Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie znam warunków parkowania ... poza tym ze niemonitorowany parking podziemny.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

w koncu kupilem maly video rejestrator z doswietlaniem... Jakosc nie jest najlepsza ale dziala kiedy sie laduje i ma szerokokatny obiektyw, mam nadzieje ze wystarczy.

 

Teraz jeszcze kwestia zasilania po odcieciu zpalonu, jutro bede rozmawial z elektrykiem swoim zobaczymy co zasugeruje.

Opublikowano
Pytanie do kolegi zetro jak dlugo dziala ta kamerka w trybie wykrywania ruchu? Wytrzyma cala noc? moze to rzeczywiscie jest jakies rozwiazanie zamiast ciagnac jakies przewody.

 

Sorry za pozne odpisywanie, ale siedze na konferencji i mam malo czasu.

 

Na wbudowanej baterii kamera bedzie wykrywala ruch około 5 godzin.

Nagrywanie na oryginalnej baterii trwa max 30 minut.

 

Kamera wlaczy sie po wykryciu ruchu i bedzie nagrywala chyba 3 min po ustaniu ruchu.

Ile sie nagra na karcie zalezy od jej pojemnosci. 5 min klip zajmuje przy najwyszej rozdzielczosci okolo 300 MB.

 

Nic nie stoi na przeszkodzie zeby ta kamere zasilic z zestawu akumulatorków "paluszków".

Kupujesz "koszyczek" na baterie i podlaczasz je za pomoca kabla mini-USB do tej kamery.

 

Widzialem juz takie rozwiazania.

Niektorzy na 4 akumulatorkach wyciagali kilka dni funkcjonowania kamery.

 

Facet sprzedajacy ta kamere ma w ofercie rowniez oryginalne duze akumulatorki dedykowane do tych zastosowan.

 

Napisz jakie masz warunki oswietlenia w garazu, to nagram ci krotki film i sam zobaczysz jak to wyglada w slabym oswietleniu i czy ci to wystarczy.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
dzieki za wyczerpujace informacje! Sprzet wzialem juz inny z powodu natychmiastowej dostepnosci, a nie moglem czekac 2-3 tygodnie... Mimo to to z tego co piszesz to jest tonaprawde fajny gadzet w mega cenie.
Opublikowano (edytowane)

Tak dla potomnych :

 

Da sie obejsc ograniczenie polegajace na odcieciu zasilania gniazda zapalniczki po wylaczeniu zaplonu.

 

Aby tego dokonac potrzeba:

 

1. Piwo, albo lepiej dwa.

2. Troche checi i wolnego czasu (okolo 30 min)

3. Dostac sie do bezpiecznikow w samochodzie.

 

Trzeba wyjac bezpiecznik F30 (rysunek ponizej)

 

http://i48.tinypic.com/30bhhye.png

 

Jak widzicie, napiecie 12V na ten bezpiecznik (oraz inne) jest podawane za pomoca przekaznika w momencie wlaczenia zaplonu.

 

Nastepnie, dbajac o to, aby nie zewrzec nic w instalacji, podpiac sie z przewodem w miejsce, gdzie stale mamy 12V, niezaleznie od tego czy zaplon jest wlaczony czy nie.

Np. mozna sie wpiac w bezpieczniki od F1 do F6, tan jest caly czas 12V.

 

http://i47.tinypic.com/144h05.png

 

Do tego celu mozna wykorzystac "zlodziejki" do bezpiecznikow, taki jak ponizej.

 

http://www.camaro5.com/forums/attachment.php?attachmentid=203263&d=1296615323

 

Nie wiem czy zlodziejki sa dostepne w sklepach motoryzacyjnych, ja kupuje na DealExtreme od Chinoli :).

 

http://dx.com/p/add-a-circuit-blade-fuse-holder-with-20a-blade-fuse-117726

 

W zastosowanej "zlodziejce" instalujemy wyjety wczesniej bezpiecznik i laczymy z druga identyczna zlodziejka, ktora montujemy w miejsce bezpiecznika F30.

 

W ten prosty sposob mamy na stale 12V w gniezdzie zapalniczki.

Ponadto, zachowujemy oryginalne zabezpieczenie w postaci bezpiecznika, wiec nie spalimy samochodu w razie zwarcia.

 

Przedstawiony przezemnie powyzej sposob jest w 100% bezpieczny, o ile ktos ma jakiekolwiek pojecie o elektryce (np. potrafi zamontowac gniazdko w domu) :)

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez zetro
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
czy ta metoda jest w 100% bezpieczna?

 

O ile masz jakiekolwiek pojecie o elektryce (potrafisz zamontowac w domu gniazdko), to nie widze powodu, dla ktorego ten sposob mialby byc niebezpieczny.

 

Musisz jednak zrobic to z wykorzystaniem "zlodziejki", ktora przedstawilem na fotografii.

W ten sposob masz na linni zasilajacej gniazdo zapalniczki bezpiecznik, ktory w razie zwarcia nie pozwoli przewodom "zaswiecic" i tym samym spalic ci samochodu.

 

Sposoby "chalupnicze", polegajace na przecinaniu kabla, lutowaniu przewodow, itp, bym sobie podarowal.

Za maly zysk w stosunku do niebezpieczenstwa.

 

Jesli chcesz dokladniejszy opis, to postaram sie go sporzadzic.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
No mozesz zrobic szczegółowa instrukcje i gdzie taka zlodziejke w pl mozna znalesc bo na allegro nie moge znaleść.

 

Tu masz troche bardziej szczegolowa instrukcje:

viewtopic.php?f=15&t=211272

 

Na obecna chwile nie znalazlem takiej przejsciowki w Polsce.

Pewnie sa w niektorych motoryzacyjnych, ale ja jeszcze nie znalazlem.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
Panowie jak to jest u nas w autach z tym prądem w zapalniczce ? chodzi mi o wyłączony zapłon bo kupiłem sobie taki mały bajer http://allegro.pl/show_item.php?item=3760887555 i co teraz zrobić abym sprawdził naładowanie akumulatora ? oczywiście myślę o tym co kolega wyżej napisał . No ale czemu mam znowu coś rze-zbić :mad2: Edytowane przez jaga
Opublikowano

Piękne to coś :] do testowania aku :] :cool2:

 

Na wyłączonym zapłonie nie ma napięcia na gniazdkach zapalniczki . Jak włączysz zapłon to zaraz tysiąc innych rzeczy będzie czerpać prąd i wyniki wyjdą u Ciebie za niskie.

Samo BMW ma w sobie czujnik naładowania aku i ładowania alternatora. Jeżeli będziesz miał słabe aku to wyświetli Ci się komunikat na zegarach !

Podobnie z alternatorem masz, źle ładuje - komp chwyta błąd i informuje .

 

Jeżeli już chcesz sprawdzić aku w swoim BMW to podnieś maskę i na wyłączonym aucie sprawdź napięcie na czerwonym + i - na masie auta .

Opublikowano
Ja sprawdzam miernikiem napięcie pod maską i także na aku , mam akumulator z 2006r i to nie oryginalny tylko boscha 75Ah 720A podejrzewam, że w ogóle nie był zaadoptowany do auta bo już mi 2x rozładował się i nic mi na wyświetlaczu nie pokazało ? :mad2: teraz mam zamiar zakupić też boscha 70Ah 630A i zakodować tak jak w książce pisze ;) :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.