflektorach,jeździłem tak ponad pół roku i udało mi się nie dostać mandatu :D ale bardziej wkurzało mnie to że po włączeniu świateł pozycyjnych lub mijania dodatkowo mój moduł włącza kierunkowskazy przód z chyba połową mocy na stałe,a to już bardziej kusi niebieskich :) i zdecydowałem się wyłączyć te światła(potrafię zrobić sobie to kodowanie sam więc jakbym chciał mieć je nadal to mogę w każdej chwili je włączyć),a poza tym ledy zużywają jeszcze mniej prądu :D
Opublikowano

Tak tylko zapytalem bo nie wszyscy wiedza :) a te twoje ledy maja homologacje RL jak sie nie myle? :P pozatym pozostaje kwestia wygladu, u mnie by to nie przeszlo. mozna by sie podlaczyc pod termometr zewnetrzny w nadkolu o ile tam jest 12v bo tego nie wiem, a jak nie to po stronie pasazera tez jest wtyczka (powinna byc) od podgrzewania plynu czy czegos innego. moze tam tez sie pojawia 12v dopiero po odpaleniu?

 

co do palacych sie kierunkow przy wlaczonych mijania, mozna zmienic modul swiatel na poliftowy i juz nie beda sie palic.

Opublikowano
hej tak na szybko to czerwony pod alternator ,czarny masa i biały pod postojowe. A działa to tak zapalamy auto ,zapalaja sie ledy .właczamy mijania ledy gasna
KOZIOL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hm,kupiłem coś takiego http://allegro.pl/mocne-swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-led-drl-rl-i3069474468.html pisze że mają,a co do reszty podpowiedzi sprawdzę to w sobotę,dzięki.

Można wiedzieć gdzie chcesz je zamontować? :roll: kwestia gustu, ale wg mnie słabo to wygląda..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Chcę je zamontować zaraz pod halogenami lekko do środka auta tak żeby nie szpeciły za bardzo,a były zgodnie z wymogami,mierzyłem wysokość jest dopuszczalna :)

Dzięki spróbuję pod alternator :)

Zderzak przed liftem.

Opublikowano

To juz zdecydowanie ladniej wygladaja mocne ringi na LEDach.

Spelniaja ta sama funkcje.

 

PS: DRL sa dopuszczalne, bo twoje swiatla maja homologacje, a dlugie przy takim limicie mocy nie przekraczaja dopuszczalnego natezenia swiatla.

Nie sa, jesli Ci sie swieca kierunki przy okazji, to fakt.

Opublikowano

po 1 Proszę nie montuj tego na E46 to jest porażka, dobrze to wygląda w autach które mają fabrycznie zamontowane jak Audi nowsze itp. Samo domontowanie auta tak niszczy wygląd, że jest mi przykro, że ludzie tak szpecą auto.

po 2 wiesz, że aby używać świateł do jazdy dziennej muszą być na odpowiedniej wysokości itp.?Montując je z przodu samochodu trzeba pamiętać, że powinny znajdować się na wysokości nie niższej niż 25 cm od ziemi i nie wyższej niż 150 cm. Odległość między modułami musi wynosić minimum 60 cm. Trzeba je montować w miejscu nie dalszym niż 40 cm od bocznego obrysu samochodu.

po 3 nie rób tego na E46 :evil:

Opublikowano

fabryczne DRL również nie są legalne obojętnie czy z kierunkami czy bez ponieważ na kloszu nie ma wybitej homologacji dla świateł dziennych :)

 

co mi nie przeszkadza jeździć na długich i świecących kierunkach z mijania i problemów brak :) a kontrole policji były :)

szukam
Opublikowano

Co do wymiarów gdzie mają być to je znam,poza tym w instrukcji jest podane.Co do mandatu za DRL zakodowane to już zależy od humoru i stopnie inteligencji policjanta ;)

Natomiast martwi mnie że prosiłem o podpowiedź czy można je tak podłączyć jak chciałem ,albo w inny sposób żeby się zapalały dopiero po uruchomieniu silnika,a większość odpowiedzi dotyczy wyglądu :( wiem może to nie wyglądać tak jakby było fabryczne,ale postanowiłem zamontować :)

Opublikowano (edytowane)

A więc tak,pod alternator (lub bezpośrednio pod akumulator) można podłączyć światła tylko z urządzeniem które wyczuwa wzrost napięcia w układzie i samo załączy światła bo tam jest napięcie na stałe i światła bez takiego układu świeciły by na stałe :D jedynie pod kontrolkę ładowania,ale może się zdarzyć że będzie żarzyć lub pod któryś np wolny pin w skrzynce bezpieczników gdzie napięcie się pojawia po przekręceniu kluczyka w drugą pozycję.

Temat można zamknąć.

Edytowane przez bogdan7108
Opublikowano
Kupiłem ,podłączyłem i działają ;) jedynie włączanie automatu do wyłączania ich po włączeniu pozycyjnych musiałem podpiąć z żarówek które nie są kontrolowane (podpiąłem z oświetlenia tablicy) ponieważ gdy był podłączony pod światła pozycyjne ledy zaczynały migać po przełączeniu na postojowe czy mijania zamiast się wyłączyć.
Opublikowano

jak ktoś ma te LED do dziennych zamontowane niech da zdjęcie

 

jestem ciekaw jak to się prezentuje

 

Pozdr.

gg5553463
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.