Skocz do zawartości

Stuki w zawieszeniu przednim e39 sedan


palekkk

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz co hamowanie to wydaje mi się ze zabardzo nic niedaje.. Stuki jak były tak sa na najwiecej jest ich na takich małych nierównosciach i to tylko w prawym kole lewe jest cichutko.. W lewym słychac jak przejezdzam przez tory albo wpadam w jakomś sporą dziure lub po płytach nierównych

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Typowe stukanie magla.

Jeśli to czuje jak stukanie w podłogę koło nóg to prawie pewne.

A do tego miał już "regenerowany" magiel. A on po takiej pseudo regeneracji szybko łapie luz. Dla pocieszenia dodam , że powinna wystarczyć regulacja.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak zima sie wrescie skonczy to sprawdze to bo juz mnie to denerwuje :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby był magiel to chyba byłby jakis luz na kierownicy nie ?? A nie ma wogóle zadnego..

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowe stukanie magla.

Jeśli to czuje jak stukanie w podłogę koło nóg to prawie pewne.

A do tego miał już "regenerowany" magiel. A on po takiej pseudo regeneracji szybko łapie luz. Dla pocieszenia dodam , że powinna wystarczyć regulacja.

Dla mnie to wygląda na jedno i drugie na raz. Trzeba sprawdzić po kolei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby był magiel to chyba byłby jakis luz na kierownicy nie ?? A nie ma wogóle zadnego..

Nie wyczujesz, a stukał będzie. Te magle w e39 to jakaś pomyłka jest. Tylko moim zdaniem na małych nierównościach magiel nie stuka, chyba że jest już mocno dobity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale własnie tego sie nie czuje koło nóg było czuc koło nóg ale jak wymieniłem te gumy stabilizatora to przestało.. Te stuki nawet nie sa metaliczne tylko takie głuche stuki czasem metaliczne ale to czasem i tylo z prawej strony najwiecej

Zresztą po ulicy nie pływa przy zadnej predkosci itd...

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obadajcie na spokojnie i przekładnię, i łączniki. Kombinuj jak możesz i sprawdzaj wszystko po kolei. To jest maszyna i to niezbyt wymyślna. Jak coś jest rozwalone, to prędzej czy później znajdziesz. Ja się poddaję na razie, bo przez internet to można pracę napisać, a dalej nic z tego nie wyniknie.

 

A głucho stukają najczęściej te elementy: mocowanie amortyzatora, łączniki, przekładnia, gumy stabilizatora. Jak nie sprawdzisz dokładnie, to nie będziesz wiedział.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem o co chodzi... Dzieki za wskazówki Pozdrawiam cię

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Złap ręka za listwę przekładni < tak przez tą gumową osłonę> A niech ktos inny w tym czasie rusza kierownica dość energicznie.

Jeśli dasz radę wyczuc jakikolwiek ruch góra-dół tej listwy względem obudowy to masz pewność.

Ale to trzeba wiedzieć jak złapać. Dłoń musi być poarta o obudowę i jednocześnie trzymać za listwę.

 

A jeśli jestes pod autem to niech ktoś rusza kierownicą prawo-lewo tak energicznie < nie duże ruchy ale szybkie> I jeśli słyszysz nawet lekkie grzechotanie to magiel ma luz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Moja 530d ma wyżej wspomniany luz góra dół, ale wcześniej był tylko na zgaszonym silniku, po odpaleniu znikał, wszyscy mówili "jeździj, tak ma być".

Teraz się posypało, i napiernicza cały czas, więc możliwe że i u ciebie się powoli zaczyna.

Też mi się zaczęło od pojedynczych głuchych stuknięć, a teraz jak jadę przez drogę gruntową wysypana kamykiem, to tak tłucze jakby pół auta miało się rozpaść.

Na chwile obecna stwierdzam że moje stare bravo 1 mniej się tłukło na dziurach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko pogoda sie poprawi to sprawdzimy te łaczniki bo może one są temu winne bo jak wiadomo na szarpakach one nie wyjda... Sprawdze i dam znac.. Bo pamietam w e36 miałem podobne stuki i po zrobieniu łaczników ustały od razu ..

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jeśli dasz radę wyczuc jakikolwiek ruch góra-dół tej listwy względem obudowy to masz pewność.

Ale to trzeba wiedzieć jak złapać. Dłoń musi być poarta o obudowę i jednocześnie trzymać za listwę.

Dobra instrukcja :norty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty paweł co myslisz z moim tematem ??

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć w tym temacie.

Musi być coś nie tak.Nie ma tak że jest wszystko dobrze i stuka.

Trzeba wszystko dokładnie przejrzeć.

Nie wiem czemu wszyscy tak narzekają na maglownice???U mnie jest fabryczna,zero luzów,nie stuka i jest suchutka,a przebieg mam raczej słuszny.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mówie u mnie puka tylko z prawej strony a przy hamowaniu jest takie dziwne wrażenie jakby koło było luzne ale sprawdzone wszystkie są dokrecone zrobi sie ciepło to wymontujemy te łaczniki bo po co wymieniac coś co może byc sprawne..

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem ostatnio na szarpakach w ramach przeglada zawiecha ok ale kazałem znajomemu diagnoscie sprawdzić łaczniki i prawy od pasarzera z przodu ma luz... Jutro zabieram sie za wymiane bo łacznik firmy febi lezy juz w domu mam nadzieje że moje stukania zamilkną

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łacznik wymieniony lecz jeszcze nie wyjechałem nie sprawdziłem... Wiem że s tary łacznik to kompletny złom guma popekana a luz taki że jednym palcem można było nim krecic w każdą strone ... Pózniej dam znać czy stuki ustąpiły

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Po wymianie łącznika stuki są dalej... Możliwe że sa one spowodowane tym dolnym wachaczem ?? Bo jak byłęm na szarpakach to miał luz ale diagnosta kałam mi sprawdzić czy jest napewno dokręcony dobrze sprawdziłęm troche śruba poszła ale stuki nie ustały

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłączę sie do tematu. Też mam stuki w lewym kole, dałem auto do mechanika, wymienili maglownicę na regenerowaną, bo ciekła, wachacze dolne i górne, łączniki stabilizatora, końcówki drążków, gumy stabilizatora i poduszki silnika bo troche było za bardzo czuć silnik w kabinie jak trzęsie. Jedynie te poduszki poprawiły te drgania które sie przenosiły do kabiny. Zadowolony wyjechałem z warsztatu a tu dalej stuka. Na szarpakach nic nie idzie znaleść, somochód na podnośniku, zawieszenie w powietrzu i nic nie idzie zlokalizować a na nierównościach głuche stukanie. I co dalej wymieniać ? amortyzatory?

Sprawdzałem czy są dokręcone na górze i jest tez ok. Stuki tylko wystepują podczas jazdy na nierównościach, takie głuche, nie metaliczne, w lewym kole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tak stuknie czasem, nie metalicznie tylko tak głucho, a luzów tez nie ma nigdzie.

Obstawiam u siebie łożysko amortyzatora z tą gumą, ale nie chcę mi się na razie tego ruszać.

 

Łożysko amortyzatora mało prawdopodobne,w e39 rzadko stuka nawet jak jest wyrobione.Obstawiam tuleje wahacza dolnego.Luzy możesz zobaczyć jak zdejmiesz osłonę silnika,inaczej nic nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.