Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Sprawa w sumie pilna. Dzisiaj rano oddałem do innego niż zwykle mechanika auto aby, uwaga , wymienił tarcze i klocki z przodu. Czemu do innego? nie wiem. Blisko mam z pracy.

Podjechałem, zgasiłem samochód, dałem mu kluczyki i oddaliłem się.

Dzwoni do mnie przed chwilą, że nie może zapalić. Jak to? Dodam, że mechanik odpalił samochód, wjechał, podniósł go, wymienił tarcze i klocki, opuścił auto.

W tej chwili nie może zapalić i pyta się mnie czy mam ukryty immobilizer. WTF? Jak odpalał żeby wjechać na podnośnik to nie potrzebował tej informacji.

I moje pytanie. Czy ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi.

Podobno żadne zółte kontroli się nie świecą. Rozrusznik kręci.

Immobilizer w kluczyku?

Zbieg okoliczności? Do tej pory nie miałem problemów z uruchomieniem samochodu, oprócz takich, że jak było -10 to dłużej kręcił niż zwykle.

 

dzięki

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Opublikowano
Gdyby padł immobilizer nie kręcił by wogóle.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano (edytowane)
Może być pompa progowa. Może ta w baku poszła... Ile masz paliwa, wiesz mniej wiecej? A najpierw to bym bezpieczniki przejrzał dla spokoju, od pozornych błahostek najlepiej zaczynać. Edytowane przez jurasbreslau

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Czyli ponad 15l będzie, no to wstępnie pompka w baku powinna być ok, bo poddaje się zwykle przy 15l.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe czy podnośnikiem nie zahaczył o pompkę progową, ściągnij przewód paliwowy z filtra i zobacz czy pocieknie paliwo na włączonym zapłonie.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

a za godzinkę zobaczę się z nim face to face.

 

Niech się spowiada co nabroił...

:diabel_faja:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może INPA pomoże?

Czujnik położenia wału korbowego?

Opublikowano
Obstawiam, że uszkodził pompę progową lub samą instalację co do niej idzie
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku czujnika wału na zimnym by odpalił :D

Niekoniecznie, bo spotkałem się z przypadkiem gdy na ciepło pali, a na zimno nie, tak samo jak i odwrotnie :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja jak oglądałem kiedyś taką zacną 530d individual to właśnie pięknie paliła na zimno, a po zagrzaniu np w trasie 30km kicha, kręciła i nic.

Jak podmuchałem tym sprayem mrożącym na czujnik to zagadała od razu.

Po wymianie było już okej :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U koleszki 528iA zdechła na amen-laweta i do warsztatu.

Po wymianie ok.

Opublikowano
Zauważmy , że koledze nie odpala ani na zimnym ani na ciepłym.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.