Skocz do zawartości

Re: ciekaw funkcje e60


sobek0071

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Na pierwszej stronie masz wszystko opisane.

Ustaw profil ncs, Kodujesz przez CAS co do inpy wyślę Ci na PW

Lichtmodul 1 (LM1)

DRL_V_GEDIMMT

wert_01 = przyciemnione migacze

wert_02 =przyciemnione światła długie, halogenowe

 

DRL_WERT_DIMMUNG

wert_01 = 26%

wert_02 = 40%

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 907
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wgrałem ten pakiet od Ciebie,mogłem ustawić profil,zrobiłem tak jak jest opisane.

Nie chce mi wysłać tego pliku ostatniego do katalogu WORK,jedynie gdy zczytuje moduł CAS to wysyła.Każdy inny moduł wyrzuca mi błąd.INPA działa.Mam dość.

http://i.imgur.com/LnpyeLp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Miałeś wymieniane jakieś moduły albo montowane dodatkowe zabezpieczenia lub nie oryginalne moduły np. Do radia lub kamery?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O niczym takim nie wiem,auto kupiłem w grudniu więc pewien na 100% być nie mogę.Stawiam win7 bo wtedy miałem viste i zobaczę jak będzie na 7 32bi

 

EDIT.

Win7 postawiłem i nadal błąd.Nagrałem filmik jak to robię,może gdzieś popełniam błąd.Jeszcze jeden film przesyłam z kodowaniem modułu CAS,może tam pierw coś trzeba zmienić.

http://youtu.be/DfG7tLweBWA

 

I tutaj film z kodowania modułu CAS.

http://youtu.be/83BpHwwbc10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się spotkał z funkcją klemy bezpieczeństwa?

 

Podczas zakupu auto miałem coś padnięte w LMA1 i brak prawgo podświetlania tablicy. Dzięki NCS nakałałem nie sprawdzanie ów żarówki i ok. Zasilanie pociągnołem z lewej strony, ponieważ prześwietliłem cały przewód od modułu i nic nie pomogło. Dodam, że przewody w klapie E61 wymieniane już 4x.

 

Latem przy 33*C dość spektakularnie, obok tylnej skrzynki bezpieczników, zapalił mi się dodatkowy moduł GPS. (TK 106 China) w wyniku pożaru musiałem wyciąć cienkie przewody od klemy bezpieczeństwa.

 

Jak dotąd akku się ładuje ale drażni błąd bezpieczeństwa pasażerów. Co więcej zbliża się TüV i jak nie zdążę kupić i przełożyć klemy to chciałbym w pliku wyłączyć jej działanie na jakiś okres.

BMW M3 COUPE i AUDI RS 4

_____________________________

Było E-36 coupe i było by do dziś

gdyby nie ślepi emeryci na drogach.

Jest E-46 ale to już nie to samo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O niczym takim nie wiem,auto kupiłem w grudniu więc pewien na 100% być nie mogę.Stawiam win7 bo wtedy miałem viste i zobaczę jak będzie na 7 32bi

 

EDIT.

Win7 postawiłem i nadal błąd.Nagrałem filmik jak to robię,może gdzieś popełniam błąd.Jeszcze jeden film przesyłam z kodowaniem modułu CAS,może tam pierw coś trzeba zmienić.

http://youtu.be/DfG7tLweBWA

 

I tutaj film z kodowania modułu CAS.

http://youtu.be/83BpHwwbc10

Kolego, Po wybraniu modulu do kodowania nie naciskasz F5 tylko F2 Job ändern i wybierasz “Codierdaten lesen"

W tym momencie zostanie założony plik TRC z którego wszystko kopiujesz nie robiąc żadnych zmian i wklejasz do pliku man gdzie robisz zmiany i zamykasz zapisując zmiany po czym wchodzisz spowrotem do nas i naciskasz F2 "Job ändern" i wybierasz SG codieren potwierdzając przez F3 "Job ausführen"

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się ruszyło,co prawda nie udało mi się jeszcze zakodować lecz gdy kliknąłem już na koniec F3 to zapaliły się ksenony na chwilę i zgasły.Laptop mi się prawie rozładował i nie chciałem kolejny raz ryzykować.A Napisz mi jeszcze czy po zapisaniu pliku i gdy wchodzę w katalog WORK i zmienia plik MAN to NSC zostawia aktywny czy całkowicie zamykam NSC i po zmianie pliku MAN odpalam go na nowo?BTW nie wiem skąd ją wziąłem żeby na końcu naciskać ten F5.

 

Wysłane z Nexusa 6

 

Edit.

Dziś siedziałem nad tym i kicha,nie chce zapiać tych zmienionych wartości.Gdy zakoduje ksenony zapalają się na chwilę i gasną ale nic później się nie dzieje.Gdy wyjmuję kolejny raz plik TRC to jest taki sam jak przed zmianą tych wartości czyli nie koduje.Daję sobie siana z tym.Dzięki wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walka się udała... Ja wywaliłem te (nie ładne) DRL bo lepiej wyglądają białe, mocne ringi.

 

Dodatkowo włączyłem poziom oleju ale coś nie pokazuje.

http://kajom.pl/bmw/olej.jpg

 

TV też się pojawiło - niestety brak fizycznie modułu:

http://kajom.pl/bmw/tv.jpg

 

Mp3 powróciło i klema też znaleziona:

http://kajom.pl/bmw/mp3.jpg

 

 

Pytanie o DVD film w czasie jazdy? Rozumiem, ze tylko format DVD i wówczas brak Navi..?

BMW M3 COUPE i AUDI RS 4

_____________________________

Było E-36 coupe i było by do dziś

gdyby nie ślepi emeryci na drogach.

Jest E-46 ale to już nie to samo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czasami nie łapie za pierwszym razem, w takim wypadku jest szybciej zakodować poprzez NcsDummy

Jakie wartości Ci przyjęło, te co podałem czy inne z pierwszej str.

 

kajom oleju nie pokażę bo czujnik oleju masz inny, było opisywane w tym wątku. Musiał byś czujnik wymienić.

DVD tylko na CIC-u.

 

PS. A i podaj wartości do klemy, moduł to pewnie CAS bo dopisuje wszystko do pierwszej str.

Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klema właśnie wyskoczyła. Jak sprawdziłem teraz nie zmieniłem w notatniku.

W nowo zassanym NCS 4.0.1 mam dużo błędów na kablu i brak stabilnego połaczenia.

 

Zaciągam ustawienia po 4-6 x potem zmiana na MAN i przed wysłaniem muszę zaciągnąć by odświeżyć połączenie...

 

Kleme sprawdzę jeszcze w tyg. ale sądzę, że to jest :

 

EINKLEMMSCHUTZ_HINTEN

aktiv

 

Sterownika nie wybierałem zassało wszystko ok 198 KB.

BMW M3 COUPE i AUDI RS 4

_____________________________

Było E-36 coupe i było by do dziś

gdyby nie ślepi emeryci na drogach.

Jest E-46 ale to już nie to samo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To kolego będzie do tylnych szyb, zabezpieczenie przyciecia np. ręki szyba.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Trzeba miec skladane lusterka.

 

danieljj wszystko jest opisane na pierwszej stronie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem o komfortowym składaniu lusterek z pilota . Chodzi mi o to że u kolegi lusterka rozkładają się nie w tą stronę co trzeba i chce je wyłączyć na pewien czas dopóki ich nie naprawie.

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.