Skocz do zawartości

e34 525i m20b25 jak idą kable do pompy paliwa


KarolND

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, żeby nie było od razu na wstępie mówię że próbowałem szukać na forum i w rozległym internecie ale niestety mi się nie udało :( Otóż chodzi o to jak należy podłączyć przewody idące do pompy paliwa w bmw e34 silnik m20b25 czyli 2.5L 12V. Normalnie na końcu powinna być taka wtyczka ale niestety u mnie z jakiegoś powodu tego nie ma, przewody nie były podłączone więc nie pokazuje mi ile mam benzyny, nie świeci się kontrolka rezerwy itp. Jest pięć przewodów: 1gruby brązowy, 2gruby zielono fioletowy, 3cienki pomarańczowo-brązowy, 4cienki fioletowo-brązowy i 5cienki czerwono-brązowy. Proszę o pomoc gdyż nie mam pojęcia jak powinny iść te przewody.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, żeby dostać się do pompy trzeba zdjąć dywanik i odkręcić taki dekielek na 5 śrubek. U mnie nie ma tej wtyczki tylko są kable z zarobionymi końcówkami i nie mam pojęcia jak je podłączyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jutro rano sprawdze i napisze co i jak.Przed podłączeniem sprawdz przynajmniej czy jest pompa i co tam właściwie jest żeby nie było zonka.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik jest ok bo już sprawdzałem, pompa została przeze mnie już wymieniona na pompkę z m50b25, miałem już tak kiedyś i nie było żadnego problemu. Ta co była tutaj to raczej z żadnego bmw nie pochodziła... W ogóle to jakiś magik to robił bo jest tak że mam przy stacyjce 2 przełączniki: jeden to gaz, benzyna a drugi to pompka paliwa on, off. Nie wiem po co tak zrobione no ale mniejsza o to. A będzie różnica w kolorach tych przewodów z m20b25 a m50b25? Bo kumpel ma m50b25 i może bym jutro wpadł do niego sprawdzić, tylko nie wiem czy te same kolory będą. Póki co czekam na Twoją odpowiedź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Myśle że może być podobnie

Patrząc na wtyk liczymy od góry od lewej strony(zaokrąglenie wtyku mamy po prawej stronie)

1 gruby brązowy

2 gruby zielono fioletowy

3(środkowy) czarno czerwony w zielone kropki

4 brązowo pomarańczowy

5 brązowo fioletowy

Myśle że u ciebie 3 to czerwono brązowy

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź. Po podłączeniu tak jak we wskazówkach niestety pompa nie działa, nie mam pojęcia dlaczego. Pompa w poprzednim samochodzie działała do końca, spalona to ona raczej nie jest. Ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak? Mogło się coś stać jak próbowałem wcześniej ją podłączyć i pomyliłem przewody?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że sprawdzony :8) Nie pisałbym na forum jeśli nie sprawdziłbym pompki, przekaźnika i bezpiecznika. Właśnie to było dla mnie dziwne że niby wszystko ok ale jednak nie działa. Bądź co bądź problem rozwiązany, mianowicie znalazłem gdzieś u siebie w starej 7er tą wtyczkę której u mnie nie było, zamiast czego połączone przewody były na krótko, zalutowałem i problem z głowy. Chyba wina złączek na końcach przewodów. Kolego kolory podałeś dobrze i mogą służyć za wzór podłączenia jakby ktoś kiedyś miał problem. Dzięki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.