Skocz do zawartości

530 E39 ŁOŻYSKO PRZÓD


koli83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem przy skręcie w lewo coś szumi w prawym kole nie wyczuwam luzów czy może to być łożysko jak to sprawdzić dodam jeszcze że wymieniałem wahacze i nie ustawiłem jeszcze zbieżności czy to może mieć coś wspólnego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Brak zbieżności rozwala łożyska, zawieszenie i niszczy opony, bo powoduje naprężenia...

Czy to łożysko Ci huczy??? Najlepiej podnieś samochód i kręć kołem, przez forum trudno usłyszeć co i jak Ci szumi... :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysko by musiało być skatowane żeby miało luzy. Podobno jest to spowodowane jego budową. Tak akurat niby w e39 jest. Nie zgłębiałem się temat, a miałem tak samo i wymieniłem. Kupiłem SKF albo FAG już nie pamiętam. Nie kupuj innych marek bo możesz mieć problem z koronką magnetyczną do ABS-u. Przy wymianie można uszkodzić też sam czujnik ABS więc trzeba bardzo uważać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wymiany piasty to nie ma wielkiej filozofi. zeby uszkodzic ten czujnik to naprawde trzeba tego chciec :D

tak jak kolega pisal nie wsadzaj taniego gowna. sam zaoszczedzilem raz i kupilem

krafta za 190pln. mam filmik jak w trakcie wymiany przy zakladaniu tarczy ham zobaczylem ze fabrycznie nowa piasta lata jak glupia. w reku nie bylo tego czuc.

jest. robilem to w domu w garazu na malym podnosniku. moge pomoc jak potrzeba. 3 razy operacje powtarzalem. prawo lewo i wadliwa piasta

Edytowane przez l.gomulski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze do beemek kupowalem lozyska Maxgear (innych ich produktow sie nie odwazylem) i zawsze bylo spoko. W piatce juz mam wszystkie lozyska od nich i jedno ma juz 50 tys a oznak zuzycia brak. ABS tez dziala bez problemow, wiec tutaj mozna oszczedzic, bo na prawde nic sie nie dzieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za odp. jak zima puści to podniosę auto i sprawdzę te koło mam na oku łożysko MEYLE czy może być

 

może być, wymieniałem łożysko z piastą przód jakieś 3 lata temu (ok 30tys km) na meyle i wszystko ok

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hummel, nie prowokuje, opisuje swoje doswiadczenia. Jesli chodzi o zawieszenie stawiam na lema, czujniczki bosza itp. Staram sie kupowac te lepsze zamienniki, zwykle to co idzie na 1. montaz. Co do maxgear, to slyszalem od mechanikow wiele niepochlebnych opinii. Elektronika, ktora juz w pudelku jest popsuta, czujniki abs sypiace bledami, wahacze, ktore mialy inne wymiary niz oryginaly i nie dalo sie spiac zawieszenia, bo nie siegaly... Swoim autem zamierzam zrobic ok 100 tys km i wahacze lema maja szanse to przezyc, ale np ori lozyska wysypaly sie po przebiegu 200-250 tys (licznikowo). Mysle ze maxgear ma szanse zrobic 100 tys km. Z reszta jesli nie, to cena lozyska przedniego uzasadnia zakup drugiej sztuki :) Jak kiedys zerknalem, to lozysko tylne firmy Meyle bylo tanie i przy roznicy chyba 30zl na pewno wybralbym ta firme. Tyle ze meyle to tez "pakowacz", moze trafic sie cos sredniej klasy, ale rownie dobrze FAG. Kazdy wybiera co chce, ale ja mam obecnie 4 lozyska maxgear i dzialaja ok, wiec jak ktos chce powiedziec ze sa kiepskie, to fajnie zeby poparl to konkretnymi argumentami. W e36 tez mialem jedno MG i sprzedalem z takim, ale tam przebieg byl nizszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

"K***a, nowa piasta" :mrgreen:

Jakość powala na kolana, nie ma co....

Ciekawe kto kurde taką rzepe robi, i jakim cudem schodzi im taki towar? :roll:

Masakra, no ja miałem jakieś japońskie łożysko, sporo tańsze od FAGa, ale takich jaj to z nim nie miałem nigdy :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Odgrzebie - czy przy ok 150km przebiegu mozliwe, ze lozysko moze byc juz do wymiany? Przebieg jest prawdziwy (auto jest bardzo malo jezdzone).


Pytam bo kolega ma do wymany tarcze przod (bicie przy ham.) i w serwisie powiedzeli mu ze trzba tz sprawdzic lozyska bo sa cienkie czy cos i raczej stawiaja ze chociaz jedno bedzie do wymiany jesli sie nie sprawdzi/nie wymiani to tarcze sie skrzywia po jakims czasie - tylko czy nie naciagaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardziej o piasty chodzi, ale żeby robiły się cieńsze z czasem to pierwsze słyszę :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.