Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 907
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Ostatnio dołożyłem sobie radio 2din android, stare radio wsadziłem do schowka, wszystko ładnie śmigało do czasu aż mi rozładowało aku, bo samochód nie usypiał. Odłączyłem M-ASK wszystko ok, tylko chciałbym tez mieć idrive. Mam pytanie jak usunąć/dezaktywować cd, zmieniarkę,FM/AM,antenę i co tam jeszcze idzie aby wszystko działało poprawnie.Może ktoś już przerabiał taki temat? I jeszcze jedno, czy jak wszystko wyłączę muszę założyć zaślepkę na światłowód?


Sprawa załatwiona, przez Dummy powyłączałem na czuja co było związane z radiem i chyba wszystko działa. Samochód się usypia, żadnych błędów.

Opublikowano
Kolego,


Nie ma takiej mozliwosci.

Jedyna oocja to kodowanie zamiast chwilowego spalania na zegarach.

Mam i potwierdzam, działa.


Pozdrawiam

Masz moze linka do instrukcji jak to zakodowac?

Dzieki

Opublikowano

Hej pytanie odnośnie kodowania AUX.

 

Podłączenie AUX-IN


Dodajemy w FA:

+NAUX


Moduł: CAPPL


AUX_CONFIG

mounted


Moduł: CAUDI


INPUT_SCALING_SUB2

wert_02

 

Co ta część wnosi? Bo mam bez tego i też działa.

Moduł: CAUDI


INPUT_SCALING_SUB2

wert_02

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, mam nietypowy problem mam 525i w automacie, kupiliśmy z kolegą kabel do impy, poustawialiśmy sobie co chcieliśmy, tylko że kolega ma 520i w manualu z 2004 roku, i przy kodowaniu modułu LMA mojego auta przez przypadek wrzucił plik ze swojego auta... nie działają mi światła cofania - pewnie są inne ustawienia w kodzie i teraz chyba jedyne co mogę, to wgrać plik LMA z takiego samego samochodu. Ewentualnie może ktoś podpowie gdzie to jest w kodzie, ale powiem szczerze że przekopałem chyba wszystkie fora zagraniczne i nie znalazłem takiej informacji.

Czy ktoś z forumowiczów, kto posiada E60 525i w automacie najlepiej 2004r byłby w stanie wygenerować mi plik LMA ze swojego auta?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zamknąć szyberdach przy deszczu (tylko przy włączonym sensorze deszczu)


Moduł: SHD oder HSDH


REGENSCHLIESSEN

aktiv


Kodować tylko z włączonym zapłonem i zamkniętym szyberdachem, jeśli pojawią się błedy to należy:


- włączyć zapłon

- sprawdzić czy szyberdach jest wpełni zamknięty

- naciskamy przycisk otwarcia szyberdachu i trzymamy 1 minutę dopóki szyberdach ponownie się zamknie.


Witam.Kodował może ktoś z was tą funkcje u siebie? Na jakiej zasadzie to działa? Czy jeżeli zostawię otwarty szyber,zamknę auto i pójdę do domu to czy podczas opadow deszczu szyber się zamknie czy musi być włączony zapłon?

Opublikowano
Raczej tak jak jest napisane, ze tylko przy wlaczonym czujniku deszczu a ten dziala tylko jak masz zaplon... Sam nie testowalem bo niestety nie mam szyberdachu. Szkoda bo fajnie by bylo gdyby dzialalo bez zaplonu. mnie samo wlaczanie czujnika deszczu manualnie denerwuje...
Opublikowano

Czyli niema sensu tego aktywować bo z włączonym zapłonem siedząc w środku to ja mogę sobie sam zamknąć szyber przy opadach deszczu.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Moduł: LMA


PWM_PIN_11_63_33


wert_01 = 13,2V

wert_02 = aus

wert_03 = 12,2V = Standard

wert_04 = 13,0V

wert_05 = 100%

wert_06 = 12,7V




PWM_AN_SL_V_AL_1_34


wert_01 13,2v

wert_02 aus

wert_03 13,0v

wert_04 13,2v

wert_05 7,7v

wert_06 7,2v = Standard

wert_07 13,0v

wert_08 12,7v


Koledzy za co odpowiadają te wpisy i jakie zmiany zrobić w tych wpisach żeby uzyskać jak najlepszy efekt świateł do jazdy dziennej? Ja zmieniłem w PWM_PIN_11_63_33 z wert 03 na wert 01 a we wpisie PWM_AN_SL_V_AL_1_34 nic nie ruszałem i przyznam szczerze że nie widze jakiegoś większego efektu o ile w ogóle jest. Posiadam lampy bi xenon czyli wewnętrzne soczewki ciemne i na około tych soczewek są właśnie ringi do DRL a w środku bodajże żrówka H8.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

PWM_PIN_11_63_33 światła dzienne

Drugi wpis światła postojowe

Zakopujesz max napewno będzie różnica ,ale większe ryzyko spalenia żarówki bo wtedy idzie pełne napięcie jakie daje alternator ,może być nawet 15V

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
PWM_PIN_11_63_33 światła dzienne

Drugi wpis światła postojowe

Zakopujesz max napewno będzie różnica ,ale większe ryzyko spalenia żarówki bo wtedy idzie pełne napięcie jakie daje alternator ,może być nawet 15V

 

Dzięki kolego.Czyli mówisz lepiej nie ustawiać na wert05 bo częste wymiany żarówek?szkoda bo w led markery nie za bardzo chce się bawić bo czytałem różne opinie o zakłóceniach w radiu i o mruganiu ich. Swoją drogą widziałem inne E60 które mają o wiele mocniejsze DRL w lampach takich jak ja i myślałem że u mnie jest coś nie tak a oni musieli mieć właśnie ustawione na 100%. Chyba że spróbuje zmienić wpis PWM_AN_SL_V_AL_1_34 na wert02 czyli aus i zobaczyć jaki efekt ale po prostu tyle że będzie bardziej widoczne DRL ale nie mocniejsze.

Opublikowano
Witam, mam problem mianowicie po kodowania w module CAPLL i zaakceptowaniu zmian zmienił mi się język na włoski i niestety nie mogę nic zmienić ponieważ joystick nie reaguje na kręcenie w lewo oraz w prawo , działa tylko naciśnięcie, co zrobić? Pozdrawiam
Opublikowano
Zmień w ccapl wpis dotyczący wersji pokrętła ZBE. High jest do prof low jest do business. Pokrętło pasuje do jednej jak i drugiej wersji idrive. Kwestia tylko jake jest pokrętło fizycznie.
Opublikowano
A jak odróżnić prof od business? Wiesz może jak znaleźć te pokretlo po niemiecku?
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ZYCLUS_VOLLEND_KLR_AUS

Podobno ten wpis odpowiada za powrót wycieraczek - czytałem na Niemickim forum , piszą że e90 ma ten wpis .

https://www.motor-talk.de/forum/scheibenwischer-in-ruhepostion-t5091521.html

Szukałem u siebie w KGM niestety go nie ma , ale są oferty w necie zakodowania powrotu wycieraczek w e60 więc jakiś sposób jest , tylko czy ktoś się podzieli tutaj za frei ???

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.