Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przymierzam się do zakupu bmw 330d, najchętniej sedan, ale jeszcze dopuszczam kombi(coupe odpada).

Cena do 30k zł (jakby się trafiła perełka to może 32).

Będzie to moje pierwsze bmw, głównie do jazdy dom-praca-dom + jakieś wypady na narty lub wakacje.

 

proszę o poradę na co powinienem zwrócić uwagę oglądając ten model,

będę wdzięczny za wszystkie porady odnośnie tego na co patrzeć przy zakupie 330d, albo za wskazania

jakiś ciekawych ofert ;)

 

Jeszcze mam pytanie, słyszałem, że w aso również mogę sprawdzić VIN, czy ktoś korzystał z usług aso we

wrocławiu? ciekawi mnie ile to kosztuje i ile więcej informacji jestem w stanie uzyskać.

 

pozdrawiam

 

http://otomoto.pl/bmw-330-xd-m-pakiet-pelna-opcja-C27885299.html

 

Silnik 3.0L (M57TU)

Paliwo Diesel

Moc maksymalna 201 KM (150.0 kW)

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Wnętrze STANDARDLEDERSCHWARZ (N6SW)

Data produkcji 2003-11-03

VIN WBAEX71000JR75100 (JR75100)

Wyposażenie BMW

S1CAA Dummy-SALAPA

S203A Napęd na cztery koła

S205A Automatyczna skrzynia biegów

S249A Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A Instalacja alarmowa

S338A M Pakiet sportowy II

S386A Reling dachowy

S423A Dywaniki podłogowe Velours

S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A Wersja z drewna szlachetnego

S459A Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A Worek na narty

S481A Fotel sportowy

S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A Spryskiwacze reflektorów

S508A Park Distance Control (PDC)

S521A Czujnik deszczu

S522A Światło ksenonowe

S534A Klimatyzacja automatyczna

S609A System nawigacji Professional

S612A BMW Assist

S638A Telefon samochodowy Professional

S650A Odtwarzacz CD

S676A System głośników HiFi

S710A M Kier. sport. wielofunk.

S716A Pakiet aerodynamiczny

S724A Edition ZH

S760A Wysoki połysk Shadow-Line

S761A Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A Podsufitka antracyt

S785A Lampy kierunkowskazów białe

S788A Obr. BMW, st. le. indywid.

L801A Wersja krajowa Niemcy

S863A Spis dealerów, Europa

S879A Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SPA Sterowanie COP

S915A Brak konserwacji pokrycia zewn.

P972A Pakiet komfort

S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S411A Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A Podłokietnik przedni

S520A Lampa przeciwmgłowa

S548A Licznik kilometrów

S550A Komputer pokładowy

S832A akumulator w bagażniku

S851A Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

Ten egzemplarz z całej trójki wygląda najsensowniej z fotek.

 

Przydało by się inne ujecie przodu autka oraz fotka komory silnika ........ bo te robione pod kątem dziwnie się ocenia i przód znowu intryguje (może niepotrzebnie).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten egzemplarz z całej trójki wygląda najsensowniej z fotek.

 

Przydało by się inne ujecie przodu autka oraz fotka komory silnika ........ bo te robione pod kątem dziwnie się ocenia i przód znowu intryguje (może niepotrzebnie).

Zgadzam się, na tą chwilę auto obiecujące, zapodaj zdjęcia komory silnika i może będziesz łaskotał swój rozrusznik żeby ją obejrzeć na żywo. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak wyżej, dziwnie wygląda tylko lewy przedni błotnik, ale może to kwestia zdjęcia. Nie wiem czego oczekujesz od auta, ale połączenie x i automatu nie wiele ma wspólnego z ekonomiką :wink: komfort i trakcja wręcz przeciwnie :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

W srode przejechalem sie tym autem.

Sprawia wrazenie zadbanego. Wlascisiel kupil je sam w 2007 w Niemczech, bo wtedy tam pracowal. Od kilku lat w Polsce.

Skrzynia od 2007 naprawiana 3 razy (1 w DE i 2 razy w PL). Dziala ladnie, plynnie.

Malowane byly oba blotniki z przodu, z powodu korozji. Chyba lwey blotnik z tyle tez, ale tam niby tylko 'kropka/plamka' byla.

Wnetrze zadbane, nic jeszcze nie jest poprzecierane.

Zawieszenie ciche, zwarte. Nic sie nie tluklo.

Hamulce maja lekkie bicie. Wlascisiel probowal je podobno usunac 2 razy, ale cos tam dalej jest.

Podobna do wszystkiego sa i dokumenty i zdjecia.

 

Moim niefachowym zdaniem egzemplarz wart sprawdzenia. Ja po przejazdzce stwierdzilem, ze automat (przynajmniej teraz) nie jest dla mnie. Brakowalo mi troche kopa, bo automat wszystko wygladzal.

Opublikowano

Ogólnie wg mnie auto byłoby bardziej warte zainteresowania...gdyby nie automat. Ja jak szukałem 330xd to chciałem tylko i wyłącznie manual bo sporo naczytałem sie o tych skrzyniach. Mimo że poprzednie auto e60 530dA miało cudowny automat to w E46 odpuściłem skrzynie automatyczną..

A jesli chodzi o wyposażenie to M-Pakiet w X-ie to rzadkość.....

Opublikowano

Kolego przypuszczam ze auto jest pod dzwonie. Oryginalne błotniki nie rdzewieją w tych autach po tylu latach użytkowania, natomiast spotkałem się z rdzewiejącymi błotnikami w przypadku jak były kupowane w podróbie i malowane.

Co do skrzyń to one są wytrzymałe pod warunkiem ze ktoś o nie dba albo niema przejechanie 3 razy więcej niż na liczniku. Jeśli skrzynia była naprawiana 3 razy a auto ma dopiero 200tyś km to albo licznik jest przekręcony co można próbować sprawdzić, albo auto miało dzwona czego następstwem było uszkodzenie skrzyni. Ewentualnie skrzynia miała wady. Osobiście miałem e46 320dA z przebiegiem 220 tyś km i nawet jak zrobiłem program na 180 KM i przejechałem nią 40 tyś to ze skrzynią nic się nie działo, a w 330dA skrzynie były wzmacniane w stosunku do 320dA.

Opublikowano

to poszukaj sobie tematu z przed 2 dni z działu chyba 5er e39 dotyczącego skrzyń AT GM, forumowicz udowadniał że w 320d i 330d skrzynia jest dokładnie taka sama,

wnioski były takie że jak padnie skrzynka GM w e39 530d kupować tylko z 320d (wiadomo inne obciążenie),

i podobno skrzynia GM w 330xd to dalej ta sama skrzynia tylko z "dokładką" 4x4,

może ten napęd tak te skrzynie morduje ...

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
No i głupota kolego bo według specyfikacji skrzynia od 330d jest o 9 kilo cięższa od skrzyni która jest montowana w 320d. Mimo że ma takie same oznaczenia różni cie indeksem na końcu, jedne są V a drugie są Y. Natomiast masz racje co do X driva bo w nich skrzynie były takie same jak w RWD.
Opublikowano
To jest daleko posunięty wniosek. Ja sobie chwalę AT nawet ten w E46 czy E39. Natomiast warto sprawdzić dobrze auto przed zakupem na kompie, tam wiele informacji jest zapisanych i wiele można się dowiedzieć o stanie auta.
Opublikowano
Ale żeby dobrze sprawdzić skrzynie trzeba ja po prostu wyjąć....a kto Ci na to pozwoli przed zakupem....jest pewne ryzyko związane z tą skrzynią i tyle..
Opublikowano

Nie przesadzajmy czy jak chcesz kopić koła letnie to sprawdzasz zapach powietrza z opon ?

Komputer plus dobra diagnostyka, historia błędów sprawdzenie czy adaptacja była kasowana w skrzyni, sprawdzenie przebiegu w różnych modułach oraz godzin pracy i już 70% problemów może wyjść a reszta to organoleptycznie i z pracy na rożnych obrotach. Sprawdzić zmianę biegów w górę na niskich i wysokich obrotach sprawdzić redukcję biegów i będzie prawie wszystko wiadomo.

Opublikowano
Może i masz rację, ale kilka osób się wypowiadało o tej skrzyni, że sprawdzali itp i skrzynia padła....
Opublikowano

Mam ten model tyle że w xdrive, skrzynie mialem robioną raz, przy 130 kkm , padło jakieś łożysko, dokładnie nie wiem na czym to polegało bo było to pare lat temu i wtedy jeszcze samochodem jeździł ojciec, od tego czasu wszystko chodzi bez zarzutu. Ogólnie polecam 330 w automacie, mocy nie brakuje ;)

 

Hamulce maja lekkie bicie. Wlascisiel probowal je podobno usunac 2 razy, ale cos tam dalej jest.

 

po zakupie pare lat temu mialem ten sam problem, okazało się że tarcze były toczone, wpadły nowe i problem zniknął

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano
No i głupota kolego bo według specyfikacji skrzynia od 330d jest o 9 kilo cięższa od skrzyni która jest montowana w 320d. Mimo że ma takie same oznaczenia różni cie indeksem na końcu, jedne są V a drugie są Y. Natomiast masz racje co do X driva bo w nich skrzynie były takie same jak w RWD.

 

w tym wątku kolego się poudzielaj jak tyle wiesz,

chyba że samo przeczytanie Ci wystarczy ...

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=183772&p=1348845&hilit=asb+330d#p1339330

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.