Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zielona lampka pali się na pozycji auto, tylko wtedy gdy komputer rozpozna zmierzch i automatycznie włączy światła mijania.

Gdy ręcznie przełączę na światła mijania, zielona kontrolka, bynajmniej u mnie nie świeci się.

Co do spryskiwaczy reflektoròw, włącz światła mijania i džwignią uruchom spryskiwanie przedniej szyby. Spryskiwacze reflektoròw, chyba ze dwa razy, prysną na reflektory.

 

:cool2: :cool2: :8)

  • Odpowiedzi 907
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A więc tak panowie i panie. Dzisiaj znowu bawiłem się ncs'em. Wygrałem walkę z IHKA (auto klima i prędkość w trybie auto) i LMA (migające stopy).

Niestety poległem przy CAPPL, nie wiem czy czegoś nie skopsałem bo przy pierwszej próbie zapomniałem na którym etapie jestem :mad2: i jedną czynność zrobiłem dwa razy. I teraz wyskakuje takie coś

 

"Fahler in CABD! Siehe CABI.ERR und ERROR.LOG!

COAPI-2041:Falscher SG-Codierindex

A-E60CCC:CODIERINDEX=0Ah"

 

Dodam, że najpierw próbowałem z CAPPL a potem z LMA i przy LMA tego nie było.

A i w po z czytaniu CAPPL w folderze WORK plika fa mam kod wyposażenia $672.

Opublikowano
Pakiet pobrałem z forum. INPA_5_0_2_10.0.0.4 nazwa głównego folderu jeśli coś Ci to mówi. Jeśli wiesz gdzie znaleźć pewne aktualizacje plików pakietu do pracy z e60 to proszę podaj link.
Opublikowano

Kolejna aktualizacja panowie. Zainstalowałem ponownie pakiet EDIABAS, pobrałem inne pliki inpy i ncs'a z chomika. Ruszyłem do przodu, znaczy czasami proces kodowania przechodzi cały ale nie przynosi efektu a czasami wywala błąd. Jak już NCS szczyta CAPPL tylko, że FSW_PSW.TRC zamiast mieć ok 200kb ma 10kb. Plik nie jest pełny. Próbowałem kodować pustym man'em i ta operacja przechodzi, na ncsie jest succes w w work pojawia się pełny FSW_PSW.TRC

Skopiowałem jego zawartość i kolejny raz zczytałem CAPPL-> znowu pojawia się niepełny fsw_psw ale w fsw_psw.man wklejam zawartość z pliku po kodowaniu pustym man. Niby ncs nie wywala błędów ale mp3 nie działa.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

muszę przywrócić moduł LM2 do ustawień fabrycznych a jego oryginalną zawartość przez przypadek skasowałem.

 

Czy wystarczy zrobić to pustym man-em i wszystko wróci do normy tak jak wyjechało z fabryki?

Opublikowano

Chłopaki przy próbie zczytania danych CAS wyskakuje błąd jak poniżej.

 

Czy ktoś wie co może być nie tak?

 

http://www.grzegorzmm.nazwa.pl/allegro/1.JPG

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie sprawdzałem co to za fa ale będziesz musiał je ręcznie usunąć z pliku FA.trc (tak się chyba nazywa)

Nie robiłem nigdy to wiecej nie pomogę

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Próbowałeś zainstalować nowszego NCSa ? (np cały pakiet bmw standard tools 2.12)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopaki przy próbie zczytania danych CAS wyskakuje błąd jak poniżej.

 

Czy ktoś wie co może być nie tak?

 

http://www.grzegorzmm.nazwa.pl/allegro/1.JPG

W pierwszej kolejności zaktualizuj NCS plikami z Sp-daten e60

niektóre kody fa były niedostępne w starszej wersji, a to wyglada na zabytek :D

podaj kod jaki pokazało to powiem ci czy jest dla e60,

a tak swoją droga to po pojawieniu tego komunikatu wciskasz edycje FA i robisz porządek (nie w pliku ale konsola NCS)

zapisujesz w jednym module aby na wszelki wypadek móc jeszcze raz edytowac

jak wszystko OK to wpiszesz do drugiego modułu komunikacyjnego,

bywa że ktoś usunie całe FA z obydwu modułów komunikacyjnych ,

już tak otwarzałem całe FA i to nie pojedynczy przypadek , nie ma wtedy komunikacji z NCS ,więc lepiej być ostrożnym .

 

Zainstalowałem ten pakiet z chomika inpa_5_0_2_10.0.0.4

 

Myślicie, że do E61 2007 LCI jest za stary?

 

Tak za stary ściągnij sobie sp-daten od v49 w góre użyj coding tool do aktualizacji

Opublikowano

Cześć.

Czy jest opcja, aby wyłączyć otwieranie bagażnika z pilota? Czasami przy wyłączaniu świateł odprowadzających do domu otwiera się bagażnik i cały misterny plan w p*zdu :D

Z góry dzięki.

Opublikowano
Chłopaki przy próbie zczytania danych CAS wyskakuje błąd jak poniżej.

 

Czy ktoś wie co może być nie tak?

 

http://www.grzegorzmm.nazwa.pl/allegro/1.JPG

W pierwszej kolejności zaktualizuj NCS plikami z Sp-daten e60

niektóre kody fa były niedostępne w starszej wersji, a to wyglada na zabytek :D

podaj kod jaki pokazało to powiem ci czy jest dla e60,

a tak swoją droga to po pojawieniu tego komunikatu wciskasz edycje FA i robisz porządek (nie w pliku ale konsola NCS)

zapisujesz w jednym module aby na wszelki wypadek móc jeszcze raz edytowac

jak wszystko OK to wpiszesz do drugiego modułu komunikacyjnego,

bywa że ktoś usunie całe FA z obydwu modułów komunikacyjnych ,

już tak otwarzałem całe FA i to nie pojedynczy przypadek , nie ma wtedy komunikacji z NCS ,więc lepiej być ostrożnym .

 

Zainstalowałem ten pakiet z chomika inpa_5_0_2_10.0.0.4

 

Myślicie, że do E61 2007 LCI jest za stary?

 

Tak za stary ściągnij sobie sp-daten od v49 w góre użyj coding tool do aktualizacji

 

Dzięki Din76 ale po przeczytaniu 2 razy Twojej odpowiedzi nie bardzo wiem o co chodzi. :)

 

Czy ktoś może podać link do pliku instalacyjnego inpa/NCS itd aby chodziło w autach od 2007 bez potrzeby aktualizacji,

 

czy takiej instalki w ogóle nie ma? Albo chociaż wersję jaką należy zainstalować a poszukam sobie w necie. Wersja mojego NCS-a to V4.0.1

Opublikowano

Podziękowania dla Din76 za pomoc. Wszystko już u mnie działa.

 

Panowie jeśli chodzi o wyłączenie funkcji NIC - Wykodowanie sekundy przemyślenia skrzyni automatycznej

 

to znalazłem informacje z biuletynu BMW dla serwisów z 2009 roku, z niego wynika, że poza zwiększonym spalaniem

 

nie ma to żadnego dodatkowego minusu w postaci zużycia skrzyni itd. Nawet jeśli klient po zakupie nie był zadowolony z dynamiki ruszania

 

to serwisy mu to wyłączały, poniżej teks z biuletynu - wycinek:

 

Important Note:

The NIC (Neutral Idle Control) feature disengages the torque converter from the transmission when the

 

vehicle is stationary in the Drive position; the service brakes are applied; and the engine is still in the warm-

up phase. The NIC function eliminates engine load when vehicle is stopped, reducing fuel consumption.

 

Although the EGS software changes (as listed above) are improving transmission comfort feel while still providing the benefits of the NIC feature, they still may not be acceptable for the most discriminating customers.

 

In such a case, on a customer complaint basis only, deactivate the NIC function by performing the "Converter lockup clutch" retrofit, using the current Progman/ISTA P version.

 

Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się że można tą funkcje wyłączyć bez większych problemów dla silnika i skrzyni.

Opublikowano

Witam.

Czy spotkal sie ktos z Panstwa z takim malym problemem ze po kodowaniu kierunkowskazow w hud czyli wlaczeniu funkcji BLINKER_AUSSTATTUNG na ACTIV w HUD kierunki nie dzialaja pacjent to bmw BMW X6 2011.

dodam Jeszcze ze jest opcja w CIC TRUN SIGNAL ktora jest na nicht_activ choc ona jest bez znaczenia bo jak dam na activ to i tak nie dzialaja a w cic nie ma dodatkowej funkcji wlaczenia lub wylaczenia .

Bardzo prosze o pomoc .

Maniacy BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytałem Twoja dyskusje na temat ELV :D

ja też pare dni temu dyskutowałem z Node na temat wysokości napięcia podczas programowania

i pokazuje mu zrzut z ista że bmw zaleca dla modeli F i G i nowszych E 14.8V a on twierdzi że to niszczy akumulator

podbudowywał się nawet autorytetem magistra fizyki ,

a temat był dlaczego mimo podłączonego zasilacza ustawionego na 13.6V rozładował się akumulator

viewtopic.php?f=48&t=319166&start=60

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaka jest Twoja opinia o problemie ELV ?

To zależy , na to nie ma jednoznacznej odpowiedzi ,

jesli ktoś lubi aby wszystko było idealnie to pewnie naprawi z wymianą kolumny kierownicy włącznie ,

pewnie większość co mają blokade raz czy dwa razy w miesiącu i już starsze auto to chętnie pozbędzie się problemu ,

zwłaszcza że sama blokada nie wpływa na komfort jazdy.

Ja w swoim e91 mam i mająć cas3 własnie z tej dyskusji się dowiedziałem że można programowo winkfpt usunąc ori softem blokade ELV

szczerze powiem że jak bym miał taki problem to chętnie skorzystam z tej możliwości :D

Co do kradzieży w Polsce aut typu E87 , e90 na części jak to autor argumentował ,i blokada ma im przeszkodzić w tym ,

to też uważam za słaby argument , tych modeli jest tak duzo powypadkowych że raczej się nie opłaca kraść na części .

pewnie wolą nowsze modele bmw :D

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaka jest Twoja opinia o problemie ELV ?

 

i mająć cas3 własnie z tej dyskusji się dowiedziałem że można programowo winkfpt usunąc ori softem blokade ELV

Źle zrozumiałeś. Nie mozna przez OBD. Juz by kazdy to wgrywal jak mapy navi na autostradach :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wszystkiego Panowie w Nowym Roku 2018, oby Bety się nie psuły. :8) :8) :8) :8)

 

Pytanie ogarnia ktoś temat od czego są wpisy ( aktiv lub nich_aktiv ) w

IHKA

- GEBL_ANZEIGE_AUTO

- BELUEFTUNG_KEY2

- BELUEFTUNG_DEFAULT_KEY

- ABWAHL_AC

- WASSERPUMPE

- UMWAELZPUMPE

- PTC

 

SHZH

- W_FERNSTART

 

Z góry dzięki! :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.