Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem przy skręcie w lewo coś szumi w prawym kole nie wyczuwam luzów czy może to być łożysko jak to sprawdzić dodam jeszcze że wymieniałem wahacze i nie ustawiłem jeszcze zbieżności czy to może mieć coś wspólnego
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Brak zbieżności rozwala łożyska, zawieszenie i niszczy opony, bo powoduje naprężenia...

Czy to łożysko Ci huczy??? Najlepiej podnieś samochód i kręć kołem, przez forum trudno usłyszeć co i jak Ci szumi... :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Łożysko by musiało być skatowane żeby miało luzy. Podobno jest to spowodowane jego budową. Tak akurat niby w e39 jest. Nie zgłębiałem się temat, a miałem tak samo i wymieniłem. Kupiłem SKF albo FAG już nie pamiętam. Nie kupuj innych marek bo możesz mieć problem z koronką magnetyczną do ABS-u. Przy wymianie można uszkodzić też sam czujnik ABS więc trzeba bardzo uważać
Opublikowano (edytowane)

co do wymiany piasty to nie ma wielkiej filozofi. zeby uszkodzic ten czujnik to naprawde trzeba tego chciec :D

tak jak kolega pisal nie wsadzaj taniego gowna. sam zaoszczedzilem raz i kupilem

krafta za 190pln. mam filmik jak w trakcie wymiany przy zakladaniu tarczy ham zobaczylem ze fabrycznie nowa piasta lata jak glupia. w reku nie bylo tego czuc.

jest. robilem to w domu w garazu na malym podnosniku. moge pomoc jak potrzeba. 3 razy operacje powtarzalem. prawo lewo i wadliwa piasta

Edytowane przez l.gomulski
Opublikowano (edytowane)
Bardzo dziękuje za odp. jak zima puści to podniosę auto i sprawdzę te koło mam na oku łożysko MEYLE czy może być Edytowane przez koli83
Opublikowano
Jeśli ta firma jest ok to można brać. Ja jednak wybrałem dobry zamiennik i jest ok. Znalazłem dowód zakupu i kupiłem FAG. Nie wiem czy warto oszczędzać, ale zrobisz jak chcesz. 300zł to nie jest dużo..
Opublikowano
Thaded nie wiem czy prowokujesz czy masz ''ewenement'' , bo maxgear to największe gów..o na rynku, a w przypadku łożysk się nie oszczędza
Opublikowano
Bardzo dziękuje za odp. jak zima puści to podniosę auto i sprawdzę te koło mam na oku łożysko MEYLE czy może być

 

może być, wymieniałem łożysko z piastą przód jakieś 3 lata temu (ok 30tys km) na meyle i wszystko ok

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
hummel, nie prowokuje, opisuje swoje doswiadczenia. Jesli chodzi o zawieszenie stawiam na lema, czujniczki bosza itp. Staram sie kupowac te lepsze zamienniki, zwykle to co idzie na 1. montaz. Co do maxgear, to slyszalem od mechanikow wiele niepochlebnych opinii. Elektronika, ktora juz w pudelku jest popsuta, czujniki abs sypiace bledami, wahacze, ktore mialy inne wymiary niz oryginaly i nie dalo sie spiac zawieszenia, bo nie siegaly... Swoim autem zamierzam zrobic ok 100 tys km i wahacze lema maja szanse to przezyc, ale np ori lozyska wysypaly sie po przebiegu 200-250 tys (licznikowo). Mysle ze maxgear ma szanse zrobic 100 tys km. Z reszta jesli nie, to cena lozyska przedniego uzasadnia zakup drugiej sztuki :) Jak kiedys zerknalem, to lozysko tylne firmy Meyle bylo tanie i przy roznicy chyba 30zl na pewno wybralbym ta firme. Tyle ze meyle to tez "pakowacz", moze trafic sie cos sredniej klasy, ale rownie dobrze FAG. Kazdy wybiera co chce, ale ja mam obecnie 4 lozyska maxgear i dzialaja ok, wiec jak ktos chce powiedziec ze sa kiepskie, to fajnie zeby poparl to konkretnymi argumentami. W e36 tez mialem jedno MG i sprzedalem z takim, ale tam przebieg byl nizszy.
Opublikowano
No masakra ten kraft ja kupiłem FaG udało mi sie kupić za 240 pln jutro wymiana
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"K***a, nowa piasta" :mrgreen:

Jakość powala na kolana, nie ma co....

Ciekawe kto kurde taką rzepe robi, i jakim cudem schodzi im taki towar? :roll:

Masakra, no ja miałem jakieś japońskie łożysko, sporo tańsze od FAGa, ale takich jaj to z nim nie miałem nigdy :shock:

Opublikowano
Dlatego lepiej kupić fag albo skf i mieć święty spokój. Trzeba pamiętać że łożysko to jeszcze wieniec magnetyczny, a jak nie potrafią zrobić nawet łozyska to szkoda kasy i zachodu.
Opublikowano
Wymiana skończona teraz to inne auto cichutko nic nie słychać super
  • 5 lat później...
Opublikowano

Odgrzebie - czy przy ok 150km przebiegu mozliwe, ze lozysko moze byc juz do wymiany? Przebieg jest prawdziwy (auto jest bardzo malo jezdzone).


Pytam bo kolega ma do wymany tarcze przod (bicie przy ham.) i w serwisie powiedzeli mu ze trzba tz sprawdzic lozyska bo sa cienkie czy cos i raczej stawiaja ze chociaz jedno bedzie do wymiany jesli sie nie sprawdzi/nie wymiani to tarcze sie skrzywia po jakims czasie - tylko czy nie naciagaja?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardziej o piasty chodzi, ale żeby robiły się cieńsze z czasem to pierwsze słyszę :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

no ale piasty sa zintegrowane z lozyskami rzeciez prawda?


Chodzi mi o to czy przy takim przebiegu moga juz nadawac sie faktycznie d wymiany? myslalem ze wyrzymuja sporo wieksze przebiegi chyba , ze wiek tez sie liczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.