Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzwoniłem do kilu punktów i koszta od 800 zł (standardowa naprawa) po 1400 zł (regenerowane turbo jakie mają na półce). Czy do wymiany nie wiem ale na pewno do naprawy do pluje olejem strasznie.

To znaczy jak pluje?

IC demontowałeś? Jeśli tak to ile miałeś oleju w środku?

Ja tam w regeneracje bym się nie bawił, jedynie nówka albo używka sprawdzona.

Jakie luzy na wirniku masz? Czasem jak silnik pluje bo odma nie spełnia swojej roli to wtedy turbo rzyga przeokropnie, zrób zdjęcie twoich turbawek, częściej pada mała turbinka a czasami obie :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Zrobiłem foto i wrzucę ale niestety niewiele widać bo foto przy założonych osłonach i filtrze paowietrza. Generalnie sporo oleju na rurze powietrza doładowującego, na wlocie do IC, i na samym turbo też choć nie na całym - bardziej z prawej strony. Małe turbo było wymieniane przy 100 000 km w DE jeszcze (są faktury na to z serwisu).

 

Może być tak że za wszystko odpowiedzialna jest odma? Sam przewód gumowy na rurze powietrza doładowującego jest w idealnym stanie. Co do IC to nie wiem czy dużo jest w nim oleju - nie było demontażu.

 

Może być również tak choć tego bym bardzo nie chciał:) że Pan "Henio" z serwisu poczuł krew :) i turbo jest tylko do wyczyszczenia lub to wszystko wina odmy a po "rzekomej" regeneracji dostanę rachunek na 1800 zł :) Twierdził że ostatnio była regenerowana turbina do Mondeo i była kwota 1800 zł:) a zadzwoniłem do 4 punktów regeneracji i wszyscy mają regenerowane duże turbo do 335D na półce po max 1400 zł i to z gwarancja:) Więc wietrzę lekki spisek:) Może niesłusznie ale różnie to bywa:)

Opublikowano
Zrobiłem foto i wrzucę ale niestety niewiele widać bo foto przy założonych osłonach i filtrze paowietrza. Generalnie sporo oleju na rurze powietrza doładowującego, na wlocie do IC, i na samym turbo też choć nie na całym - bardziej z prawej strony. Małe turbo było wymieniane przy 100 000 km w DE jeszcze (są faktury na to z serwisu).

 

Może być tak że za wszystko odpowiedzialna jest odma? Sam przewód gumowy na rurze powietrza doładowującego jest w idealnym stanie. Co do IC to nie wiem czy dużo jest w nim oleju - nie było demontażu.

 

Może być również tak choć tego bym bardzo nie chciał:) że Pan "Henio" z serwisu poczuł krew :) i turbo jest tylko do wyczyszczenia lub to wszystko wina odmy a po "rzekomej" regeneracji dostanę rachunek na 1800 zł :) Twierdził że ostatnio była regenerowana turbina do Mondeo i była kwota 1800 zł:) a zadzwoniłem do 4 punktów regeneracji i wszyscy mają regenerowane duże turbo do 335D na półce po max 1400 zł i to z gwarancja:) Więc wietrzę lekki spisek:) Może niesłusznie ale różnie to bywa:)

Kolego zdejmij obudowę filtra powietrza to są dwie śruby, opaska wokół dolotu do dużej turbiny i jedna śruba przy rurze dolotu powietrza do turbiny i następnie wyjmij dolotową rure wcześniej odczepiając gumowy wąż przy rurze ta rurka to wylot z odmy od razu będziesz widział ile oleju wylatuje z tej rurki jak będzie kapało to pewnie odma zawalona i do wymiany, demontaż IC też nie trudny wystarczy tylko zdemontować osłony i masz dostęp do IC odczepiasz dwa węże i chyba dwie śruby, będziesz widział które i sprawdzasz IC jak ci się wyleje sporo oleju to turbo puszcza olej do układu czyli uszczelnienia zużyte ale z tego co wiem to najczęściej pada mała turbinka bo ona pompuje od niskich obrotów i często jest wymieniana najczęściej wytrzymuje 120-150 tys km. a duża to rzadkość by się rozsypała ale jak piszesz że była wymieniana przy 100000 tys. to na pewno nie ona jest winna. A ile masz teraz przebiegu?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Przebieg 139 tys km. Małe turbo wymieniane przy 100 000 km w serwisie DE i ona jest czyściutka. Natomiast olej widoczny na dużej turbinie a raczej wycieki oleju.
Opublikowano
Przebieg 139 tys km. Małe turbo wymieniane przy 100 000 km w serwisie DE i ona jest czyściutka. Natomiast olej widoczny na dużej turbinie a raczej wycieki oleju.

Zrób zdjęcie tych wycieków, gdzie konkretnie się znajdują?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podpinam się trochę pod temat, bez sensu było zakładać nowy.

Czy może mi ktoś powiedzieć co oznaczają te ikonki, o jaki przegląd chodzi?

Pojawia mi się to jak wchodzę w SERVICE-INFO.

W instrukcji nie ma opisu takich ikonek.

 

Wklejam zdjęcia, takie dwie ikonki się pokazują:

 

http://l-art.pl/1.jpg

 

http://l-art.pl/2.jpg

 

Co to oznacza?

Opublikowano
Pierwsza dotyczy inspekcji filtra DPF, a druga prawdopodobnie ogólnego przeglądu auta.
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

Ok dzięki wielkie za info.

Ogólny przegląd już mi robili w BMW ASO, szkoda że nie wykasowali.

A DPF olewam, żeby się tylko nie paliła kontrolka ;p

Opublikowano
w iDrive mozesz wszystkie ikonki z "paragrafem" ustawić na dowolną date ...

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Normalnie w BC także możesz to zmienić, przytrzymaj dłużej wciśnięty BC na tej dacie i będziesz mógł ją zmienić (jak dobrze pamiętam z głowy).
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Panowie chciałbym aktualizować temat. Auto chwilę stało bo się złamałem trochę ale teraz temat serwisu wraca no i wróżę problem:) Otóż turbo zdjęte i jedzie do STS Turbo na regenerację ale sytuacja jest taka:) Facet z STS zresztą wydaje się że fachowie mocno powątpiewa czy to Turbo. Twierdzi że robił wiele kompletów małe duże turbo i K26 (duża) bardzo rzadko leci. Mała jest wymieniona przy 100 tkm w DE. Po zdjęciu duże turbo jest brudne ale bardziej z zewnątrz i na przewodach. Wysyłam mimo wszystko do regeneracji a na pczątek oczywiście diagnoza. Pytanie czy jest taka opcja żeby olej zasuwał z czegoś innego i po turbo spływał na rurę IC? Co myślicie? W xcodziennej eksploatacji odczułem jakby wolniejszą reakcję w zakresie wysokich obrotów i wolniejsze wkręcanie się. Innych objawów brak.
Opublikowano

No i turbo pojechało do STS i wraca:) hahaha:) stan bdb- :) ciekawe czym spodowany jest ten wyciek. Pewnie odma albo coś innego:) W każdym razie turbo jest w stanie idealnym. Tak jak powiedział Pan z STS (polecam bo fachowiec i dawny sprzedawca Warn Borger KKK) Turbo duże czyli K26 leci bardzo rzadko. Baaardzo:)

 

Zaraz się okaże że to odma tylko do wymiany:)

Opublikowano
No i turbo pojechało do STS i wraca:) hahaha:) stan bdb- :) ciekawe czym spodowany jest ten wyciek. Pewnie odma albo coś innego:) W każdym razie turbo jest w stanie idealnym. Tak jak powiedział Pan z STS (polecam bo fachowiec i dawny sprzedawca Warn Borger KKK) Turbo duże czyli K26 leci bardzo rzadko. Baaardzo:)

 

Zaraz się okaże że to odma tylko do wymiany:)

Kolego a ja wiem co masz do wymiany :o

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Zamieniam się w słuch w takim razie:)

Sprawdź smarowanie turbinek a dokładnie wężę zasilające one na zakuwaniu się rozszczelniają i wtedy delikatnie kapie sobie po turbinkach a efekt jest jakby turbiny się pociły, sprawdź na zakuciach czy nie są luźne.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/u/x/220.png

Węże numer 2 i 3 do sprawdzenia.

Mam nadzieję że to ten problem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Dobrze ze się nie dałem nabrać na wymianę w ciemno. Pójdzie nowy komplet uszczelek i oringow. I zobaczymy. Dzięki bardzo za pomoc wszystkim i jak skończę przegląd napisze co było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.