Skocz do zawartości

528 ciezko stawic bokiem


arigold7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otoz mam taki problem, moja bumcia nie chce jechac bokiem, tzn ciezko ja postawic. Driftem zajmuje sie od zaledwie pol roku ale jak szaleje kolegi 528 to jakos mi idzie a z jazdy moim autem nie mam takiej frajdy :/ czy sprzeglo moze miec na to wplyw? Bo stare spalilem i wstawilem nowe luka z allegro za 500zl. Slyszalem ze latwo trafic na podrobe... Czy to moze byc powod? Pomocy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro chcesz auto do zabawy, to po co kupiles e39 i to ze stosunkowo slabym silnikiem? Do takich zabaw wybiera sie lekkie auto z mocnym mlynkiem np e36 328, e30 325 albo jeszcze lepiej swapuje na v8, ewentualnie jakis japoniec RWD. Gdzies czytalem, ze sprzegla w e39 sa tak skonstruowane, zeby przy "strzale" troche sie usliznac i zminimalizowac buksowanie kol ale nie potwierdzilem nigdzie tego info. Jak juz chcesz meczyc biedna piatke :norty: to napisz jakie masz opony. Moze warto zmienic na wezsze, ktore beda latwiej tracic trakcje. Ponoc istotny tez jest zawias, musi byc sztywniej, ale bez przesady. Sprzeglo latwo sprawdzic czy sie nie slizga. Zaciagasz reczny (o ile dziala), wrzucasz 3, dajesz troche gazu i powoli puszczasz sprzeglo. Jak zgasnie to sprzeglo trzyma, jesli nie, to sie slizga.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odp. moze troche zle to ujalem, nie chodzi a typowy drift tylko zeby pare zekretow wziac bokiem. tak jak mowisz, gdy strzelam ze sprzegla ciezko zamielic a u kolegi nawet nie trzeba strzelac sama sie stawia... jakies pomysly jak to rozwiazac? kupic inne sprzeglo?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Może opony masz lepsze, zawieszenie w dobrym stanie i przez to ciężej jest zgubić przyczepność. ;)

W sumie to moim skromnym 2.0 też parę razy próbowałem rzucić tyłem, ale mam zawieszenie m-performance, a w letnich 255 szerokości z tyłu na dobrych gumach, więc bez deszczu nie mam co nawet próbować, ale za to frajda z koszenia zakrętów z zawrotnymi prędkościami jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdemontuj sobie zawór CDV . Na pewno poczujesz różnicę .

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andzrej jak się wkleja zdjecia na forum???

Poszło PW

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może silnik zamulony...? :wink:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy tak dla jasności zapytam :norty: czy wspomniany zawór CDV to będzie nr9 na obrazku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=21_0085&hg=21&fg=10 jako zawór dławiący :?:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok widocznie trzeba duzo pisac :D asc wylaczone, sprzeglo nie slizga sie, silnik pracuje b.dobrze, ladnie sie wkreca. nie wiem co to te cdv, spytam kolegi czy robil w tym celu jakies modyfikacje. opony mam prawie lyse i gwintowane zawieszenie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piatek wywale ten zawor CDV ale dziwne ze przy zawracaniu nawet nie zamieli... tzn moze czasem zamieli ale nie chce "pojsc bokiem" mozliwe ze mechanik zle zamontowal nowe sprzeglo i to ma jakis wplyw na to? albo sprzeglo jakies oszukane? wymienione bylo na poczatku stycznia, zrobilem okolo 2,5tys km
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

theded kupilem bmw bo mi sie podoba i glownie do zwyklej jazdy dziennej (miasto, czasem trasa) ale nie po to ma naped na tyl zeby jezdzic jak z napedem na przod :P ciezko mi powiedziec jakie bylo wczesniej, mam bmke od listopada a na poczatku stycznia spalilem sprzeglo :/ (wiem, wstyd, ale jakos sie trzeba nauczyc :D) takie mam wrazenie ze spalilem sprzeglo bo wlasnie ciezko wchodzila w poslizg, czego efektem bylo wieksze wciskanie gazu i kombinowanie ze sprzeglem i przekombinowalem ;x moze rzeczywiscie to ten zwor ale nie chce mi sie wiezyc zeby 190KM nie postawilo fury bokiem...bo z tego co sie orientuje ludzie kreca baczki i jaraja laczka nawet 2.0i... a tak poza tematem to mozna jezdzic ze slabymi uszczelniaczami zaworowymi? kolega twierdzi ze jak odpalam to pojawia sie lekko niebieski dym przez chwile... mozna tak jezdzic czy trzeba czym predzej wymienic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do uszczelniaczy to jak cię stac na olej to się nie musisz spieszyć.

Jeżeli to uszczelniacze.

Może to pierścionki i to by była poniekąd odpowiedź na problem z moca.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy moj turasek 523 staje bokiem bez zadnych problemow. co prawda mam zime w rozmiarze 195. po sniegu sie jezdzi bajecznie na takiej oponie. przy czym teraz nawet na suchym na 2ce sklada sie super na rondach. na letnich 225 szalu nie bylo ale jak tylko deszczyk popadal tez nie sprawiala wiekszych problemow. kolega 535 nie mogl postawic bokiem. mial awarie jednej bardzo waznej czesci. mianowicie polaczenie pomiedzy kierownica a pedalami bylo wadliwe. (przepraszam jak sie pokaze podobny post ode mnie jeden pod drugim. problem z netem i nie chcialo mi wyslac poprzedniego postu i gdzies zaginal)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nic bede obserwowal samochod... raczej wszystko z nim ok bardzo ladnie przyspiesza, wywale ten zwor cdv. co do kierowcy to kolega ktory jezdzi bmw od paru lat, mial ich kilka e36, e32, aktualnie e34 sam nie potrafi mojej e 39 postawic bokiem, twierdzi ze to wina sprzegla (trefne albo zle zamontowane) ale moze to ten zawor. tylko z drugiej strony piszecie ze nie macie takich problemow nawet w 728 w automacie to juz sam nie wiem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak rozpedzasz auto na pelnej piz....e do odciecia i zmieniasz bieg na drugi ze strzalem ze szprzegla to kola boksuja? albo zapala sie asc? Jezeli tak, a tak byc powinno to sprzeglo ok. Taka mala mysl: jezeli mechanik wiedzial jak dobrze ustawic w docisku pierscien redukujacy luz w trakcie zuzywania sie tarczy, a zapewne wiedzial jak mozesz wcisnac pedal sprzegla to sprzeglo musi dobrze dzialac. Chyba ze nie odtluscil Ci powierzchni ciernej docisku lub kola dwumasowego i minimalnie sie uslizguje zanim zlapie dobrze tarcze. Takie moje rozwazania na ten temat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.