Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VIN WBANX31050CW72889

Type code NX31

Type 520D OL (EUR)

E series E60 (MUE)

Series 5

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N47

Displacement 2.00

Power 130

Drive HECK

Transmission MECH

Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Upholstery ST/LE FLASHLIGHT/SADDLE/ANTHRAZIT (GGAT)

Prod.date 2007-10-02

Options

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 UMFANG CO2 package

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF BMW alloy wheel, M double spoke 135

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Lug bolt retainer

P337A M SPORTPAKET M Sports package

S439A INTERIEURLEISTEN Interior trim finishers

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S442A GETRAENKEHALTER Cup holder

S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension

S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel

S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite

S843A MOTORAUSLEGUNG Power reduction

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S868A SPRACHVERSION NIEDERLAENDISCH Language version, Dutch

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Dutch

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific nav. system supply

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

Standard equipment

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

 

 

Auto jest z Holandii a nie Niemiec. Przebieg trochę mały jak na prawie 6 lat. trzeba też sprawdzić czy VAT zapłacony.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Trochę sprzedający fantazjuje z wyposażeniem :)

Auto wyjechało z fabryki bez ksenonów, bez podgrzewanych foteli, no i nie ma pełnej elektryki foteli (tylko standardowa regulacja, nawet bez podparcia lędźwiowego).

 

Rura jest prosta więc ma DPF, natomiast pdf raczej nie ma :D

Opublikowano
a te silniki 2.0 D 163KM co wychodziły w 2007r (po lifcie). to miały w opcji DPF czy tylko w tych 177KM występował?
Opublikowano

 

Rura jest prosta więc ma DPF, natomiast pdf raczej nie ma :D

Koledze raczej chodziło o pdc tak myślę.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ksenonów to ono nie ma i nie mialo. :duh:
  • Moderatorzy
Opublikowano
a te silniki 2.0 D 163KM co wychodziły w 2007r (po lifcie). to miały w opcji DPF czy tylko w tych 177KM występował?

To jest silnik N47 czyli ten co normalnie ma 177KM lecz ten jest redukcją mocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprzedawca kłamie z wyposażeniem na potęgę, dodał połowę opcji z nieba. Jest prawie pewne, że z innymi rzeczami też kłamie. Taka polska rzeczywistość.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawda jest taka, że im więcej zdjęć w ogłoszeniu i im bardziej wypolerowane/nawoskowane auto tym więcej czujności i ostrożności trzeba zachować (no chyba, że jest to nowe lub roczne auto...ale maska jak lustro w 6-letnim aucie to się powinna zapalić czerwona lampka kupującemu). Niestety, sprzedający wiedzą, że sporo ludzi kupuje oczami i dlatego wypicują samochód, profesjonalny fotograf zrobi dobre zdjęcia i...liczą, że ludzie nie będą dochodzić czy wyposażenie się zgadza, czy stan techniczny jest ok itd. Już pomijam fakt, że sprzedający pisze jak debil lub analfabeta, ale jestem ciekaw gdzie on tam widzi:

- bixenony

- pełną elektrykę foteli

- elektrycznie składane lusterka

itp.

Opublikowano
no nic, dzięki wszystkim za wypowiedzi, no cóż nie znam się zbytnio na bmw więc pewnie przy osobistej konfrontacji z handlarzem i przy mojej ogromnej chęci posiadania takiego modelu pewnie wrócił bym z tym autem do domu, ale zaufam ludziom na forum, a nie handlarzowi :D
Opublikowano

mam jeszcze jedno pytanie na temat silników 2.0 D, a mianowicie w auto świat 3.2013 napisali cyt"

1. 2.0D n47 - nietrwałe łańcuchy rozrządu

2. 2.0D m47n2 - dochodzi do uszkodzeń układu korbowego, klap wirowych i turbosprężarek

co to w ogóle za silnik w drugim przypadku? czy to ten 163KM? czy jest aż tak źle że radzicie aby odpuścić sobie ten silnik ? i czym się różni seria n47 od m47?

Opublikowano
mam jeszcze jedno pytanie na temat silników 2.0 D, a mianowicie w auto świat 3.2013 napisali cyt"

1. 2.0D n47 - nietrwałe łańcuchy rozrządu

2. 2.0D m47n2 - dochodzi do uszkodzeń układu korbowego, klap wirowych i turbosprężarek

co to w ogóle za silnik w drugim przypadku? czy to ten 163KM? czy jest aż tak źle że radzicie aby odpuścić sobie ten silnik ? i czym się różni seria n47 od m47?

 

A ja będę bronił tego silnika - zobaczcie ile tego jeździ po ulicach i ciekawe kto wymieniał rozrząd i wał korbowy - może 3% użytkowników.

Ja miałem już 3 takie silniki przebiegi 50, 140 i 180 tys i ani mi przez myśl rozrząd nie przeszedł. Jak kiedys zapytałem znajomego u Sikory co radza tym u których słychać ten rozrząd, powiedział, że jeździć do końca i sie nie przejmować jak się urwie to wymienić silnik bo to i tak tańsze niż ich naprawa w ASO.

W każdym ze współczesnych diesli mozemy wymieniać poważne wady i usterki: TDI, DCI itp A awria turba po jakims przebiego tu chyba normalne bezwzgledu na marke, zobaczcie po ilu pada turbina w HDI

A Autoświat a ostatnio nawet Fakt tam "zapieją gdzie wiatr zawieje" Ostatnio nawet gdzieś przeczytałem nagłówek, żeby wystrzegać sie diesli w BMW powyżej 150tys :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcą. Kto szuka taniej okazji to znajdzie kłopoty i kupi auto z nadchodzącym problemem albo tak dużym przebiegiem, że i tak coś musi się wywalić. Wystarczy porozmawiać z ludźmi, którzy serwisują BMW. Znają problem, potrafią określić jak jest kosztowny, ale nikt nie powie, że non stop coś takiego naprawiają.

 

Jak ktoś śledzi ten dział forum to zauważy, że prawie każdy samochód oceniany to jeden wielki przekręt, więc co się dziwią ludzie w Polsce, że mają problemy z silnikami i to nie tylko w BMW, ale w każdej innej marce. Kupują "okazje" to mają co chcieli. W Polsce sprzedać samochód uczciwy z autentycznym przebiegiem, niezłożony z dwóch itd w normalnej cenie jest prawie niemożliwe, bo Polak musi kupić "tanio, najtaniej".

 

Ktoś w innym temacie pisał, że 1.5 dci Renówki to tragedia bla bla bla. Sprowadziłem dla dwóch dużych firm na przestrzeni kilku lat kilkadziesiąt Clio, Kangoo i Megane z takimi silnikami (przebiegi od 50 do 100 tys km) i wszystkie auta bez problemu dociągały i nadal dociągają 200-250 tys km i "typowe" wady tych silników się nie ujawniły, a jeżdżą nimi ludzie, którzy w ogóle o nie nie dbają. Oczywiście znam też przypadek 1.5 dci w Sceniku znajomego, w którym przy przebiegu około 160 tys. km obróciła się panewka i narobiło trochę szkód, ale nie oznacza to, że trzeba omijać dany model samochodu i silnika bo coś się czasami zdarza. Nie ma samochodów, które nie mają jakichś przypadłości i dotyczy to nie tylko niemieckich albo francuskich ale też japońskich aut.

Opublikowano
Ja w domu "przerabiam" już trzecie 1.5dci i powiem wam, że lubie ten traktor - wg mnie strasznie wdzięczne silniki
Opublikowano

MMW no masz rację, po części się zgodzę. Z tym, że w przypadku N47 nie znasz dnia ani godziny. Ja osobiście znam dwa przypadki moich znajomych, którym strzeliły łańcuchy bez ostrzeżenia. Jednemu nic nie szurało i przebieg zbliżał się do 200 km i łańcuch strzelił w trasie. Samochód z 2008 roku i przebieg nie kręcony. Drugiemu strzelił przy 120k km, a auto z polskiego salonu. Po za tym ostatnio rozmawiałem z gościem, który ma 120d również od nowości w Polsce jako pierwszy właściciel i łańcuch również mu strzelił, ale przy 230k km. Sprowadziłem kiedyś również 118d dla kolegi z końca 2007 z przebiegiem 220k km i silnik był po wymianie, a wymiana był przy ok. 130k km w Niemczech.

Przypuszczam, że wiele osób, które mają teraz N47z przebiegiem 200+, a sprowadzili auto z Niemiec i jeżdżą bezproblemowo nawet nie wiedzą, że ich silnik mógł być już dawno wymieniony przez ASO w Niemeczech.

 

Ja wiem jedno, granica tych silników to właśnie coś około 200k km. Wiem, że zaraz tutaj padną komentarze, że to bzdura, ale popatrz sobie na mobile.de czy autoscout.de, tam wciąż 320d 120d 116d z przebiegiem ok. 200k km mają już wymieniony silnik lub są sprzedawane z zerwanym łańcuchem.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W każdym ze współczesnych diesli mozemy wymieniać poważne wady i usterki: TDI, DCI itp A awria turba po jakims przebiego tu chyba normalne bezwzgledu na marke, zobaczcie po ilu pada turbina w HDI

 

No, po ilu? Bo ja jednego HDi sprzedałem przy przebiegu 154tys. km i z silnikiem czy turbiną nigdy nic nie robiłem, bo nie musiałem. Mam też drugiego HDi, który dobija do 190tys. km i z silnikiem kompletnie nic się nie dzieje. Tak samo z turbo czy wtryskami. Powiesz pewnie, że co to za przebiegi, przecież to dopiero co dotarte nowe auta. Ale na forum Peugeota czy Citroena nie brakuje użytkowników, którzy mają na budziku ponad 300tys. km i turbina nadal żyje i ma się znakomicie. No, ale do tego trzeba wymieniać olej co 15tys. km, nie katować zimnego silnika i odczekać z 15-20 sekund przed zgaszeniem silnika. Wtedy turbina będzie służyła długo. Więc nie czepiaj się silnika HDi, bo on nie jest winny - to raczej niekumaci użytkownicy przyczyniają się do szybszej śmierci podzespołów. Ilu ja mam sąsiadów, którzy ledwo wsiądą do swoich HDi czy TDI i sandał w podłogę, choć silnik ledwo się obudził :duh: Tak samo nikt nie chłodzi turbiny po skończonej jeździe :mad2: A potem płacz, że silniki czy osprzęt nietrwały :D

Opublikowano

Tu akurat, zle trafiłes bo od 2008 uzytkuje od nowości 1.6HDI 75KM ale mam najechane dopiero 100tys i jesli chodzi o turbine to jedynie wymieniłem elektrozawór. A tak to jestem mega zadowolony:)

Mój dobry znajomy regeneruje turbosrężarki i z jego statystyk wynika, ze najczęsciej trafiaja do niego DCI i HDI, ale to tez pewnie dlatego, ze auta z tymi silnikami jeżdża po Francji jako służbowe, później trafiają do nas z przebiegami pod 300tys, zostają odmłodzone i ludzie się dziwią, że przy 150 padło turbo :duh:

W domu mam tez Clio 2012 1.5Dci, chciałem wymienić olej bo juz przejechała 15tys, jade do serwisu a oni na to ze jeszcze raz tyle mam przejechac i dopiero ich odwiedzić. Więc wymieniłem u swojego mechanika:) Dla mnie 30tys bez wymiany oleju i filtrów przy naszych polskich warunkach jazdy to jakaś paranoja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.