Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w piatek zeszlego tygodnia kupilem bmke auto jest sprowadzone godne uwagi full opcja z uwagi ze auto jest sprowadzone i zalatwiam dokumenty do rejestracji autem zabardzo sie nie poruszam bo jest z wloch a jak wiadomo makarony nie maja tablic zjazdowych tylko zwykle plastikowe atrapki ale mniejsza o to gdy go kupilem bylo wszystko wporzadku a teraz pokazl sie dym z tlumnika (bialy) i teraz pytanie przez co sie tak zaczelo dziac?jak go kupilem to olej mial na min wiec wziąlem sie za wymiane oleju i wszelkiego rodzaju filtrow oprucz odmy bo podobno wycofali z produkcji a przynajmniej tak slyszalem ale w zastepstwie jest seperator...auto ciagnie silnik pracuje rowno plun ukl.chlodzenia ok tylko na cieplym gdy popuszcze korek zbior. to wybija do gory ale to chyba normalne na turbinie od strony filtr.pow jest troche oleju, od strony tlumnika jest troche przypocone olejem a w tlumniku na spawach wydobywa sie olej...i teraz sie zastanawiam od czego zaczac turbina jako tako nie ma duzych luzowa przynajmniej ja ich nie wyczowam moze ktos mial podobny problem?Dodam ze na starym oleju turbo bylo wiecej spocone od oleju przy tlumniku po wymianie oleju jest wiecej sadzy niz oleju...

 

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

Witam kolego ,płyn w chłodnicy nie powinien wybijać do góry ,powinno tylko zrobić pssssssst przy odkrecaniu korka prawdopodobnie za duże cisnienie w ukladzie chłodzenia ,sprawdz czy na pracującym silniku i zakręconym korku węże są twarde jak tak to może być coś z uszczelką pod głowica :( .

Co do oleju to może być turbo gorąca strona może puszczać olej na wydech .Jeśli są takie objawy to napewno silnik zostal przegrzany i akurat u Ciebie to wyszlo

Opublikowano

Było takim tematów sporo. Przyczyn może być naprawdę sporo, ale najczęstszą jest uszkodzenie uszczelnienia turbiny, stąd wyciek do wydechu. Oczywiście zapchana ODMA do weryfikacji. NAJPIERW podjedź do mechanika i niech on wyda decyzję co się dzieje.

oprucz odmy bo podobno wycofali z produkcji a przynajmniej tak slyszalem ale w zastepstwie jest seperator

Pokaż fotkę, bo nie wierzę w ten separator w silniku M47.

Opublikowano
A czy byla by to turbina to na zimnym silniku tez by dymil bo na goracym rozumie ze tlumnik cieply i spala ten olej zgromadzony w nim ale na zimnym swierzo po zapaleniu tez bedzie dymil i jeszcze jedno pytanie czy nie orientujecie sie jaki jest koszt wymiany uszczelki pod glowica?
Opublikowano
Samochod jest zapalony juz kolo godziny gdy probowalem odkrecic korek wyrownawczego to chcialo wybic wiec zakrecilem poodkrecalem odpowietrzniki nic sie nie dzialo plyn nie wyplywal i sprubowalem odkrecic korek i normalnie odkrecilem nie wybilo plynu moze to poprostu gdzies est zapowietrzone jest to mozliwe? teraz wskaznik plynu spadl na dol na min. jak to poodkrecalem wszystko no i co jeszcze jak sie zagrzal to prawie ze nie kopci
Opublikowano
sprawdź węże czy są twarde powinny dać się bez problemu ugiąć ,na wolnych obrotach jest niższe ciśnienie oleju więc może nie wywalać takiej ilości jak na wysokich obrotach i wydech nie jest tak dogrzany żeby się spalało. Jak nie masz za bardzo o tym pojęcia, to jedź do mechanika tak jak napisał kolega Yoshimura

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.