Skocz do zawartości

kontrolka chlodnicy po wymianie uszczelki pod glowica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam nastepujacy problem.

 

Posiadam BMW E46 Touring z silnikiem 1.8 (poj. 1895, benzyna + gaz, rok 2000.

Zapala mi sie kontrolka od chlodnicy, gdzie aktualnie auto jest po wymianie z tego powodu uszczelki pod glowica, planowaniu glowicy itp.

Co moze byc przyczyna? Dodam, ze kontrolka np. gasnie gdy stane na swiatlach, badz tez pali sie caly czas, podczas dluzszej jazdy.

 

Prosze o pomoc, bo wydalem dzisiaj ponad tysiac zlotych i boje sie ze to nie koniec.

 

Pozdrawiam.

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano
cala naprawa zajmowal sie mechanik, jutro sprawdze stan. Z drugiej strony jesli byloby go malo, to by sie swiecila caly czas tak?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cala naprawa zajmowal sie mechanik, jutro sprawdze stan. Z drugiej strony jesli byloby go malo, to by sie swiecila caly czas tak?

Własnie chyba nie cały czas. Raczej powinna zapalić sie na jakis czas i zgasnąć. Sprawdz tez czy wtyczka jest wpięta

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Walczę z podobnym problemem, tyle że w 328 i jestem w trakcie naprawy. U mnie też było tak, że na wolnych obrotach kontrolki "dolej płynu" nie było tylko dopiero po pewnym czasie albo w trakcie szybszej jazdy. miałem wydmuchaną uszczelkę i przegrzany silnik. Na chwilę obecną mechanik splanował głowicę i będzie zakładał uszczelkę. Wg mnie skoro po wymianie uszczelki jest ten sam problem to może sama głowica miała jakieś mikropęknięcia?

Była sprawdzana na szczelność czy tylko planowana?

Druga sprawa to bywa, że reduktor puszcza gaz do układu chłodzenia i też ciśnienie robi. Niektórzy bardziej odważni sprawdzali zapalniczką czy ze zbiorniczka się gaz wydobywa.

Daj znać co ustaliłeś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W mojej 328 tez mialem ten problem. Wieksza predkosc mocne przyspieszenie i bum kontrolka. Na poczatku myslalem ze plynu nie ubywa, jednak co 2 tyg musialem z 50ml wlac. w sumie to nie jest duzo, nie az tyle aby powodowal zapalenie kontrolki mi sie wydaje. Problem sam wyszedl jak kompletnie zatarlo sie lozysko na pompie. pompa powodowala zapalanie sie kontrolki. A ubytki byly bo cieklo z niej po silniku. Po wymianie jezdzilem autem pol roku do sprzedazy i ani raz nie zapalila sie juz kontrolka.

🙃🙃

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.