Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy mam problem z zapalaniem na ciepłym po rozmowie z rogerem-nysa wynika ze to sa wtryski, czy wiecie gdzie w warszawie jest jakies zaufane miejsce?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie chcę podważać słów Rogera, bo ma chłopak o tym wielką wiedzę, ale skąd ta pewność, byłeś na kompie, robiłeś test przelewowy?

Z doświadczenia wiem, że jeśli wtryski padają, to problem z odpaleniem jest na ciepłym i na zimnym motorze..

Jak chcesz, to daj znać na PW, podam Ci numer do dobrego i taniego speca od wtrysków z okolic Wa-wy.

Proponowałbym zacząć od testu przelewowego.. ale za beznadziejne odpalanie na ciepłym jest odpowiedzialny któryś z czujników..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Czujnik walka rozrzadu, jesli juz byc dokladnym.

Raczej wyjdzie jak podpeniesz pod kompa.

 

Jakby Ci wtryski siedzialy to auto by kiepsko palilo na zimnym chyba nawet bardziej niz na cieplym. Krzysiek ma racje.

Opublikowano
ale powiedz kolego co dokladnie sprawdzac, pojechalem do diagnosty i powiedzial ze jak nie kpokazuje zadnych bledów to on nic nie pomoze...
Opublikowano

A sprawdzil czy pokazuje, czy stwierdzil tak na wejsciu?

Jak sprawdzil i nie ma zadnych to sprawdzal chociaz w czasie jazdy parametry silnika?

 

Jak zrobil wszystko jak nalezy to rob test przelewow.

Opublikowano
nie sprawdzil, stwierdzil tylko ze jak sie nie wyswietla to nie pomoze, troche mnie to zniechecilo do tego mechanika, no nic jade zrobic gdzie indziej.
Opublikowano
Moze nie Warszawa, ale zaprzyjazniony serwis z Bialegostoku regeneruje wtryski. Ostatnio przeszli na III stopien naprawy wtryskiwaczy + cala aparatura od Boscha i wtryski wychodza jak fabryka. Moge podeslac info na PW. Serwis w pelni autoryzowany, nie zaden garaz pod blokiem.
Opublikowano

III stopien? To jak jakies dany sa czy cos?

Tam filozofii nie ma. Oby mieli czesci oryginalne i wymieniali wszystko to nawet malpa to zrobi.

Opublikowano

Witam

Nie chcę podważać słów Rogera, bo ma chłopak o tym wielką wiedzę, ale skąd ta pewność, byłeś na kompie, robiłeś test przelewowy?

 

Nikt nie jest doskonały , a naprawianie czyjegoś auta przez telefon to totalne wariactwo....

Prawda jest taka że rozmawiając z kolegą przez telefon nawet do końca nie byłem pewny jaką ma jednostkę pod maską, on też nie wiedział co ma... :mrgreen:

Dzisiaj się dowiedziałem że to dde3 , zatem jeśli pompka podaje do vp44 odpowiednio paliwo to pozostaje tylko sama VP44.

 

Nigdy nikomu nie kazałem w ciemno wymieniać żadnej części ani tym bardziej regenerować wtrysków. Powyższa sytuacja została nieco omylnie odebrana .

Najpierw korekty na zimnym ,potem ciepłym ...a gdy ciepły i ma problem z rozruchem , test przelewowy . Czarna owca zawsze w kubeczkach pokaże się pierwsza :cool2:

 

Ja nie neguję czyjejś wiedzy i doświadczenia ale uwierzcie , bo przerobiłem tego sporo, z CR nie ma reguły.

Jeden wtrysk zimny będzie walił w przelew a inny BĘDZIE ROBIŁ TO SAMO TYLKO ZAGRZANY.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Dzieki wszystkim za pomoc a zwlaszcza rogerowi za udzielenie obszernej informacji, faktycznie nie wiedzialen nawet czy mam cr czy vp.ale powolutku sprawy sie prostuja. I moze uda sie naprawic smoka.pzdr wszystkich i mysle ze temat zamkniety.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.