Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAAV51070FZ00339

Kod typu AV51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)

Data prod. 2000-12-16

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S439A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne chrom mat.

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S375A LM RAEDER/DOPPELSPEICHE 79 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 79

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Na zdjęciach nic niepokojącego nie widać. Na żywo trzeba sprawdzić dokładniej prace motoru ewentualne wycieki itp.
Opublikowano
Tylny zderzak nie jest za dobrze spasowany? Jak wam podobają się listwy chromowe od strony kierowcy ? Nie było tam nic ruszane ?
Opublikowano
Widziałem to auto, słuchałem motoru i raczej pozytywne wrażenie. Jakieś tam przetarcia na masce są ale chciałbym aby ktoś się podpiął pod komputer, obcykał czy nie było jakiegoś dzwona itp.No i chyba podjechać na stację diagnostyczną żeby pod spodem pooglądali. Generalnie środek w dobrym stanie, elektryka działa ale to za mało aby kupić na "oko". Aha. Takie pytanie. Czy na rzeczonej stacji diagnostycznej mogą się podpiąć pod takie auto?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ciekawe ile oleju wciąga :roll: czytałeś o bolączkach tego silnika? Musisz być przygotowany na mały remoncik, ale i tak ciekawe autko :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na stacjo diagnostycznej nikt ci się nie podepnie pod auto chyba że jest maniakiem BMW. Zwykłe podpięcie KTSa też niewiele da. Jeśli chcesz dobrze sprawdzić aut i wszystkie moduły to tylko DISEM lub ISTĄ oczywiście możesz tez podziałać inpą.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ciekawe ile oleju wciąga :roll: czytałeś o bolączkach tego silnika? Musisz być przygotowany na mały remoncik, ale i tak ciekawe autko :wink:

 

:lol: Jak diesel pociągnie oleju turbiną to nic tylko złomować. :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I jak to ma pomóc w ocenie 330i? Może to jakoś nakreślisz? Czy chcesz zacząć polemikę: lepszy diesel czy benzyna?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I jak to ma pomóc w ocenie 330i? Może to jakoś nakreślisz? Czy chcesz zacząć polemikę: lepszy diesel czy benzyna?

 

Nawet jeżeli będzie jakieś ilości oleju znikały to będzie to prawdopodobnie jedyny "problem" z jakim się spotka. Chyba nie zamierzasz dyskutować o awaryjności silników Pb vs ON? :lol: Wystarczy, że popatrzy po forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już wyżej zasugerowałem, że jest to nie na temat..Ty znasz ten "problem" co nie oznacza, że zainteresowany tym autem też :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
I jak to ma pomóc w ocenie 330i? Może to jakoś nakreślisz? Czy chcesz zacząć polemikę: lepszy diesel czy benzyna?

 

 

Mój m54 "wciąga" 2 litry na 25 tys km....

Co wnosisz swoim postem i bogatą wiedzą na temat M54b30?

 

 

Do autora postu:

Nie musisz nic podpinać, sprawdź dobrze na stacji zawieszenia, podwozie.

Podczas jazdy próbnej oceń dynamikę silnika, sprawdź łożyska, przeniesienie napędu. Po rozgrzaniu silnika posłuchaj czy nie grają vanosy. Silnik musi równo ciągnąć już od 1000 obrotów aż do czerwonego pola.

To jest wbrew pozorom proste auto...to nie jest diesel.

Powodzenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mniej więcej tyle co stwierdzenie: jak diesel pociągnie oleju turbiną to nic tylko złomować.

Czyżby branie oleju 330i aż tak frustrowało ich posiadaczy? Bardzo ładnie, że podzieliłeś się swoją wiedzą, tylko szkoda, że tydzień po założeniu tematu, ale pewnie jeszcze się kiedyś przyda.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mój m54 "wciąga" 2 litry na 25 tys km....

 

Do autora postu:

Nie musisz nic podpinać, sprawdź dobrze na stacji zawieszenia, podwozie.

Podczas jazdy próbnej oceń dynamikę silnika, sprawdź łożyska, przeniesienie napędu. Po rozgrzaniu silnika posłuchaj czy nie grają vanosy. Silnik musi równo ciągnąć już od 1000 obrotów aż do czerwonego pola.

To jest wbrew pozorom proste auto...to nie jest diesel.

Powodzenia.

 

Generalnie auto zostało sprawdzone. Amortyzatory w stanie agonalnym, brak strumienia cieczy chłodzącej - prawdopodobnie pompa wody do wymiany,trzeba dokupić opony letnie,odma i kilka drobnych rzeczy.Drobne poprawki blacharsko lakiernicze.Błąd sondy lambda bank1 - pracuje na za dużym napięciu,

na 3 cylindrze na zimnym dosyć wysoka korekta. Problemem jest to że umowa na tzw. "Niemca" + opłaty które - podpowiedział mi znajomy handlarz wyniosą około 3,5 tys. zł. Dobrze policzył? Po doliczeniu gazu bo w planach był - powiedzmy że Landi Renzo - 4,5 tys. całość robi się już 31 tys. czyli prawie jeszcze raz tyle. No i facet nie chciał zejść z ceny nawet wtedy kiedy mówiło mu się co jest do zrobienia. I może nawet bym w to wszedł ale ta umowa mnie skutecznie odstrasza. Obawiam się że może być później jakiś problem przy rejestracji,urzędzie celnym czy skarbówce. Macie w tym doświadczenie?

Opublikowano (edytowane)

odpuść lepiej, taka umowa to zwykłe oszustwo i jakby co to Ty za to bekniesz, nie on

gość wyraźnie czeka na frajera, a że Ty się nim nie okazałeś to po prostu poczeka na kolejnego kupca

Edytowane przez kater
Opublikowano

Mój m54 "wciąga" 2 litry na 25 tys km....

 

Do autora postu:

Nie musisz nic podpinać, sprawdź dobrze na stacji zawieszenia, podwozie.

Podczas jazdy próbnej oceń dynamikę silnika, sprawdź łożyska, przeniesienie napędu. Po rozgrzaniu silnika posłuchaj czy nie grają vanosy. Silnik musi równo ciągnąć już od 1000 obrotów aż do czerwonego pola.

To jest wbrew pozorom proste auto...to nie jest diesel.

Powodzenia.

 

Generalnie auto zostało sprawdzone. Amortyzatory w stanie agonalnym, brak strumienia cieczy chłodzącej - prawdopodobnie pompa wody do wymiany,trzeba dokupić opony letnie,odma i kilka drobnych rzeczy.Drobne poprawki blacharsko lakiernicze.Błąd sondy lambda bank1 - pracuje na za dużym napięciu,

na 3 cylindrze na zimnym dosyć wysoka korekta. Problemem jest to że umowa na tzw. "Niemca" + opłaty które - podpowiedział mi znajomy handlarz wyniosą około 3,5 tys. zł. Dobrze policzył? Po doliczeniu gazu bo w planach był - powiedzmy że Landi Renzo - 4,5 tys. całość robi się już 31 tys. czyli prawie jeszcze raz tyle. No i facet nie chciał zejść z ceny nawet wtedy kiedy mówiło mu się co jest do zrobienia. I może nawet bym w to wszedł ale ta umowa mnie skutecznie odstrasza. Obawiam się że może być później jakiś problem przy rejestracji,urzędzie celnym czy skarbówce. Macie w tym doświadczenie?

 

Odpuść.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.