Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wie ktoś jaką wysokość powinna nieć E61530d z zawieszeniem M-pakietowym pytam bo zmierzyłem u siebie wyszło mi coś dziwnego przy każdym kole jest inna wysokość

lewy przód 68,2cm od ziemi do najwyższego punktu na błotniku

prawy przód 66,7cm

lewy tył 66,3

prawy tył 67,8

mierzyłem po trzy razy każdą strone i przejeżdzałem autem wiec podłoże można uznać za wmiare równe za każdym razem tak samo było sprawdziłem amorki i sprężyny przód są identyczne spreżyny z dwiema niebieskimi kropkami i jedna szara róznica jest po 15mm miedzy stronami chyba nie powinno tak być czy nierówno stojący tył może mieć wpływ na róznice w wysokości przodu dodam jeszcze że opony jakie są na aucie to 225/50 17" a i powietrze sprawdzone jest równo we wszystkich oponach jak ktoś mial taki przypadek bede wdzieczny za podpowiedz

Opublikowano

Mialem podobny przypadek, myslalem ze to amorki, a okazalo sie,

ze przednia sprezyna (lewa) lekko sie przekreciła i nie byla poprawnie ulozona.

 

Po poprawnym ulozeniu sprezyny (deontaz mcpersona), auto wrocilo do poziomu

Opublikowano
lewy przód 68,2cm od ziemi do najwyższego punktu na błotniku

prawy przód 66,7cm

lewy tył 66,3

prawy tył 67,8

Nie pomyliłeś się? Lewy przód i prawy tył stoją wyżej? Po jednej przekątnej za wysoko a po drugiej za nisko? To nie jest przechylenie na jeden bok - to jest odkształcenie budy. Krzywo pospawana? Pojedź z nią na diagnostykę zawieszenia - niech ci sprawdzą odległości osi poszczególnych kół...
Opublikowano
dziwne , tył może być spowodowany nivo , a przód może dynamic drive ? masz ten system u siebie? było o tym na forum że auta krzywo stoją i to on był powodem
Opublikowano
auto już stoi prosto tył był krzywo bo kompresor nie wyrabia i trzeba było nivo ustawić stało o dziwo krzywo po przekątnej ale po wizycie u mechanika już jest ok po pierwsze zostałem uswiadomiony że źle mierzyłem mierzy sie od środka felgi do błotnika a nie od ziemi nie wiem co było z przodu ale wymieniłem końcówki z drążkami, tuleje i gumy stabilizatora specjalista poustawiał wszystko jak ma być i jest już ok te rzeczy które wymieniłem raczej nie mają wpływu na wysokość przedniego zawieszenia ale najważniejsze że już jest ok dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Dolaczam do tematu zeby nie zaczynac nowego. Zauwazylem wczoraj ze samochod krzywo stoi a konkretnie prawy tyl jest o centymetr nizej. Patrzylem na sprezyny ( bez zdejmowania kola ) i wygladaja na w porzadku z tym ze na dole ten czarny element ktory blokuje sprezyne jest obrocony tzn. z lewej strony koniec sprezyny jest na wprost jak patrze a z prawej bardziej z boku, nie wiem czy to ma znaczenie?

Jak najprosciej mozna sprawdzic co sie stalo, jezeli to przekrecona sprezyna to jest to duzo roboty? To moje drugie BMW i znowu problemy, takie rzeczy nie powinny sie dziac w takich samochodach!!!

Moj samochod to E 60

Pozdrawiam
Opublikowano
Może być to przez sprężyna jak będzie źle ułożona , najlepiej na podnośnik i sprawdzić :) żeby ją ustawić poprawnie nie ma dużo roboty ;) - waldek uwierz taki problem to nie problem ;) bywa gorzej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.