Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam forumowiczów potrzebuje informacji na temat wymiany silnika (330d manual) miałem poważna awarię silnika raczej nie da sie juz uratować. Mam drugi silnik. Różnica polega na tym ze został wyjęty z beni z automatem ja mam manual. W silniku z automatem sa klapki w kolektorze u mnie ich nie mam. Bedzie to pasowac pod katem mechanicznym i elektronicznym trzeba robic jakies adaptacje ????
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e46 nie jestem pewien ,ale w e60 jest inna wiązka do automatu i manuala ,więc w e 46 też pewnie coś nie będzie pasować .
Opublikowano
nie, nie miałem klapek wogóle fabrycznie. U mnie jest problem z korbowodem (krzywy)lub panewkami. Zawsze mogę założyć kolektor bez klapek:) chodzi mi tylko o różnice pomiedzy silnikiem ktory jezdził na automatycznej skrzyni a ten co byl orginalny (manual) czy sa jakies dodatkowe wiązki elektryczne inne kostki itp.
Opublikowano
oki. Wymontowałem silnik poszło bezproblemowo stawiajc dwa obok siebie (oby dwa sa kpl z wiazkami) róznia sie wiązka z tym myślę nie będzie problemu (przełożę kpl wiązke ze starego silnika i zakupiony ma chłodzenie dolotu spalin egr-a woda (przełożę kpl wiązke ze starego silnika) i teraz pytanie co zrobic z kolektorem ssącym w zakupionym silniku są klapki u mnie nie ma. Przełożyć kpl kolektor bez klapek ze starego silnika??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.