Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy. Mam problem z moim BMW otóż nie chodzi na benzynie. Auto ma instalację gazową sekwencyjną.

 

Dzień pierwszy:

Jechałem na stację (12 km) na takiej konkretnej rezerwie. Normalnie odpaliła na benzynie po jakimś czasie przeskoczyła na gaz. Na stacji zatankowałem sobie 10 litrów benzyny. Później po przejechaniu 20 km auto zaparkowałem i po pół godziny kiedy wróciłem nie chciała odpalić, zaskoczyła dopiero w trybie awaryjnym na gazie póki była ciepła. Po przejechaniu jakichś 5 km próbowałem ją na parkingu odpalić na benzynie ale to na nic. Odpalała na gazie, dawałem jej wtedy na obroty i przerzucałem na benzynę ale kompletnie nic się nie działo, wskazówka obrotów natychmiastowo opadała. W końcu na gazie odpaliłem i jadąc przez miasto przerzuciłem na benzynę i ZASKOCZYŁA bez zająknięcia, na benzynie chodziła później bez problemu i odpalała.

 

Dzień drugi:

Rano bez problemu odpaliła, zrobiłem 10 km zaparkowałem i przy późniejszej próbie odpalenia stało się to samo, nie chciała odpalić na benzynie. Odpaliłem na gazie i w trakcie jazdy przerzucałem na benzynę ale bez powodzenia. Dopiero za którymś razem przeskoczyła na benzynę jak gdyby nigdy nic, nawet się nie zadusiła i chodziła do końca dnia. Wieczorem pojechałem do pracy na nockę.

 

Dzień trzeci (dzisiaj)

Rano odpaliła wróciłem do domu. Teraz wieczorem kiedy chciałem odpalić już nie chciała zagadać (na na gazie nie dałem rady odpalić bo zimna).

 

Ściągnąłem kanapę z tyłu i po przekręceniu kluczyka słyszę jak pompa robi takie puknięcie i dalej nic. Chciał bym to jakoś sprawdzić dokładniej nim jutro kupię nową pompę ale nie za bardzo wiem jak.

 

Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Edytowane przez Axwell
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyciąg pompe i podłącz na chwilę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak,tylko wylej z niej benzyne i wysusz przed podłączeniem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa ma dwa bolce.Jak Ci się nie chce wyciągać pompy to załącz przekaznik pompy,wystarczy zmoskować piny 30 i 87.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Więc pompę wykręciłem i sprawdziłem za pierwszym razem od razu zaskoczyła ale to było przez sekundę bo szybko zabrałem kable żeby się nie spaliła. Później postanowiłem sprawdzić jeszcze raz i nie chciała się załączyć. Próbowałem na różne sposoby. Jak ją podniosłem i potrząsnąłem to później łapała i działała. Sprawdziłem też przekaźnik w taki sposób ze odpiąłem kabel zasilania pompy i wpiąłem w niego żaróweczkę. Po przekręceniu stacyjki żarówka nie świeciła ale przy próbie odpalenia żarówka zaczęła świecić.

 

Teraz już nie wiem co to może być.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień pompę i po temacie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Doszedłem do tego samego wniosku, sprawdzałem ją później jeszcze raz i w ogóle nie chciała załapać. Jutro jadę po nową pompę.
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.