Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, od kilku dni mam następujący problem, jadąc równo, mamy np skrzyżowanie, skręcamy w prawo i dajemy gaz w podłoge, z tyłu auta jakby z lewej strony bardzo głośno coś wali, dudni, i drgania przenoszą się na całe auto. przy analogicznej sytuacji, tylko skręcając w lewo, tego problemu nie ma. może ktoś powiedzieć co się posypało???
Opublikowano
A może przednia tuleja tylnego wahacza - pod podłogą, z przodu koła, popatrz sobie w realoem jak nie wiesz gdzie szukać. Jak ci się nie chce podnosić auta to wsadź telefon i zrób zdjęcie.
Opublikowano
ale to tak głośno wali dudni, jakby coś się ewidentnie przy obracaniu się czegoś. no i jak wspomniałem tylko przy ostrym skręcaniu w prawo na pełnym gazie, np skrzyżowanie 2 bieg i gaz, w lewo tak się nie dzieje. mam jeszcze objaw drgania, bicia, wycia jakby to opisać wału, tak około miedzy 2200-2600 obr, ale to wiem że na 99% jest wina podpory wału, tej przedniej za skrzynią, sprawdzone przy wymianie uszczelniacza skrzyni, 2 miesiace temu, był luz na łożysku, a od niedawna jest ten puchacz, jednak obydwu objawów o których pisze, chyba bym nie łączył ze sobą, może sie myle
Opublikowano
przed chwilą zamówiłem olej i komplet filtrów, od znanego i polecanego gościa na allegro, tak że po niedzieli jak tylko będą to jade do kumpla na kanał, ale póki co chciałbym wiedzieć do czego mamy zaglądać
Opublikowano

Dyfer, mocowanie dyfra, polosie, luz na dyfrze jak masz auto na biegu przy kreceniu kolem.

Jak luz jest duzy albo dyfer caly mokry to dyfer do smieci. Polosie pewnie tez.

Opublikowano
podkreślam że to tylko przy skręcie w jedną stronę, w prawo. w lewo nie. więc dyfer chyba raczej nie? możliwe że tylko 1 półoś? z lewej strony? tak jakby dochodzi to właśnie z lewego tylu. jak ją sprawdzić?
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
panowie potrzebuje pomocy ,czytałem na forum o podobnym problemie ale nic mi to nie pomogło ,a mianowicie mam coupe 323ci (chyba ) bo dokładnie to po zmianie silnika nikt nie wie ,napewno podwójny vanos ale mówią niektorzy tak a niektórzy co widzieli pod maską to że 192konna ,ale mniejsza ,problem jest taki że gdy mocno rusze na prostych kołach to mi wali z tyłu w okolicach dyferencjału ,natomiast gdy kręcę bączki to jest nieźle dopiero jak z zakrętu wychodze na proste koła to znów walnie (na początku pukało ) i ten sam objaw jest na dziurach ,czasami duża a cicho a czasami mała i znów objaw ,hmmm byłem na kanale i z tego co wyczytałem na forum to odpada łaczenie zawieszenia i sanek z budą itp bo wszystko jest ok ,wał i podpora tez sie wydaja ok ,podnosilismy bmw na kanale na lewarkach i przy ruszaniu nic nie slychac pooniewaz nie ma obciaznia ,co dalej hmmm zawieszenie tez jest ok ,sztywne było robione z rok temu ale na dobrych czesciach i prosze o pomoc bo nie wiem co by sie miało dziac np z podporą wału gdyby była problemem ? lub czy to nie jest cos z mostem ,pzdr i prosze o wypowiedzi
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
u mnie problemem była poduszka amortyzatora ta w kufrze koszt śmieszny a walenie na dziurach i przy ostrym ruszaniu powodem były poduszki-tulejki na koszu tzn mocowaniu kosza do podwozia ,dyfra itp wymieniiłem wszystko poduszki trzeba nabijac prasą najlepiej koszty nie sa duże ale rozbierania i pracy na 3luxne dni prawie ,pzdr może komus to pomoze:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.