Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj z ciekawosci zmierzyłem sobie cisnienie na cylindrach, no może nie z czystej ciekawości bo mój silnik pracuje troszke nie równo, zmieniłem cewki na Boscha bo wcześniej miałem Zundspule czyli totalny nie wypał ale to nie pomogło, więc tak pomiar wyszedł mi nie ciekawie a więc, na 3,6 i 5 cylindrze ciśnienie było po 6,5 atm na reszcie tak koło 12, powtórzyłem pomiar bo nie wierzyłem że az 3 cylindry są takie słabe ale wyszło to samo, teraz tak podejrzewam że są podpalone zawory, silnik nie bierze oleju, cały czas mam ten sam poziom na miarce, ewentualnie podejrzewam wytarte wałki? Pierścienie raczej odpadają bo jak pisze silnik nie bierze oleju, macie jakies sugestie?

Opublikowano
niebranie oleju nie jest wyznacznikiem sprawności pierścieni. Wlej do felernych cylindrów kilka ml oleju, pokręć trochę i zmierz ciśnienie. Jeżeli skoczy to pierścienie są na wykończeniu.
Opublikowano
Do jednego cylindra wlalem 1,5 ml oleju zakrecilem po czym zmierzylem cisnienie wzroslo o jakies 0,8 atm, dodam ze silnik nigdy nie jezdzil na gazie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wzrosło bardzo mało,to nie wina pierścieni tylko zaworów.Wałki w tych silnikach jakoś strasznie się nie wycierały,przynajmniej ja się nie zetknąłem z takim który byłby zajechany na amen.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Tez podejrzewam zawory, dziwne bo motor nie pracuje tak zle lekko nie rowno a tu taka niespodzianka, chyba przy tej robocie od razu pojdzie dół od 2.8.
Opublikowano
czasem moze pomuc badanie czy cisnienie nie ucieka przez zawory jesli tak to czasu i cierpliwosci trzeba przy docieraniu zaworow kompresja MOZE NIMI UCIEKAC
jedynakk
Opublikowano
kup środek 44k .jeżeli jest nagar na zaworach to zniknie :) środek dość drogi ale warty zalania do paliwa .Ja po zalaniu dosłownie oniemiałem .nie wierzyłem że pomoże.Silnik tak wyciszył sie po przejechaniu 40 km że coś nie wiarygodnego...Ustało cykanie i nierówna praca
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
ja bym sprubowal wlac srodek do czyszczenia silnika w srodku moze wyczysci bpierscienie smarujace one prawdopodobniej sie zanagarowaly
jedynakk
Opublikowano
Witam ja w swojej e36 m52b23 mam podobny broblem jak odkrece korek wlewu oleju dodam gazu to widac jak leci para,albo spaliny nie jest to duzo ale jednak jest,na zimnym z rury tez troche kopci,czy to przedmuchy?
Opublikowano

Jak nicasil to [BAD] zbita,generalnie silnik pali ladnie z pierszego,nie faluje nie przerywa.przyspiesza ladnie.

Tylko teraz pytanie,raczej remont odpada z tym nicasilem,silnik taki sam drugi po to zeby znowu padal?

przeciez zaden silnik m52 tu jest na tym nicasilu,chyba ze m50?

ktory najlepszy na swap?

Moze ktos wie do ktorego roku szly te silniki z nicasilem?

CZy np. 1998 rok e39 na pojedynczym wanosie 170 konny byl z nicasilem?

Opublikowano

Zrób tak:

 

Kup blok M50 ..przełóż wszystko dosłownie z swojego silnika łącznie z tłokami ,wałem i korbami i nie masz M52b23 tylko M52b25. więc śmiało wkładaj to do bloku M50b25 lub M50b20 ale rozwierć na średnice 84mm jak jest w b25 i będziesz mieć pięknie działający silniczek...do tego zrób remont głowicy i zapomnisz o problemach :)

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Czy to wszystko bedzie pasowac do bloku z m50 b25 doslownie wszystko osprzet,kolektory itp,itd od mojego b23?

Robil juz ktos to tu na forum?jak co to podeslij link.pozd

Np.głowica tez podejdzie ?miska olejowa?

Bo akurat sie sklada ze moge dostac taki blok m50 b25 z walem i tlokami?

Opublikowano
Nie masz b23 nie ma takiego silnika tylko M52b25 . Tak wszystko spasi. No to kozacko jak masz możliwość z wałem i tłokami. Wszyściutko załóż do tego bloku wszystko jest takie same. Pamiętaj że koło zębate od czujnika wału musi być z M52 czyli twojego silnika i będzie git. od razu poskładaj na nowych panewkach i zrób dotarcie zaworów ,nowe uszczelniacze i jeśli trza to nowe prowadnice. Zrób to raz a porządnie i będziesz sobie chwalił,o uszczelkach nie wspomnę,też zmień. Jak robić to porządnie
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Myslalem ze 170 konny ma oznaczenie m52b23.

Czyli moc po zmianie bedzie nadal 170 k?

ten blok pochodzi od m50b25.ale bez vanosa,bedzie pasowac?

Opublikowano

Tak.Blok jest taki sam. A jak chcesz podnieś moc to wsadź wał korbowy i tłoki z M52b28 ,a korbowody z M50b25 bez vanosa. I masz piękny stroker 2.8.Do tego dolot z M50b25 i masz okolice 210 KM :wink:

POszukaj a znajdziesz opisy :)

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

szukalem np. taki

Ja u siebie robię przekładkę silnik m52b25 dostaje żeliwny blok z m50b25 pod turbo . Blok musisz kupić kompletny z podporami wału inaczej czeka cię ośowanie wału ,oraz dyszami do natrysku oleju na denko tłoka plus osłona wału do której przykręcony jest smok. Wszystkie pozostałe części pasują .Co do bloku z M52 to ja miałem żeliwne tuleje taka mała niespodzianka od bmw.

[/b]

 

Jak posiadasz jakis linki to podeslij mi?

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.