Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Zwracam się do Was z pewnym pytaniem. Mogę kupić auto za gotówkę E39... za jakieś 20 koła. Ładne 528 z 2000 roku można kupić poniżej 20 koła. "Ładne" tylko, że to 13 letnie auto... miałem kiedyś stare E34 i wiem jak to jest, zrobię klimę układ kierowniczy, potem tylne błotniki wyjdą i kompletne zawieszenie a następnie wyjdzie w silniku coś do roboty albo sprzęgło i w ciągu 2 lat dołożę 10 koła... potem ani sprzedać (bo szkoda) ani jeździć bo już 15 letnie auto.

 

Zastanawiam się więc nad kredytem na droższy model: E60. W cenie 40 000 zł można kupić fajny egzemplarz, który wygląda na 200 000 km, klima działa no i jest z 2005 - 2006 roku, czyli ma 7 - 8 lat. Pytanie mam do was czy kupując takie auto również będzie się sypać jak to droższe, czy raczej zrobię 50 000 km wymieniając tylko olej, klocki itp?

 

 

Pozdro

Opublikowano

Kupując e39 czyli solidne auto za ok 20tys dobrze poszukując nie zrobisz wtopy. Jest to już ponad 10letnie auto, ale bardzo solidne. Nie ma ona problemów z rdzą jedynie na klapie możesz mieć problem. Co do klimy to jedynie rezystor wentylatora jest wadliwy. Silniki ma tak jak e60 benzynowe jak i diesle. Jest o wiele tańsza w eksploatacji niż e60, a za ok 40tys nie szykował bym się na wymianę tylko płynów eksploatacyjnych.

 

Gdybym dysponował taką gotówką to brał bym e39. Auta na kredyt się nie bierze, a szczególnie w takiej niskiej kwocie bo to będzie skarbonka. 528i to fajny silnik do tego jest jednym z ostatnich pancernych R6.

Opublikowano
dlaczego sądzisz, że E60 jest droższe w eksploatacji niż E39? Przecież nowsze auto = mniej napraw. Ile musiałbym dać za E60 żeby było w naprawdę fajnym stanie? Ładne diesle widziałem już za 35000 pln.
Opublikowano
Ładne diesle widziałem już za 35000 pln.

 

po czym wnioskujesz,ze ladne? po zdjeciach? :mrgreen:

powiem Ci tak, naprawde zadbane i niewytluczone E60 z lat 2005-06 bedzie kosztowac min 50tys. nie twierdze, ze moze uda Ci sie kupic ciut taniej, ale ogolnie nia ma okazji.

co jest tanie, to bedzie mialo zawsze jakies ale...wiem z wlasnego doswiadczenia, bo mam dwie 5tki i wiem ile czasu zajelo mi szukanie tej odpowiedniej.

przekonasz sie sam jak zacznisz jezdzic ogladac :mrgreen:

 

dobrze Ci radze zebys odpuscil sobie od razu te ponizej 40tys, chyba ze chcesz auto przemalowane pare razy, z przebiegiem blizej nie okreslonym, do ktorego latwo w ciagu paru miesiecy dolozysz pewnie z 10tys albo i wiecej i ktore bedzie skarbonka przez caly okres uzytkowania.

czesci do E60 do najtanszych nie naleza np amortyztor przod ok 600zl/szt, dwumas 2tys, sprzeglo 800zl, tarcze przod ok 600zl, wiec utrzymanie bedzie na pewno drozsze niz E39. E60 to rowniez inny swiat jesli chodzi o elektonike w porowaniu do E39.

 

E60 daje w zamian super prowdzenie, dobre osiagi i wzglednie male spalanie. mam jedna z fabrycznym sportowym zawiasem(nie M-sport, ale twardze nie seria) i naprawde prowadzi sie swietnie.

Opublikowano
Ładne diesle widziałem już za 35000 pln.

czesci do E60 do najtanszych nie naleza np amortyztor przod ok 600zl/szt, dwumas 2tys, sprzeglo 800zl, tarcze przod ok 600zl, wiec utrzymanie bedzie na pewno drozsze niz E39. E60 to rowniez inny swiat jesli chodzi o elektonike w porowaniu do E39.

 

Amortyzator Kayaba na allegro do E39: 299 pln, do E60: 312 pln, dwu-masy i sprzęgła te same bo silniki te same, tarcze pewnie podobnie. Różnica jest taka, że poprzedniemu właścicielowi dołożyć do E39 2000 pln na grubszą naprawę się nie opłacało (bo podobne auta są po 10 000 pln) a w E60 może się opłacało.

 

Zadbane E39 będzie miało 325 000 km (25 000 km * 13 lat) a wyjeżdżone E60 320 000 km (40 000 km * 8 lat) tyle, że nie tylko przebieg się liczy ale również WIEK. E60 jeszcze nie dawno jeździł tylko Pan Prezes Kozłowski, który oddawał go do ASO i pokrywał z firmowego konta faktury opiewające na dziesiątki tysięcy złotych, E39 sprowadził polski robotnik, który zarobił trochę EURO w Niemczech i wrócił samochodem, niestety poleciało kilka części i uznał że nie warto go naprawić bo ZAKUP to jedno a eksploatacja to drugie.

Opublikowano
nie tylko przebieg się liczy ale również WIEK

Wiek liczy się tylko w Polsce. W innych krajach liczy się przebieg (nie mylić z przebiegiem made by alledrogo) i stan techniczny.

E60 jeszcze nie dawno jeździł tylko Pan Prezes Kozłowski, który oddawał go do ASO i pokrywał z firmowego konta faktury opiewające na dziesiątki tysięcy złotych.

Tak, wczoraj oddawał do ASO, a dziś w prezencie odda tobie za 4 dychy.

 

Nie szukaj na siłę argumentów tam, gdzie ich nie ma. Podoba ci się E60, to bierz i tyle. Jak nie chcesz E39, to się nawet nad takim nie zastanawiaj, bo skończysz z autem, którego nie chciałeś.

Opublikowano
Ładne diesle widziałem już za 35000 pln.

czesci do E60 do najtanszych nie naleza np amortyztor przod ok 600zl/szt, dwumas 2tys, sprzeglo 800zl, tarcze przod ok 600zl, wiec utrzymanie bedzie na pewno drozsze niz E39. E60 to rowniez inny swiat jesli chodzi o elektonike w porowaniu do E39.

 

Amortyzator Kayaba na allegro do E39: 299 pln, do E60: 312 pln, .

 

sorki tutaj przywolalem cene amorka do sportowych nastawiem, takie jak mam u siebiew E60. mialem dwie 2 opcje: ASO 1200zl szt lub to samo Sachsa 600zl sztuka :mrgreen:

 

nie pisze, ze czesci sa jakies porazjaco drogie, bo nie sa. ale tez nie sa tanie jak do Golfa :mrgreen:

w kazdym badz razie, co bys nie wybral, nie napalaj sie na pierwsze lepsze auto. szczegolnie z podejrzana cena :wink:

Opublikowano

Tak, wczoraj oddawał do ASO, a dziś w prezencie odda tobie za 4 dychy.

 

Gdyby ograniczyć się do najstarszych E60 z 2003 roku to najdroższe 520i kosztuje na allegro 44 000 pln, zapewne 4000 pln do negocjacji. Najtańsze kosztują trochę ponad 30 000 pln. Sądzisz że wszystkie te auta to kompletne szroty?

 

Druga sprawa E39 to też fajne auto. Ale miałem już auto kupione za kilkanaście tysięcy (E34) i wiem jak to cenowo potem wygląda. Dokładasz, dokładasz i końca nie widać... a ciągle się coś sypie. Tak nie miałem tylko ja. Kolega kupił ładne E34 za 18 000pln i w ciągu 4 lat dołożył 22 000 pln, miałby w tej cenie już dawno E39. Gdy już z autem zrobił prawie wszystko, łącznie z nowymi uszczelkami drzwi (bo stare dziurawe szumiały), nowymi sprężynami, amortyzatorami; nowe tylne i przednie zawieszenie, regeneracja wycieraczek i remont klimatyzacji (sprężarka, parownik itp), malowanie maski i błotników i mnustwo innych... za auto nie dostałby nawet 15 000 pln.

Opublikowano
najdroższe 520i kosztuje na allegro 44 000 pln, zapewne 4000 pln do negocjacji. Najtańsze kosztują trochę ponad 30 000 pln. Sądzisz że wszystkie te auta to kompletne szroty?

Nie, ja sądzę, że żadne z nich nie jest od prezesa, który "pokrywał z firmowego konta faktury opiewające na dziesiątki tysięcy złotych"

 

[Gdyby ograniczyć się do najstarszych E60 z 2003 roku to najdroższe 520i kosztuje na allegro 44 000 pln

Ja wyczytałem wyżej, że chodzi o 528i, a nie o najstarszy możliwy egzemplarz (ze wszystkimi wadami początku produkcji) i z najsłabszym możliwym silnikiem. Może nie doczytałem za dobrze.

 

Podtrzymuję, co napisałem wcześniej. Bierz E60, bo E39 wcale nie chcesz. A kupowanie czegoś, czego się nie chce posiadać, jest bez sensu.

Opublikowano

jesli o mnie chodzi to mozesz kupic E60 nawet za 20tys :wink: jedynie radze sie nie napalac przy kupnie i porzadnie sprawdzic auto(min to: pomierzyc lakier, podpiac kompa, sprawdzic VIN w aso, przejechac sie po dziurawej drodze, posprawdzac wycieki, korozje podwozia szczegolnie w okolicach tylu samochodu)

jak juz piasalem do E60 mozna lekka reka dolozyc kolejne 10 tys zaraz po zakupie :mrgreen:

 

powodzenia w szukaniu tej jedynej :wink:

Opublikowano
E39 są naprawdę fajne, ale bez sensu żeby po kilku latach eksploatacji wyszło drożej niż nowszy model.
Opublikowano

Za 40k PLN możesz mieć E60 520i z 2004 roku z bardzo biednym wyposażeniem!

 

Do tego musisz doliczyć pakiet startowy około 4k PLN (tak jak napisałeś: DO 10 LETNIEGO AUTA NIKT PRZED SPRZEDAŻĄ NIE WYMIENI HAMULCÓW, OPON, OLEJU...).

 

Gwarancji na wyłącznie naprawy eksploatacyjne przy używanym aucie (nie ważne czy 4-ro czy 10-cio letnim) nie ma nigdy!

 

Nawet nowe się psują!

 

Jeśli jesteś w stanie kupić E60 za 40k PLN plus mała górka na start to się nawet nie zastanawiaj! E60 jest rewelacyjne!

Opublikowano
Tak się jeszcze zastanawiam czy nie zakupić E65 735i na bardzo dobrym wypasie z 2001 roku za 35 000 pln :) Przynajmniej mam wypas konkretny. Ew. E90 320d 2007 za 35 000 pln, jeśli zechce mi się oszczędzać. A E60 fajnej nie kupię...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.