Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam problem tego typu, posiadam instalacje stag 300 i wg wskazan acgas podcisnienie w kolektorze ssacym na wolnych obrotach oscyluje ok. 0,50-0,52. kazdy gazownik mowi ze powinno miec ok. 0,35, a skoro jest 0,50 to ciagnie lewe powietrze. samochod duzo pali, ale nie moge zlokalizowac lewego powietrza. uszczelki pod kolektorem sa nowe, krokowiec wyczyszczony, nowe przewody odmy, guma od przeplywki dobra. nie mam pojecia gdzie szukac i jak szukac. pryskalem plakiem wszedzie tam gdzie moze ciagnac lewe powietrze i zero reakcji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na bogatej dawce mamy małe podciśnienie a na ubogiej duże.Szukaj powodu czemu dużo pali.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

pytam sie was na forum, bo przejarzalem juz wszystko i nie mam pojecia czemu duzo pali. nowe swiece, fajki, drugie cewki, druga przeplywka, sonda oryginalna bosha nowa z wtyczka, cisnienie na listwie paliwowej 3bar, sprezanie wszystkie cylindry ok. 12.5

jest to e36 w automacie, spalanie w miescie 20l przy spokojnej jezdzie, w trasie 11.5l gazu, benzyny okolo 1,5l mniej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz ustawienie rozrządu
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam mam ten sam problem co pluskwa 9 tylko u mnie podcisnienie jest 43. Podczas zmiany biegów szybko obrotomierz opada co powoduje szarpniecie nieprzyjemne, podobnie jest przy ruszaniu i gwałtownym dodaniu gazu na jałowym, ba chwile zdlawi się po czym wchodzi na obroty. Co robić
Opublikowano

ktoś tu chyba źle zaczął myśleć i brnie przez to niewłaściwą ścieżką.

 

Ustalmy, że wysokie podciśnienie to 0,5bar, a niskie podciśnienie to 0,3bar. Oba te ciśnienia są niższe od ciśnienia atmosferycznego, right?

 

Jeżeli dolot będzie nieszczelny to będzie w nim niskie lub bardzo niskie podciśnienie. Oznaką szczelnego dolotu jest wysokie podciśnienie w kolektorze.

Opublikowano
Dziwne bo większość mówi że to jest za wysokie podcisnienie i każą szukać nieszczelności w układzie i Stad problemy z dławieniem się przy ruszaniu itp. Zakładając że nie ma lewego powietrza to skąd te problemy powstały. Zaznacza ze na zimnym silniku jest lepiej niż na dobrze rozgrzanym
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

AndrewP4 napisał

ktoś tu chyba źle zaczął myśleć i brnie przez to niewłaściwą ścieżką.

 

Ustalmy, że wysokie podciśnienie to 0,5bar, a niskie podciśnienie to 0,3bar. Oba te ciśnienia są niższe od ciśnienia atmosferycznego, right?

 

Jeżeli dolot będzie nieszczelny to będzie w nim niskie lub bardzo niskie podciśnienie. Oznaką szczelnego dolotu jest wysokie podciśnienie w kolektorze.

To jest podciśnienie pokazywane przez MAP instalacji gazowej a nie wakuometr a to dwa różne pomiary.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.